wicky124 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Jeg var der par ganger for noen år siden før de ble "overbooket"... følte meg liten og feit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Fordelen med SATS er vel at det er flere smårips å se på. Kryr vel ikke av snertne tenåringsjenter på Haralds Gym innbiller jeg meg? Nytern, Haukefer og adne95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 jaha? Din bror kjøpte akkurat en moped for noen måneder siden? Det er jo litt feil... og hva har det med salg av en annens sykkel å gjøre? Hadde ikke broren min kjøpt den så hadde han kjøpt den hondaen fordi det sto om honda eller aprilia for han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Det klarer jeg aldri å bli, har bare tenkt å trene vanlig. Trivdes aldri på SATS o.l., og Haralds ligger 10 joggeminutter unna, så hvorfor ikke Husk en ting det er mulig jeg veide 62 kilo på ungdomskolen var et av de små gutta 3 år etter nå er jeg 19 veier 94 kilo en kamerat som jeg ikke hadde snakket med på 3 år kjente meg så vidt igjen lol Angrer aldri med styrketrening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Oh, jeg er 30år og veier 135! Gled dere til alderdommen, folkens wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Oh, jeg er 30år og veier 135! Gled dere til alderdommen, folkens hehe men jeg skal trene til jeg dør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Husk en ting det er mulig jeg veide 62 kilo på ungdomskolen var et av de små gutta 3 år etter nå er jeg 19 veier 94 kilo en kamerat som jeg ikke hadde snakket med på 3 år kjente meg så vidt igjen lol Angrer aldri med styrketrening Joda, mulig å gå opp en god del, har en nær kompis som gikk opp fra 70 til 100 kg. ila. 3-4 år, og da var det konsistent, men avslappet trening (han trente og spiste så ofte han kunne, men fulgte ingen plan og fikk ingen hjelp). Jeg syns ikke "svært" er noe pent, har ikke lyst til å gå rundt med armene hengende i lufta Målet er å fjerne magefett, øke styrken og generelt sett få mange muskler som mulig (opp til den grad det går ann helt naturlig, og opp til den grad at man ser veltrent ut og ikke nødvendigvis begynner å intimidere andre rundt seg ) Men folk har jo forskjellige mål. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Joda, mulig å gå opp en god del, har en nær kompis som gikk opp fra 70 til 100 kg. ila. 3-4 år, og da var det konsistent, men avslappet trening (han trente og spiste så ofte han kunne, men fulgte ingen plan og fikk ingen hjelp). Jeg syns ikke "svært" er noe pent, har ikke lyst til å gå rundt med armene hengende i lufta Målet er å fjerne magefett, øke styrken og generelt sett få mange muskler som mulig (opp til den grad det går ann helt naturlig, og opp til den grad at man ser veltrent ut og ikke nødvendigvis begynner å intimidere andre rundt seg ) Men folk har jo forskjellige mål. Hvis du er god i engelsk anbefaler jeg deg å se på denne youtube kanalen han gir tips til folk som vil bli store som vil ha sixpack osv. Jeg har lært ca 40% av den kanalen og en del på forum også lært hva som fungerer for meg hva slags treningsmetoder som fungerer https://www.youtube.com/user/PhysiquesOfGreatness/videos?sort=dd&shelf_id=1&view=0 noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Kløe-anfall, Allergi, hat, hat, hat! klør og stikker overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Kjenner nattevakt er hardt nå etter 3mnd fri Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Oh, jeg er 30år og veier 135! Gled dere til alderdommen, folkens Frekt å si at det er at valg du har tatt? Gi meg en mnd. så er jeg og 30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Mye fancy ekstrautstyr jeg ikke visste om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 jeg er 31... ikke trent på 10 år...jeg intimiderere de fleste jeg ikke kjenner rundt meg... så hvorfor trene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Sånn at du blir eldre enn 45? Usunt med kebab og røyk. haha Thundercoil og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Sitter på sjukehuset å venter på røntgen. Artig? Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg