Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

har alltid hatt lyst til å hoppe i fallskjerm, så når jeg fikk tilbud om linehoppkurs for en billig penge så kunne jeg ikke si nei! :)

gleder meg og gruer meg samtidig, tror det blir sykt kick at å stå i "døra" på flyet og vente på at jeg tør å hoppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 5 timer, holy shit jeg ble satt ut av responsen, skulle kanskje prisa den litt høyere :P Trengte pengene for kjøp av nyere hverdagsbil denne sommeren og EU kontroll har frist snart, gadd ikke å stresse med det selv og priset den derfor aggressivt. Kjøper henter bilen på søndag (fra Nord-Norge), betalte depositum med en gang.

Nå blir det CRX kjøring i 3 mnd. Tok den med på et par turer for å lade batteriet ordentlig etter vinterlagringen, utrolig gøy bil å kjøre. Stort elektrisk soltak som man sitter rett under = føles som targatak. Lyden med rutene nede og soltaket tilbake er så heftig også, blitt forelsket i bilen på nytt! Lager dritkul mekanisk skrik på høyt turtall og turtallet fra 4000-7500 flyr opp med en gang, det går jeg aldri lei. Akselererer friskt fra 0-100 (7 sek blank klarte vi) og fortsetter godt opp til 140, perfekt for Norge. Bruker nesten ingen drivstoff heller hvis man kjører normalt. I dette lyse været for tiden er den eksepsjonell som leketøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo kjøpe 1-serie av meg jo Noekult? :P

finnkode: 47549187

kjøpkjøp! :)

 

Hvilken motor er det i den? M47?

Faktisk dritbra utstyrt. Legger du litt i mellom, så kan du bytte med 3-serien min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...