Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så ikke helt bra ut det der. Hehe

Hvordan var det på 230TE?

Svigers sin kødder seg veldig for tiden. Har vel gått rundt 450-500k km. Hatt den siden den var 3 år gammel. Noen dager starter den, noen dager virker den til butikken, så dau. Noen dager starter den ikke i det hele tatt.

230 motoren er krutegod! Litt tørst, men det er i mine øyne en kanonbra konstruksjon! De har ikke dette kabelfenomenet! Er kun siste generasjon 124, sammen med W140.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i bilen i sola og jeg må si at det vil bli veldig vanskelig å gi fra meg denne E30en... Så deilig sommerbil!

 

 

Du må ikke bare sitte da...ta deg en ROLIG kjøretur... hehe :P Har vært hjemme hele dag jeg as...blåser ganske hardt i lillestrøm så frister lite å ta seg en tur ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke bare sitte da...ta deg en ROLIG kjøretur... hehe :P Har vært hjemme hele dag jeg as...blåser ganske hardt i lillestrøm så frister lite å ta seg en tur ut...

Blåser lite inne i bilen, jeg digger bare å ha sol i trynet :P Jepp, tar meg en cruisetur :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men si meg... er det virkelig verdt å vente enda mer?Du har jo hatt den ute lenge om jeg tror rett? Ved innbytte så får du jo elendig pris...Kanskje du skal si 30k for merca og kreve riktig pris for din bil?

 

Markedet for biler over 100k er veldig treigt for tiden...

  

Jeg har jo faktisk sagt at jeg ikke har dårlig tid med å få solgt, noe jeg heller ikke har :) Men jeg ser det litt slik, skal jeg først tape 30 000 kr så bytter jeg heller inn bilen i stede for å få ytterligere en bil som må annonseres, vises og stå ansvarlig for ved salg. Da er det greiere å bytte inn og ikke tenke noe mer over det :)

Din treer hadde sikkert blitt solgt om den var sort, lav, sportskinn etc... Men du har en litt kjip fargekombo/interiør... selv om motoren er bra, så er det minst like viktig med fett uteseende på en 3er... Og siden den allerede har ligget så lenge på finn uten å bli solgt, så hadde jeg nok tatt imot tilbudet...

 

Men det er jo din bil og ditt valg..plager det deg ikke at du ikke får solgt den så er det bare å beholde og vente til noen kommer med kontanter :)

Hadde hjulpet med M sport og sportstoler ja, men da er det ikke sikkert jeg hadde solgt den :P Synes forøvrig ikke fargekombinasjonen er kjip, men kanskje litt vanlig. Ellers er faktisk bilen forholdsvis godt utstyrt, problemet ser ut til å være for lang kilometerstand og manuell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik90: Synes ikke 132kkm er høy kilometer.. Men kjøperne i den prisklassen er vel kanskje kresne..Men ja ser hva du mener... hva skal du bytte inn i da?

Nei det er jo egentelig ingenting, men folk virker til å være kresene da :)

Det var jo denne drømmen min om F10 da, kommer vel ikke som noen overraskelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo faktisk sagt at jeg ikke har dårlig tid med å få solgt, noe jeg heller ikke har :) Men jeg ser det litt slik, skal jeg først tape 30 000 kr så bytter jeg heller inn bilen i stede for å få ytterligere en bil som må annonseres, vises og stå ansvarlig for ved salg. Da er det greiere å bytte inn og ikke tenke noe mer over det :)

Hadde hjulpet med M sport og sportstoler ja, men da er det ikke sikkert jeg hadde solgt den :P Synes forøvrig ikke fargekombinasjonen er kjip, men kanskje litt vanlig. Ellers er faktisk bilen forholdsvis godt utstyrt, problemet ser ut til å være for lang kilometerstand og manuell :)

Er ikke bilen din grå med sort interiør ? Er vel den kjipeste comboen jeg vet om. :)

Men du har msport interiør og understell ? Vis ja så syns jeg bare det gjør mye med kjøreopplevelsen da man ikke merker mye til hvordan fangere man har bak rattet :)

Men er jo og bare å sjekke med div forhandlere så kan du plutselig gjøre en grei deal på innbytte. :)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bilen din grå med sort interiør ? Er vel den kjipeste comboen jeg vet om. :)

 

Jeg har ingen preferanser når det gjelder nyere BMW, var innom og tittet på annonsen, min mening er at jeg synes den så flott ut! Bildene var gode, avsnittene kunne vært delt opp i fler avsnitt, og pass på skrivefeil.

 

På 80 tallet, skulle man ikke tro at i 2014 var automat foretrukket på BMWs 3-serie, men sånn er det altså blitt.. Om jeg skulle hatt en 3-serie i den prisklassen så hadde vel Fredriks E90 vært en god kandidat, men 3-serie blir litt lite.

 

En 5-serie stasjonsvogn eller MB E-klasse er i mine øyne to biler som passer meg bra.. Naboen har en F11 som virkelig får nakkehårene til å reise seg, etter hva jeg kan se, en svart metallic 535DAT med M-sport og svææære konkave BBS hjul som virkelig fyller ut hjulhusene..

 

Presentasjon har alt å si, og man kan vel si at det går igjen over hele annonsen at man har med en pertentlig og ryddig person å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...