Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.partsandretards.no/interior/stoffmatter/bmw/stoffmatter_3  ;-)

Noen som vet hvor jeg får kjøpt 55mm strømkabel til forsterker til en rimelig penge?

Ser de har på ebay men..

 kjøp fra lydibilen.no, beste kabelen du får kjøpt i norge, enklere å legge enn det meste av 21mm2 :)

 

Skal man bygge anlegg bygger man med 50 mm2, forskjellen på 50mm2 og 35mm2 er jo bare lommerusk iforhold til resten alikevell. Når man først starter å bygge så baller det bare på seg, da er det veldig greit å ha litt spillerom.

 

Glem ikke 1.5 ekstra meter til oppgradering av det som sitter originalt i motorrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes 1 Audi 0 BMW 0....

Skal vi se, antall priser i "Engine of the Year"

BMW: 26

Mercedes: 5

Mercedes 1 BMW 1

Vinner av "Das beste Auto" Auto motor und Sport

BMW: 48

Mercedes: 36

Mercedes 1 BMW 2

Salgstall for 2013

BMW: 1 963 000

Mercedes: 1 461 000

Mercdes 1 BMW 3

Skal jeg forsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, antall priser i "Engine of the Year"

BMW: 26

Mercedes: 5

Mercedes 1 BMW 1

Vinner av "Das beste Auto" Auto motor und Sport

BMW: 48

Mercedes: 36

Mercedes 1 BMW 2

Salgstall for 2013

BMW: 1 963 000

Mercedes: 1 461 000

Mercdes 1 BMW 3

Skal jeg forsette?

 

 

Åjada mister. Bare fortsett. Men gi meg gjerne konkurrenten til nye S coupe også i samma slengen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult : Var litt lavprofil :P

Wicky: Fikk med de standard kjedelige greiene :P Men den er lavere nå enn på bildene pga han tullingen som hadde den før kappa senkefjørene :S Men fikk med orginale osv til eu kontrollen + front rute :) Den er utrolig bra teknisk stand og null rust i kanaler osv :) Er utrolig fin faktisk :) Så sa han at det var el feil på baklyset :P Men holderen til pærene hadde bare falt ut så satt det på plass så var alt i orden :) Fikk den sykt billig så var jo verdt prisen :) også var det jo full skinn intriør også da :) Men de skjermene er jo bretta nesten langt oppå sideskjermene da! haha! :P tar man fult rattutslag så drar man av side skjermene nesten :P så den er LAAV :P Men han bodde 10min unna meg så hvorfor ikke tenkte jeg haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...