wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 tørr sesong... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Skjønner at han aldri skal selge sin 500... høres ut som en fin bil...Er det no tråd om den på mercedesforumet? Er dårlig med både tråd og bilder Men skal få tatt noen bilder av bilene når w124 er ferdig oppusset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Møtte denne på E6 idag... wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Er dårlig med både tråd og bilder Men skal få tatt noen bilder av bilene når w124 er ferdig oppusset hva? Pusser dere opp en w124 også? hva med å dele litt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 hva? Pusser dere opp en w124 også? hva med å dele litt bilder? 300e med El ratt, memory seter osv. USA import så har mye utstyr Gammelt bilde men er på hjula igjen nå.. Alt nytt i understell, skal lakkeres utvendig nå i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 ooo nice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 tørr sesong... tørr og kort sesong... De er ikke hva de engang var før dessverre. Heldigvis har vi en mann med navnet "Chris Harris" - han er flink. Hele "Drive" kanalen på youtube har mye bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Ellers hadde det vært rått å kjøpt denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29877777&folderId=1765477 Den er litt for kul as...haha Har lest at denne bilen dessverre har blitt eksportert til Slovakia. Litt synd å miste en så unik bil til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 tørr og kort sesong... De er ikke hva de engang var før dessverre. Heldigvis har vi en mann med navnet "Chris Harris" - han er flink. Hele "Drive" kanalen på youtube har mye bra. Jeg synes de har blitt bedre nå enn før. Sett alle 20 sesongene (laster ned sesong 21 akkurat nå haha). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Jeg synes de har blitt bedre nå enn før. Sett alle 20 sesongene (laster ned sesong 21 akkurat nå haha). Har sett alt jeg også, og de var definitivt større og bedre før. Hvis du ser på hvordan "bil-reviews"ene har blitt Mye mindre relevante tester og mer morsomheter og underholdning enn biltester og bilsnakking... Jeg var også på Top Gear Live i Oslo, det var også helt greit bare. Gamle Top gear var definitivt best sånn fra s05/06 til 17-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hvilken andre sier enn partandretards, bilprodukter og felgimport selger felger i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Gsbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Har sett alt jeg også, og de var definitivt større og bedre før. Hvis du ser på hvordan "bil-reviews"ene har blitt Mye mindre relevante tester og mer morsomheter og underholdning enn biltester og bilsnakking... Jeg var også på Top Gear Live i Oslo, det var også helt greit bare. Gamle Top gear var definitivt best sånn fra s05/06 til 17-18 Beste episoden er når de finner kilden til Nilen, husker ikke hvilken sesong i farta Men digga også episoden der James ble introdusert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Beste episoden er når de finner kilden til Nilen, husker ikke hvilken sesong i farta Men digga også episoden der James ble introdusert. Specialsene er kanskje noe av det beste med Top Gear, uten tvil! I studio så liker jeg når de har review av en bra bil (supercar , hypercar) , Liker også når de hver får så så mye penger og skal kjøpe hver sin bil og reise og få challenges liker også "the news" der er det som regel spøker og fin underholdning men de har nesten gått litt vekk fra dette, innholdet har blitt dårligere, men specials er dem fortsatt bra på =) Er synd dem har så korte sesonger nå, er kanskje det som irriterer meg mest haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Syns den beste var da de kjørte i Frankrike med Ford GT, Ferrari F430 Spider F1 og Pagani Zonda C12 S 7.3! Sett den litt for mange ganger dog, litt kjedelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg