fish Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Man skjønner man er fra nord norge når når man ikkje har peiling på tog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Kanskje var det noe ala disse Men mente de var mørkere og mer støtte på rompaputa. Så så fish. Du kan kjøre masse tog nå Edit: er ikke inni tog verdenen, men denne har fasinert meg fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Jeg er vel ikke så veldig bereist i selve togene dessverre , en tur på bergensbanen, en tur til gøteborg og litt ymse + lokaltrafikk rundt Oslo, så det er begrenset Jeg står langs skinnegangen innimellom når jeg vet at et klenodie skal på tur, som feks. Di.3 616 som "ofte" er ute og lufter seg Trafikken rundt Oslo er ikke så veldig spennende uansett, går i lokale pendlertog og oppsett med vogner og lok, da ofte El.18 som trekklok Det er meget sjeldent med diesel, da er det som oftest et og annet skiftelok(som oftest Skd 226) og Di.3 616 som man kan se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 når det er snakk om gamle dieseltog, tar bratsbergbanen til skolen. der går det noen gamle fiat dieselvogner som ut ifra utseende og "kjøre"opplevelse hører hjemme på ett eller annet museum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Ukas høydepunk, Fjorden Cowboys ! Nytern og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 når det er snakk om gamle dieseltog, tar bratsbergbanen til skolen. der går det noen gamle fiat dieselvogner som ut ifra utseende og "kjøre"opplevelse hører hjemme på ett eller annet museum... Da snakker man om NSB Y1 da sikkert Fiat bygde dem sammen med et eller annet svensk verksted. De fleste ruller rundt med nyere Volvo Penta motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 stemmer det ett jævli diesel-knuseverk, virker faktisk som det er litt power i de, hender de akser på som bare det, spesiell følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Man skjønner man er fra nord norge når når man ikkje har peiling på tog... Eller fra Ålesund. De valgte av en eller annen grunn å stoppe jernbanesporet på Åndalsnes av alle plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Kanskje var det noe ala disse Men mente de var mørkere og mer støtte på rompaputa. Så så fish. Du kan kjøre masse tog nå Edit: er ikke inni tog verdenen, men denne har fasinert meg Tror jeg vet hvilken seter du mener, husker det noe slik du beskriver annet en bildet, helt klart de beste setene jeg har sittet i på offentlig transport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Tog er noe jeg overhode ikke har noen peiling på, men fly kan være litt artig og interessant synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Nsb EL 17 er fin Det er ikke et veldig gammelt tog. Litt mer moderne enn den over her. Di 3 er også litt artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Fy faen unskyld språkbruket men er det mulig å bruke 1 måned på å sende en m3 frontfanger parts24.no må snu om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Jeg er vel ikke så veldig bereist i selve togene dessverre , en tur på bergensbanen, en tur til gøteborg og litt ymse + lokaltrafikk rundt Oslo, så det er begrenset Jeg står langs skinnegangen innimellom når jeg vet at et klenodie skal på tur, som feks. Di.3 616 som "ofte" er ute og lufter seg Trafikken rundt Oslo er ikke så veldig spennende uansett, går i lokale pendlertog og oppsett med vogner og lok, da ofte El.18 som trekklok Det er meget sjeldent med diesel, da er det som oftest et og annet skiftelok(som oftest Skd 226) og Di.3 616 som man kan se Ta deg en tur på Ofotbanen, det er relativt ekstremt. Her er det flere hundre meter rett ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Fy faen unskyld språkbruket men er det mulig å bruke 1 måned på å sende en m3 frontfanger parts24.no må snu om Har venta siden 16. februar på coilovere og baklykter. Purret uttallige ganger, blir ikkje bestilt en dritt derifra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg