Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja men det virker som om du har kjøpt de to billig bare for å ha ett alibi for å henge her :P Du skjønner vel av folk blir lei av alt det Merce pratet ditt om Merce datt og Mercedes ditt, du er helfrelst MB mann og det skinner veldig godt igjennom her inne. Har jo sett deg litt inne på Mercedesforumet også hvor du disser BMW flere ganger, likevel henger du her på BMW forumet og jaggu disser du ikke BMW her også til tider. Så blir du du sur og kaller folk for BMW fanatikere eller noe i den duren, enda det er du som er på feil forum. Jada jeg kan digge BMW, E90 og E34 litt for mye til tider og det forstår jeg du kan reagere på, men guess what? Jeg gjør det på riktig forum i det minste ;)

Ikke misforstå, det er jo greit å diskutere andre merker i denne forumdelen og her i tråden men det går an å begrense seg litt. Man blir lei av å høre om dette oppskrytte taximerket i annethvert innlegg fra deg, helt i orden at du er helfrelst Mercedes entusiast men vis litt respekt mann når du er på ett BMW forum :)

 

 

Det er nok mer at det er mer sosialt å være her enn på merceforumet...ting er ganske mye stillere og tregere der...sikkert fordi 90% av medlemmene er over 35/40 ish...

 

Jeg digger mercer...de funker. Jeg digger sjuere. Fordi di er sjuere...Jeg har vel hatt flere bimmere enn deg totalt også... så jeg kan fint henge her så mye jeg vil mister :) Er flere også som liker mercedes her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIkker på at det ikke var en 325d? :P

Helt sikker!

Bmw er supre biler, men Mercedes har noen veldig kurrante biler.

Eneste jeg ikke liker med de, er at det virker som alle modeller med "runde" lykter ruster forferdelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er rart med SLS AMG er at jeg aldri likte bilen i begynnelsen. Så den på norsk messe rett etter verdenslanseringa og syns den så nesten stygg ut. Nå digger jeg den bigtime, selv om den - i likhet med de fleste andre moderne Mercedes - har en forferdelig hengerumpe (jeg misliker Mercedes' bakdesign om dagen!).

 

Foretrekker også AMG V8 lyd over alt som BMW leverer. Så en CLK AMG safety car på Hockenheim F1 løp i 2006 som dro på rettstrekka og fy faaaaen den lyden sitter i ryggraden min enda! DET var faktisk øyeblikket Mercedes fikk min oppmerksomhet.

Så også hundrevis av AMGer i Dubai, og det er ikke mye fra BMW som kan stille opp med mot det mentalt ustabile hylbrølet av en maktdemonstrasjon selv en C63 med strake rør leverer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg synes med sls amg, var når du lå i en 100-120, tråkket bestemt ned på pedalen så bare skjøt det fart med en helt vanvittig lyd!

Kjørte med f430, 458 Italia, bmw m3 og Audi r8.

Mercedesen hadde helt klart den råeste lyden/kraftpakken uten at det var "race bil"

Kunne godt hatt en sls som dagligdags bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMG Mercedeser er absolutt imponerende og kapable maskiner, men de skriker veldig etter oppmerksomheten med mye hester, newtonmeter, blårøyk og lyd men de er jo sjeldent veldig mye raskere enn BMW sine M modeller. Dette effekthysteriet må snart ta slutt da E klassen har nå tett på 600 hester, S klassen har langt over 600 hester, nye C klassen bikker nesten 500 hester osv osv. Ja det er grisetøft og rått med så enormt mye power i forholdsvis vanlige biler, jeg skal ikke nekte for at jeg finner det svært fasinerende med AMG modellene. Men jeg finner det også fasinerende at BMW M klarer å lage biler som går styggfort uten å måtte ty til 600 hester og 800 nm :)

Altså hvorfor må man være låst til et merke Fredrik 90? Jeg liker begge to, men har ingen favoritt. Men jeg liker E30 desidert best, også W124. E21, E23, E24, E34, W201, osv osv.

Man må ikke være låst til ett merke og jeg er heller ikke det, men favortitt merket mitt er soleklart BMW og jeg skal aldri være uten BMW igjen. Men jeg liker mange forskjellige merker og er egentelig skap Amcarentusiast, blir nok noe amerikansk ved sidenav BMWen etterhvert ;) Å bare være helt låst til ett merke hadde nok blitt kjedelig i lengden selv om dette merket er verdens beste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M avdelingen må dessverre se seg slått av veldig mange andre fabrikktunere fra andre merker...  Er ikke alltid det er viktigst å kjøre fortest rett frem... m5 kommer med lydpakke som tilbehør der man har motorlyd ut av høyttalerne... normale biler med mye motor har lyd fra...motoren...

 

AMG / Blackseries leverer en totalpakke av kaos, mentale følelser og en råskap få andre kan prestere...og dette uten å ha ekstra motorlyd-høyttalere...

 

Men nok merke-krangel nå!

 

Noen som bor i trondheim? Kan man kjøre oslo-steinkjer-oslo med sommerdekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke skap amcarentusiast freddy, isåfall er det et vitrineskap med glassfront.

Og det er sikkert noen som går lei bmw-messingen din også, og synst wicky sin mercedes-prat er et velkomment avbrekk i en tråd der bmw er viktigere enn om jesus hadde kommet tilbake til jorda som polsk jordbærplukker.. Uansett er det irrelevant om man prater bmw (bil) eller merce, for bil er SKAMGAY! Mc er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke skap amcarentusiast freddy, isåfall er det et vitrineskap med glassfront.

Og det er sikkert noen som går lei bmw-messingen din også, og synst wicky sin mercedes-prat er et velkomment avbrekk i en tråd der bmw er viktigere enn om jesus hadde kommet tilbake til jorda som polsk jordbærplukker.. Uansett er det irrelevant om man prater bmw (bil) eller merce, for bil er SKAMGAY! Mc er tingen!

Går aldri lei bmw messingen hans jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...