Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skuffet... Foreløpig beregning på skatten er at jeg får igjen drøye 2 lapper... Men, det ett par fradrag som ikke er ført opp, så det blir litt mere...

Jeg fikk gleden av et rentefritt lån på 782,- fra vår kjære skatteetat. Skal vel ikke klage, og regnet igrunn ikke med å få så mye igjen heller, men når man er vant til noen titalls tusen er det jo litt småkjedelig. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at jeg tydeligvis ikke har vært veldig observang verken i fjor eller i år. BSU er ikke skrevet av. Og de har ikke fått med seg kjøring til jobb som jeg pent leverte for lenge siden.. Duh. endringer coming up!

 

Gikk alikevel i pluss i år igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 lapper tilbake her. Griske svina har tatt over 2000 spenn pr mnd mer enn de skal fra meg. Time to cash in!

Og da har jeg ikke begynt å fixe på den enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg ikke å få penger igjen, selv om det naturligvis er morsomt. :)

Det mest lønnsomme er faktisk å betale altfor lite, så fremt man har satt av penger til å betale restskatten før det beløper seg renter.

Jeg nådde maksgrensen på BSU i fjor, så fikk ikke satt inn mer enn 10000, så der var det 2000,- mindre med en gang. Heldigvis er den hevet igjen nå. :)

Er også veldig glad for jeg ikke hadde halv skatt i desember..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hele boliglånet er ført på meg, så jeg må nok slenge over noen tusen til samboern av det overskuddet der. I fjor tok hun alt jeg fikk tilbake, siden hun fikk en like stor baksmell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig ! Lurer på om jeg skal leve surt nesteår med 50% skatt. Så jeg kan glede meg over å få igjen. Bare for å få mega summer på papiret...

 

Du vil leve surt hele året for å få igjen bra 1 mnd ? isteden for å leve bra 11 mnd ? ditt valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner seg jo egentlig å få skattesmell :P

 

Gamlingen pleier somregel få sånn 150 000 i året i smell, så får han heller renter av å ha 150k ekstra på konto i året :)

 

Hadde aldri klart å gjøre det samme selv da, da jeg er rimelig elendig å spare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...