Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

aldri trent noe serlig før

 

hadde sånn fysisk test igår i forbindelse med 4ukers program med trening (skal og ha test etter 4uker)

 

aldri vært så støl i låra før :P

 

gå opp i trapp går ok,

 

ned er en annen sak :P

 

men men, blir vell bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sliter med dårlig rygg her? Som kanskje har operert eller vært gjennom endel?

Sliter så sykt mye med korsryggen... smerter som hindrer meg i å trene/sitte lenge, kjøre bil osv.... har tatt MR, men ingen prolaps eller isjias, men ting var trangt/i bøy,. og trening skulle hjelpe. Men har gjort masse av den treningen, men nada, blææææ :stupid:

 

Jada, kronisk dårlig rygg her.. Korsryggen på grunn av meget elendige sittestillinger på jobb blant annet. Og midten av ryggen skadet på snowboard og diverse annen tullesport.. Kiropraktor en gang i blandt og trening hjelper veldig hvis du trener de riktige musklene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig ja... Neste mandag skal jeg i lønnsforhandlinger og forhandle for mine 30 medlemmer. Kommer da rett fra nattskift som slutter 06.00 og lønnsforhandlingene starter 08.30. Noe sier meg at det blir tungt :)!

Off, hadde aldri gidda det! Etter 12 timers nattevakt er det senga som er rette plassen for meg å vær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe butikk i oslo og omegn man får kjøpt spacere som endrer nav diameter 74.1 (e39) til 72.6 (std 5 serie)? Finner på ebay men lettere om det fantes i butikk :D

 

 

sjekk med bilprodukter as på skedsmokorset på tlf 64830840...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...