awt Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Skuffet... Foreløpig beregning på skatten er at jeg får igjen drøye 2 lapper... Men, det ett par fradrag som ikke er ført opp, så det blir litt mere...Jeg fikk gleden av et rentefritt lån på 782,- fra vår kjære skatteetat. Skal vel ikke klage, og regnet igrunn ikke med å få så mye igjen heller, men når man er vant til noen titalls tusen er det jo litt småkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Glemt å trykke E bruker jeg så må vel vente til den kommer i postkassa............ møk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Hm fikk bare 2k tilbake dette året Pleier å få 10-15k, men har ikke hatt råd til å spare BSU dette året.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Så at jeg tydeligvis ikke har vært veldig observang verken i fjor eller i år. BSU er ikke skrevet av. Og de har ikke fått med seg kjøring til jobb som jeg pent leverte for lenge siden.. Duh. endringer coming up! Gikk alikevel i pluss i år igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 27 lapper tilbake her. Griske svina har tatt over 2000 spenn pr mnd mer enn de skal fra meg. Time to cash in! Og da har jeg ikke begynt å fixe på den enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Heldig ! Lurer på om jeg skal leve surt nesteår med 50% skatt. Så jeg kan glede meg over å få igjen. Bare for å få mega summer på papiret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Det lønner seg ikke å få penger igjen, selv om det naturligvis er morsomt. Det mest lønnsomme er faktisk å betale altfor lite, så fremt man har satt av penger til å betale restskatten før det beløper seg renter. Jeg nådde maksgrensen på BSU i fjor, så fikk ikke satt inn mer enn 10000, så der var det 2000,- mindre med en gang. Heldigvis er den hevet igjen nå. Er også veldig glad for jeg ikke hadde halv skatt i desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Ser at hele boliglånet er ført på meg, så jeg må nok slenge over noen tusen til samboern av det overskuddet der. I fjor tok hun alt jeg fikk tilbake, siden hun fikk en like stor baksmell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Får ikke skattetallene før i August.. Satser det blir hyggeligere enn i fjor, hvor de beregnet litt feil og sendte meg ei regning på 105 000,- Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Heldig ! Lurer på om jeg skal leve surt nesteår med 50% skatt. Så jeg kan glede meg over å få igjen. Bare for å få mega summer på papiret... Du vil leve surt hele året for å få igjen bra 1 mnd ? isteden for å leve bra 11 mnd ? ditt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 "Bare for å få mega summer på papiret..." Selfølgelig vil jeg ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Lønner seg jo egentlig å få skattesmell Gamlingen pleier somregel få sånn 150 000 i året i smell, så får han heller renter av å ha 150k ekstra på konto i året Hadde aldri klart å gjøre det samme selv da, da jeg er rimelig elendig å spare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Hjelp ! http://bimmers.no/topic/780579-e90-elv-feil/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 28k igjen her, men har ført opp litt kjøring til jobb så skal vel bli ca 5500kr til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Får 4k jeg, kan ikke si jeg er misfornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg