Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

jaha? Din bror kjøpte akkurat en moped for noen måneder siden? Det er jo litt feil... og hva har det med salg av en annens sykkel å gjøre?

Hadde ikke broren min kjøpt den så hadde han kjøpt den hondaen fordi det sto om honda eller aprilia for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer jeg aldri å bli, har bare tenkt å trene vanlig. Trivdes aldri på SATS o.l., og Haralds ligger 10 joggeminutter unna, så hvorfor ikke :)

Husk en ting det er mulig jeg veide 62 kilo på ungdomskolen var et av de små gutta  3 år etter nå er jeg 19 veier 94 kilo en kamerat som jeg ikke hadde snakket med på 3 år kjente meg så vidt igjen lol :) Angrer aldri med styrketrening 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk en ting det er mulig jeg veide 62 kilo på ungdomskolen var et av de små gutta  3 år etter nå er jeg 19 veier 94 kilo en kamerat som jeg ikke hadde snakket med på 3 år kjente meg så vidt igjen lol :) Angrer aldri med styrketrening 

 

Joda, mulig å gå opp en god del, har en nær kompis som gikk opp fra 70 til 100 kg. ila. 3-4 år, og da var det konsistent, men avslappet trening (han trente og spiste så ofte han kunne, men fulgte ingen plan og fikk ingen hjelp).

Jeg syns ikke "svært" er noe pent, har ikke lyst til å gå rundt med armene hengende i lufta :P Målet er å fjerne magefett, øke styrken og generelt sett få mange muskler som mulig (opp til den grad det går ann helt naturlig, og opp til den grad at man ser veltrent ut og ikke nødvendigvis begynner å intimidere andre rundt seg :P)

Men folk har jo forskjellige mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, mulig å gå opp en god del, har en nær kompis som gikk opp fra 70 til 100 kg. ila. 3-4 år, og da var det konsistent, men avslappet trening (han trente og spiste så ofte han kunne, men fulgte ingen plan og fikk ingen hjelp).

Jeg syns ikke "svært" er noe pent, har ikke lyst til å gå rundt med armene hengende i lufta :P Målet er å fjerne magefett, øke styrken og generelt sett få mange muskler som mulig (opp til den grad det går ann helt naturlig, og opp til den grad at man ser veltrent ut og ikke nødvendigvis begynner å intimidere andre rundt seg :P)

Men folk har jo forskjellige mål.

Hvis du er god i engelsk anbefaler jeg deg å se på denne youtube kanalen han gir tips til folk som vil bli store som vil ha sixpack osv. Jeg har lært ca 40% av den kanalen og en del på forum også lært hva som fungerer for meg hva slags treningsmetoder som fungerer 

https://www.youtube.com/user/PhysiquesOfGreatness/videos?sort=dd&shelf_id=1&view=0

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...