Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Beklager spørsmålet, men finnes det en tråd for hvilke dekkdimensjoner som passer på de forskjellige bilene?

 

Skal ha på 20" på min f31 nå, og driver å titter på dimensjoner.

 

Høres 235/35R20 foran og 275/25R20 nogenlunde riktig ut?

Har orginalt 19" på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lå jeg bakerst i rekken mot skolen. Lå 5 under fartsgrensen og lette etter en sang på spilleren. De foran forsvant mer og mer, mens jeg tok det rolig og styrte på. (50-sone). Så ser jeg at de foran meg blir hanket inn. Så ser jeg en mann i refleksvest, så ser jeg politilogo og laser. Haha. Flaks. Lå i 10 over grensen før det bare kom drittsanger.

Det er en øde vei, med fortau bak autovern osv. Ikke noen hus. Så ligger den langs en firefelts motorvei som man vanligvis bruker, men påkjøringsrampen fra min retning er fjernet, så motorveien er bare åpen for de som kommer ut fra tunnelen nedenfor. Regner med folk er snurt for mangel på 80-sonen til jobb og holder samme fart i det tregere alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om nettsider hvor man kan få tak i en catkiller/frontlippe i carbon(look evnt) til e39 m5 front? Leter som en gal og finner forsåvidt rimelige på ebay, men de skal jo ha 1000 for catkilleren og hinsides 1000,- for å frakte den.. norske siden skal ha over 3.000,- og det synes jeg er i det meste laget for en lippe i glassfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om nettsider hvor man kan få tak i en catkiller/frontlippe i carbon(look evnt) til e39 m5 front? Leter som en gal og finner forsåvidt rimelige på ebay, men de skal jo ha 1000 for catkilleren og hinsides 1000,- for å frakte den.. norske siden skal ha over 3.000,- og det synes jeg er i det meste laget for en lippe i glassfiber.

 

Jeg har en carbon frontlippe til en eller annen M-frontfanger liggende, men blei litt usikker på om det var E39 eller E46 den passa på nå... Trooor det er E46 desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lå jeg bakerst i rekken mot skolen. Lå 5 under fartsgrensen og lette etter en sang på spilleren. De foran forsvant mer og mer, mens jeg tok det rolig og styrte på. (50-sone). Så ser jeg at de foran meg blir hanket inn. Så ser jeg en mann i refleksvest, så ser jeg politilogo og laser. Haha. Flaks. Lå i 10 over grensen før det bare kom drittsanger.

Det er en øde vei, med fortau bak autovern osv. Ikke noen hus. Så ligger den langs en firefelts motorvei som man vanligvis bruker, men påkjøringsrampen fra min retning er fjernet, så motorveien er bare åpen for de som kommer ut fra tunnelen nedenfor. Regner med folk er snurt for mangel på 80-sonen til jobb og holder samme fart i det tregere alternativet.

 

Apropos - dette er en ganske øde vei hvor det BURDE vært 80-sone, ikke så mange hus langs veien (lenge siden jeg har kjørt der i daglys, mulig jeg husker feil) og oversiktlig. Men den farta, fy faen, godt han ikke drepte noen.

 

http://www.tb.no/nyheter/her-gar-det-i-200-km-t-1.8331222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er chassis-nummer i vognkort det samme som VIN? :) Bilen står et lite stykke unna, for lat til å dra dit for å lese av VIN ;p

Vin står for vehicle identification number, også kjent som chassisnummer.

De 7 siste sifrene sier bare hva akkurat DIN bil er/har

De første bokstaver/siffer er bare hvor den er produsert, motor, modell osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit... Man har ikke sett variasjon i deler før man har tatt en dukkert i Hondas verden... En skulle tro en CRX kom i et par utgaver og at det er enkelt å finne riktig del pga. det, men fytti... Her snakker man jungel! Store motorvariasjoner avhengig av kontinent!

Sendte over hele chassisnummeret (ang VIN) jeg, får se hva får til svar :) Etter Wiki å dømme stemte chassisnummer i norsk vognkort med struktur og betydning samt antall tall/bokstaver godt med VIN ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er den veien som er over Lillestrøm, Fetsund, Bjørkelangen og Skotterud. Fin vei er den vel ikke om du ser på standarden. Men fin tur vei om man liker svinger :)

 

Veien til skotterud er ny asfaltert og nærmest strøken (for 2år siden...)

 

 

Pappa har en Ferrari 458. Sønnen (18), som ikke har førerkort, tyvlåner bilen sammen med en kompis og vraker den. Pappa er glad for at sønnen (og kanskje kompisen) overlever. Pappa sier til media at han er stolt over sønnen fordi han, i en annen sammenheng, bruker data på en fornuftig måte... og at hele hendelsen derfor bør være til skrekk og advarsel til andre unge som har tanker om å tyvlåne Pappas bil (som om det er en helt vanlig rampestrek). 

 

Jeg vet ikke hvem som er den største idioten her, men Pappa´en bør etter min mening fortelle sønnen et og annet om livet... og hva som skal til for å bli voksen... ](*,)

 

 

Artikkelen er gammel, og er laget i forbindelse med at han kjøpte seg en ferrari...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien til skotterud er ny asfaltert og nærmest strøken (for 2år siden...)

Artikkelen er gammel, og er laget i forbindelse med at han kjøpte seg en ferrari...

I ene artikkelen står det at pappa passet på nøkkelen ;)

Men haters gonna hate! Misunnelse osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...