Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er jo slik biler med M-pakke ble levert, så det blir heller dårligere uten :) Ser liksom ut som at noe mangler, samt at fronten ser enda høyere ut enn den gjør originalt! Ser ikke akkurat lav ut originalt, da sideskjørta/kanalen bygger mye lavere... Skal be Stig og å sende fangeren din fort som fy ;)

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fryktelig artig hvordan enkelte ikke vil ha BMW fordi alle harrytassene i området har det f eks :P Eller unngår Volvo, Opel osv. Og at andre ikke kunne tenkt seg noe annet enn akkurat de merkene ;p

 

Rart det er krig i verden, når det finnes så mange forskjellige preferanser... Se på alle de forskjellige bilmodellene til salgs. Hver eneste gang noen har betalt penger for en av bilene som ligger ute til salgs, har vedkommende tenkt at de har gjort et godt kjøp (aka det beste kjøpet for den pengesummen de betalte da de kjøpte bilen)!

 

Skjønner det godt jeg. Kommer du i en Vååålvååå 240 med sota ruter, senk, større potte en pipa på huset og musikk som kan høres over hele byen... man får ikke lyst til å handle en slik bil når du blir et mål for politiet og stoppa det meste av tiden f.eks. Assosiasjoner er vel noe som følger det meste ;) Spørsmålet er hva man ønsker å bli assosiert med. Clarkson er jo flink til dette i Top Gear, og spesielt BMW/Audi folket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bilvalget for ungdommen veldig regionrelatert. Her er det mye Volvo og golf samt noe BMW. Men går i perioder hva det går mest av. Nå virker det som at BMW er hot igjen, men om noen år kan det godt være mye vag. Når jeg var yngre var det volvo som gjaldt blant rånere. Jeeee...

Her går det mest i BMW blandt ungdommen, spesielt E46 er godt representert. Finnes også noen nedsarva E34 og E36 med angeleyes, idiot senk og Biltema soting på rutene...Jeg digger å kjøre forbi rånestripa med "Das original Wagen" en sen fredagskveld, de glaner, klør seg i huet og småflirer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort prosjekt i dag for meg, skifte skiver og bremseklosser framme + håp om å få bytta bremsevæsken og.

Alt handla inn og fått låne plass med hyggelig arbeidskollega 7 km fra der jeg bor.

 

Ante ugler i mosen, når vinterhjula var så irra fast at det tok 20 minutter å få de av, men akk fortsatte lell.

 

Mobile gikk så tom for batteri så surfe på nett etter tips og triks ble utelukket.

 

Det hele toppa seg når ene mutteren som holder skivene på plass 34211161806 ikke lot seg rikke. RW40, hammer, slag og bønn hjalp ikke så måtte bare sette på hjula igjen og ta vendereis. 

 

Får se i morgen om det blir å borre bort hodet på skruen og gjøre nytt forsøk.

 

Nå erre natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i BMW blandt ungdommen, spesielt E46 er godt representert. Finnes også noen nedsarva E34 og E36 med angeleyes, idiot senk og Biltema soting på rutene...Jeg digger å kjøre forbi rånestripa med "Das original Wagen" en sen fredagskveld, de glaner, klør seg i huet og småflirer :P

 

En trend nå er angel eyes eller audi led striper på volvo, vw og en eller anna gammel opel.

 

tumblr_mcbt9aUPI11r5f9t4.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en av fjellregionens faste Volvorånere i stad, han mente det var fornuftig å vise folk han møtte at han hadde fått hivd xenon i 1000-meterne sine. Fantastisk.. Man fremstår som en veldig stabil person når man kommer blitzende blant trailere og fjasan på en notorisk skummel vei. Synd det ikke var snumuligheter i umiddelbar nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå vekker jeg fruen her! Ler så det jaller i veggene :lol: :lol: 

Skikkelig slothoverload! Den T-skjorta var forøvrig P-O-R-N-O! :D :D :D

 

Lefselurven ja, høres faktisk litt passende ut! Den er litt dvask og lurvete :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en av fjellregionens faste Volvorånere i stad, han mente det var fornuftig å vise folk han møtte at han hadde fått hivd xenon i 1000-meterne sine. Fantastisk.. Man fremstår som en veldig stabil person når man kommer blitzende blant trailere og fjasan på en notorisk skummel vei. Synd det ikke var snumuligheter i umiddelbar nærhet.

Det der er det verste jeg vet, at folk ligger bak deg i mørket f eks med ettermontert xenon i alt av lykter. Hjelper ikke med dimbart speil når når nautet ligger bak deg og lyser opp coupeen din som om du hadde en UFO etter deg.... Får lyst til å sleppe ham forbi og legge meg bak med fjernlys på, men da er jeg jo akkurat like ille selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, kjenner jeg blir irritert bare ved tanken! Denne dusten kom imot, det er så fantastisk herlig å bli xenonblitza når øynene er i mørkemodus. Han gjorde forøvrig samme greia med bilene som kom bak meg, så det lyste opp i skogen bak meg ved jevne mellomrom. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...