Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

BMW i farta igjen!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-kjoerte-i-hus-i-honningsvaag/a/10139029/

 

 

Bytta fra Sony Xperia Z1 i går til Iphone 5S. Herlige telefoner begge to, digg å være "tilbake" igjen i iphone systemet, da jeg har hatt iphone tidligere og har mac osv.

 

Sony Xperia Z1 hadde jeg i 6 mnd og er nå til salgs :D :

http://bimmers.no/topic/781971-sony-xperia-z1-selges/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW i farta igjen!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-kjoerte-i-hus-i-honningsvaag/a/10139029/

 

 

Bytta fra Sony Xperia Z1 i går til Iphone 5S. Herlige telefoner begge to, digg å være "tilbake" igjen i iphone systemet, da jeg har hatt iphone tidligere og har mac osv.

 

Sony Xperia Z1 hadde jeg i 6 mnd og er nå til salgs :D :

http://bimmers.no/topic/781971-sony-xperia-z1-selges/

 

 

Hahaha, hvordan klarer man å kjøre så ille utfor? :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter mann på en pikk i trafikken så er sjansen 95 prosent for at kødden kjører ett VAG produkt.... Jeg ligger rolig å cruiser på E18, det er forbikjøringsfelt og forran meg ligger en Corolla som holder fartsgrensen på 90 km/t. Jeg har godt tid og kjører ikke forbi og blir liggende bak Toyotaen, bak meg i forbikjøringsfeltet kommer en hvit Transporter T4 i lav hastighet og i og med at forbikjøringsfeltet blir til ett felt så regner jeg med at han legger seg inn bak meg. Men nei, han ombestemmer seg for å kjøre forbi meg i siste sekund og presser seg forbi meg, samtidig bremser Corollaen opp slik at luken i mellom oss blir lukket. T4en presser seg inn likevel slik at jeg på bråbremse og hive meg ut på veiskulderen. Jeg klikker jo max og både tuter og blinker med langlysene, T4en reager med å kaste seg på bremsen.. Bak meg ligger ett vogntog hvor føreren også klikker siden han må panikkbremse 50 tonn..

Jeg er så glad for at han i T4en ikke stoppet eller skulle samme vei som meg, da hadde jeg sittet i arresten hos Politeit nå! Noen folk skulle bare vært skamslått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål før jeg tråd om det ! Har en e39 T med luftfjæring. Har kjøpt senk til den, men hva er det lureste å gjøre bak? Vet at man kan montere "senkestag" bak som tvinger den ned litt. Har hørt at man kan programmere den ned via software, men dette er jeg langtfra sikker på.. Noen som har et tips eller to til hva som er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål før jeg tråd om det ! Har en e39 T med luftfjæring. Har kjøpt senk til den, men hva er det lureste å gjøre bak? Vet at man kan montere "senkestag" bak som tvinger den ned litt. Har hørt at man kan programmere den ned via software, men dette er jeg langtfra sikker på.. Noen som har et tips eller to til hva som er best?

Stikk hull på belgene, så løser jo dette seg veldig bra ;)

På min e61 monterte jeg stag. Funket bra det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter mann på en pikk i trafikken så er sjansen 95 prosent for at kødden kjører ett VAG produkt.... Jeg ligger rolig å cruiser på E18, det er forbikjøringsfelt og forran meg ligger en Corolla som holder fartsgrensen på 90 km/t. Jeg har godt tid og kjører ikke forbi og blir liggende bak Toyotaen, bak meg i forbikjøringsfeltet kommer en hvit Transporter T4 i lav hastighet og i og med at forbikjøringsfeltet blir til ett felt så regner jeg med at han legger seg inn bak meg. Men nei, han ombestemmer seg for å kjøre forbi meg i siste sekund og presser seg forbi meg, samtidig bremser Corollaen opp slik at luken i mellom oss blir lukket. T4en presser seg inn likevel slik at jeg på bråbremse og hive meg ut på veiskulderen. Jeg klikker jo max og både tuter og blinker med langlysene, T4en reager med å kaste seg på bremsen.. Bak meg ligger ett vogntog hvor føreren også klikker siden han må panikkbremse 50 tonn..

Jeg er så glad for at han i T4en ikke stoppet eller skulle samme vei som meg, da hadde jeg sittet i arresten hos Politeit nå! Noen folk skulle bare vært skamslått..

 

 

Jeg hadde fulgt etter.. det er iallefall min personlige erfaring.... haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål før jeg tråd om det ! Har en e39 T med luftfjæring. Har kjøpt senk til den, men hva er det lureste å gjøre bak? Vet at man kan montere "senkestag" bak som tvinger den ned litt. Har hørt at man kan programmere den ned via software, men dette er jeg langtfra sikker på.. Noen som har et tips eller to til hva som er best?

Bruk stag :) hvis du syns den blir for høy selv med staga så kan du koble den til pc og senke den på lufta :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter mann på en pikk i trafikken så er sjansen 95 prosent for at kødden kjører ett VAG produkt.... Jeg ligger rolig å cruiser på E18, det er forbikjøringsfelt og forran meg ligger en Corolla som holder fartsgrensen på 90 km/t. Jeg har godt tid og kjører ikke forbi og blir liggende bak Toyotaen, bak meg i forbikjøringsfeltet kommer en hvit Transporter T4 i lav hastighet og i og med at forbikjøringsfeltet blir til ett felt så regner jeg med at han legger seg inn bak meg. Men nei, han ombestemmer seg for å kjøre forbi meg i siste sekund og presser seg forbi meg, samtidig bremser Corollaen opp slik at luken i mellom oss blir lukket. T4en presser seg inn likevel slik at jeg på bråbremse og hive meg ut på veiskulderen. Jeg klikker jo max og både tuter og blinker med langlysene, T4en reager med å kaste seg på bremsen.. Bak meg ligger ett vogntog hvor føreren også klikker siden han må panikkbremse 50 tonn..

Jeg er så glad for at han i T4en ikke stoppet eller skulle samme vei som meg, da hadde jeg sittet i arresten hos Politeit nå! Noen folk skulle bare vært skamslått..

 

Føler med deg. Jeg møter stadig noen sånne på vei til og fra jobb. 

 

 

Noen som vet om touring dempere og fjører passer coupe E46?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det gjør det, i og med at det er 2 forskjellige byggetyper og at touringen veier mer?

Tenker da på fjørene spesifikt.

 

Mulig det passer rett på, men det kan gi feil høyde og feil fjærspenn.

 

Ser at H&R leverer like fjærer til coupe, cabriolet og sedan, men at touringen har egne fjærer.

 

Da har jeg sammenlignet med 320i M52 2002 modell, både coupe og touring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops..!

Ble lovt jobb offshore, med fagbrev som bilmekaniker.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Er bilmekaniker med fagbrev å gode referanser. Jeg er også interessert i å komme meg offshore, men har ingen kontakter eller noen peiling på hvordan jeg skal gå frem. Noen som har noen gode tips? Hvilken firma er du lovet jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet en caddy  idag da, den er fin for deg wicky, haha :D

Strøken i lakken er den også

http://bimmers.no/topic/781972-vw-caddy-2007-modell-19tdi-25-000/

 

 

Den der er den mest rustne Caddy mk3 jeg har sett faktisk. Og det sier litt, da jeg møter sikkert 20-30 slike biler i trafikken hver dag.

Dårlig vedlikehold, aldri vasket og kjørt av en gjeng bavianer kan jeg tenke meg   ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...