Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hun var fra Thailand og ville ta lappen på bil, Mercedesen er for stor og med automat, så det ekke rart :P Toyota Yarisen sto klar den :P Bilen i seg selv var krutegod den! Den beste 210n jeg har sett noen gang, sett i et rustmessig perspektiv! Kjøp ble det med andre ord(en kamerat som skulle ha bil)  :P Går dårligere enn Merca mi, selv med turbo, skuddsikker rekkefem som bla. sitter i MB Sprinter og LT35. Prisen var det heller ingenting å si på..

 

Gått rett under 400 000km, føltes som ny :P

Da hadde jeg sendt kona nedover igjen og beholdt bilen i stedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått deg E36 du også ja! Min mor kjører eksakt lik, med likt utstyrsnivå, den har også treverk inni :P Det man kan kalle sparebøsse.. Bruker så og så ikke bensin, aldri noe tull :P Hun har hatt den i over 10 år nå, og driftsutgifter sett bort fra avgifter er pålydende 17kkr i skrivende stund..

 

 

Fra sandvika stod det 192km igjen til tom tank...i lillestrøm stod det 170... helt ålreit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine BMW'er er igrunn tighte og fine å kjøre. De ser kanskje ikke veldig vakre ut fra utsiden, men det er lite som avslører at de er værbitte globetrottere på innsiden ;-) Er ltit hipp som happ tror jeg, har eid en haug Mercedeser og etpar av de har slitt med mye dødgang på rattet. Værste problemet jeg har hatt med BMW'ene mine er nok mangelen på dempertårn foran etter et telehiv for endel år siden :lol: Veldig rusten E36.

 

Er en liten Mercedes fanboy dypt inne i meg tror jeg, prøvekjørte tilogmed en s210 320cdi? i sommer. Den virka tight og fin, men automatkassa spratt ut av gir rett før jeg returnerte den til selgeren. Var også rimelig rusten selvom noen hadde prøvd å skjule det godt. Sterk var den ihvertfall, dro som et lokomotiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye utgifter har folk i året her på bil ca?

 

Fant ut det var sånn fancy oversikt greier i nettbanken min, så fant ut jeg brukte rundt 130k i utgifter på bil/transport i fjor.

 

Selvfølgelig ikke inkl noe kjøp av bil her da, kun bompenger,bensin, forsikring, rep, deler og div andre utgifter med bil

 

Bensin og forsikring alene var 75k da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt E39 med 280 000km på telleren, det var en god del knapper som hadde gått istykker på klimakontrollen og det knirket i en god del plast dessverre. Den var tight og god å kjøre, men det syntes at den hadde gått den distansen svært godt :P Man skulle også tro at det var levende organismer, som livnærer seg på E39 dørlister, for når de blir "gamle" så smuldrer de opp og blir borte :P

Kommer vel litt an på hvem som har eid bilen de km.

Jeg har hatt e39 som hadde gått over 420000km det hadde du ikke gjettet når du kjørte bilen eller så på den.

Pakningene derimot er noe dritt ja.. He he.

Holder på å reparere en w202 nå og for hver del jeg fikser går noe nytt i stykker (føles ihvertfall sånn)

Men det er bare sånn det er, betyr ikke at det er dårlig bil, mer tilfeldig at alt går i stykker nå..

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet... Foreløpig beregning på skatten er at jeg får igjen drøye 2 lapper... Men, det ett par fradrag som ikke er ført opp, så det blir litt mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare en myte ;) Kjør grønt, drit i bot. Blander du den med totaktsolje skal den visst få den vanlige fargen igjen (har ikke kjørt på dette selv enda, men har kompiser som har gjort det).

Han ene sa at bilen hans føltes sprekere med grønn diesel :P

okei takk, har kompiser som mener noe annet, at de føler at den bruker mer og går dårligere, men sikkert motoren som ikke her helt i vater :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...