Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

....hadde sikkert prisen vært høyere ;)

Sant :P Men vil ikke ha E36. Ikke før... nei. Skulle jeg bytta E39'en ut nå hadde det stått mellom W124 (ala E24Fredrik's E30 Esel), E34 og E46 :PEdit: og selvfølgelig E32!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant :P Men vil ikke ha E36. Ikke før... nei. Skulle jeg bytta E39'en ut nå hadde det stått mellom W124 (ala E24Fredrik's E30 Esel), E34 og E46 :PEdit: og selvfølgelig E32!

E34 er tingen :) Den er god å kjøre, flott design, solid og driftsikker samt billige deler. Det værste med E34 er rust og det å faktisk finne en i fornuftig stand med litt mer morsom motor enn 518 og 520 ;) Jeg har virkelig fått sansen for disse bilene, har alltid vært E39 mann men jeg fikk ett helt annet syn på E34 etter at jeg kjøpte en selv. Jeg som trodde jeg liksom var ferdig med "gamle" BMWer og bare skulle ha nyere, så feil kan man ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg, jeg er overbevist om at det vanskeligste med E34 er å finne en som ikke er rusta opp, og som framstår som strøken ;)

Rusta er en ting, men som en av de mest populære ungdomsbilene så kan det også være en faktor til at få gode eksemplarer er å finne. De dukker opp med gjevene mellomrom men de forsvinner fort igjen, er en grunn til at jeg holder min helt original og i god stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusta er en ting, men som en av de mest populære ungdomsbilene så kan det også være en faktor til at få gode eksemplarer er å finne. De dukker opp med gjevene mellomrom men de forsvinner fort igjen, er en grunn til at jeg holder min helt original og i god stand :)

Lurt. Eneste modifikasjonene jeg ville gjort, hadde vært hvite blinkers foran og bak ;) Skal forøvrig fikses på E39'en min etter hvert, hvis jeg noensinne får noen penger INN på kontoen og ikke bare UT... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææ får så lyst å ta sykkellappen nå på våren :P

 

Men tørr ikke, vet jeg kommer til å slite med å begrense meg, så er vell bare lurest å holde seg borte.

 

2 kompiser som tok lapp i fjor og kjøpte sykkel. Begge måtte kvitte seg med dem før dem kjørte seg ihjel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tørr ikke, vet jeg kommer til å slite med å begrense meg, så er vell bare lurest å holde seg borte.

 

2 kompiser som tok lapp i fjor og kjøpte sykkel. Begge måtte kvitte seg med dem før dem kjørte seg ihjel :P

Fornuftig tankegang :) Bra man selv innser at man ikke er voksen og moden nok til å inneha førerkort på slik ekstrem redskap før det er for sent ;) Har ett par kompiser som er akkurat sånn, de skulle en gjeng på europatur i sommer med hissige R sykler. Godt det ikke ble noe av for ett par av dem hadde garantert kommet hjem i kiste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...derfor jeg skal ha noe med 60-90 hk i classic/standard klassen og kjøre som en feig 60-åring og ferdig med det. R-sykler er for foreldreløse jomfruer som har ingenting å tape...

Cross virker mest gøy, men får vondt av YouTube-videoene der folk tilsynelatende faller av sykkelen i "lav" fart, men ruller på bakken og vrir seg i smerte :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...