Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sopranos kan anbefales på det sterkeste. Twin Peaks er jo en gammel klassiker som absolutt fenger. Game of Thrones som går nå ser meget bra ut.

Av komedier/sitcoms så kan jeg anbefale HIMYM, Scrubs, Family Guy, The Cleveland Show, Blue Mountain State, Big Bang theory ++

Skrevet
Den beste serien i verden er Battle Star Galactica :P Anbefales på det sterkeste :)

:applause:

Sjekk forresten ut "green wing", engelsk sykehushumor, glimrende engelsk humor.

Og mens vi er i gang, "smack the pony", undervurdert serie, helt genial :D

Ellers har vi jo "Jericho", ser den selv nå.

Skrevet

Jeg som digger Sci-fi burde egentlig få rotet meg til å se Battle star Galactica...

Om en liker sær engelsk humor er "Black Books" også å anbefale.

"Extras" sesong 1 og 2 er også fantastisk. (Ricky Gervais)

Skrevet
Noen som har forslag til serier det går ann å se på? Stor fan av two and a half men, shit my dad says, the big bang theory, californication og sons of anarchy. kjenner noen til en serie som jeg burde ta en titt på ?

Blue mountain state anbefales, fliring hele tiden :lol:

Skrevet

Huff! I November så skal 325en min på sin første EU kontroll, krysser fingrene for at det ikke er noe skult faenskap som gjør utslag.

Skrevet
Bare jeg som ser Sex and the city og frustrerte fruer?

Frustrerte fruer er faktisk en ganske god serie. :)

Eneste er at jeg irriterer meg endel over at alt som har en logo på seg blir sladdet eller skjult.. Gjelder forøvrig andre serier også.

Skrevet
Huff! I November så skal 325en min på sin første EU kontroll, krysser fingrene for at det ikke er noe skult faenskap som gjør utslag.

Tror ikke du har så mye å være redd for :P

Kjører jo splitter ny bil du

Skrevet

Ja, det er jalla.. Er vell ikke mitt initiativ som gjør at jeg følger med, men når man først har komt inni det er det faktisk ikke så altfor gale! Hadde jeg fått velge tv-kanal hadde jeg nok switcha over, men men..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...