janerik171187 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Tror helvete nettopp frøs over, meldt meg inn på treningssenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hadde aldri klart fallskjerm hopping.... litt for høyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 har alltid hatt lyst til å hoppe i fallskjerm, så når jeg fikk tilbud om linehoppkurs for en billig penge så kunne jeg ikke si nei! gleder meg og gruer meg samtidig, tror det blir sykt kick at å stå i "døra" på flyet og vente på at jeg tør å hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Gratulerer til noekult med salg av E30 cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 ojoj! gikk det så fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 https://youtube.com/watch?v=rnkbdUJzJAk Hehe! adne95 og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Ja den ble jo lagt ut for 27... E30 er vel lette å selge så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Tok 5 timer, holy shit jeg ble satt ut av responsen, skulle kanskje prisa den litt høyere Trengte pengene for kjøp av nyere hverdagsbil denne sommeren og EU kontroll har frist snart, gadd ikke å stresse med det selv og priset den derfor aggressivt. Kjøper henter bilen på søndag (fra Nord-Norge), betalte depositum med en gang. Nå blir det CRX kjøring i 3 mnd. Tok den med på et par turer for å lade batteriet ordentlig etter vinterlagringen, utrolig gøy bil å kjøre. Stort elektrisk soltak som man sitter rett under = føles som targatak. Lyden med rutene nede og soltaket tilbake er så heftig også, blitt forelsket i bilen på nytt! Lager dritkul mekanisk skrik på høyt turtall og turtallet fra 4000-7500 flyr opp med en gang, det går jeg aldri lei. Akselererer friskt fra 0-100 (7 sek blank klarte vi) og fortsetter godt opp til 140, perfekt for Norge. Bruker nesten ingen drivstoff heller hvis man kjører normalt. I dette lyse været for tiden er den eksepsjonell som leketøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Du skal jo kjøpe 1-serie av meg jo Noekult? finnkode: 47549187 kjøpkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Bestemt meg for F10/F30 as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 jaja, fikser det haha subaru f10? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Du skal jo kjøpe 1-serie av meg jo Noekult? finnkode: 47549187 kjøpkjøp! Hvilken motor er det i den? M47? Faktisk dritbra utstyrt. Legger du litt i mellom, så kan du bytte med 3-serien min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Bestemt meg for F10/F30 as Hva slags motor er aktuelt da, hvis du har tatt stilling til det enda da? Skal ha F10 selv men ingen vil ha E90 tydeligvis, ender vel opp med tre biler... VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hvilken motor er det i den? M47? Faktisk dritbra utstyrt. Legger du litt i mellom, så kan du bytte med 3-serien min Er via jobben, men tar innbytte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hvor ble det av hvor fort har du kjørt tråden? finner den ikke når jeg søker i søkefeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg