Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe butikk i oslo og omegn man får kjøpt spacere som endrer nav diameter 74.1 (e39) til 72.6 (std 5 serie)? Finner på ebay men lettere om det fantes i butikk :D

Skrevet

aldri trent noe serlig før

hadde sånn fysisk test igår i forbindelse med 4ukers program med trening (skal og ha test etter 4uker)

aldri vært så støl i låra før :P

gå opp i trapp går ok,

ned er en annen sak :P

men men, blir vell bedre :P

Skrevet

Flere som sliter med dårlig rygg her? Som kanskje har operert eller vært gjennom endel?

Sliter så sykt mye med korsryggen... smerter som hindrer meg i å trene/sitte lenge, kjøre bil osv.... har tatt MR, men ingen prolaps eller isjias, men ting var trangt/i bøy,. og trening skulle hjelpe. Men har gjort masse av den treningen, men nada, blææææ :stupid:

Jada, kronisk dårlig rygg her.. Korsryggen på grunn av meget elendige sittestillinger på jobb blant annet. Og midten av ryggen skadet på snowboard og diverse annen tullesport.. Kiropraktor en gang i blandt og trening hjelper veldig hvis du trener de riktige musklene for deg.

Skrevet

Heftig ja... Neste mandag skal jeg i lønnsforhandlinger og forhandle for mine 30 medlemmer. Kommer da rett fra nattskift som slutter 06.00 og lønnsforhandlingene starter 08.30. Noe sier meg at det blir tungt :)!

Off, hadde aldri gidda det! Etter 12 timers nattevakt er det senga som er rette plassen for meg å vær :D

Skrevet

Noen på forumet som ikke har sett breaking bad ? 

mangler de siste 8 episodene...nå ligger dem på netflix...noe sier meg at denne helgen blir lang....

Skrevet

Noe butikk i oslo og omegn man får kjøpt spacere som endrer nav diameter 74.1 (e39) til 72.6 (std 5 serie)? Finner på ebay men lettere om det fantes i butikk :D

sjekk med bilprodukter as på skedsmokorset på tlf 64830840...

Skrevet

Noen som vet om F10 kunne leveres med krom lister rundt vinduene sammen med M-sport. Eller var det kun Shadowline som var å få i kombinasjon med M-Sport? :)

Skrevet

Billigste måte å frakte bil fra Østlandet til nordnorge?

Kjøre bilen ;)

Prøv Easybring :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...