noekult Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Tips: M|Fjeld og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Her er min påske, bilde tatt i dag: Var forøvrig en her hvor vi bor som kjente igjen bilen min her inne fra, koselig. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Så det ble danmarkstur på dere ja. Kjekt det Har bestilt tur i juli. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Ja, endte plutselig opp her etter en litt spontan bestilling. Trodde forøvrig det skulle være "passelig" med folk i Legoland i dag, så brydde meg ikke med å bestille billetter eller noe, men når vi kom så var det jo totalkaos. Endte opp med å kjøpe billetter via mobilen mens vi stod i kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Ødela ryggen min på jobb i dag. Så frem til påskeferie på hytta, men dette tror jeg ikke kiropraktoren fikser på en behandling. Så vondt har jeg aldri hatt før, for nå stråler det med smerter fra ryggen og ned i foten. Blir nok senga på meg resten av påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Reis til en naprapat om du ikke sverger til kiro. Verdt et forsøk God bedring fish! Og angående streaming og netflix etc anbefales en Chromecast varmt Enklere får du det ikke. fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Danmark her og i morgen natt til søndag Blir nok en fuktig guttetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Den tolket jeg garantert feil. Haha -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Ikke så sikker på det... Han har røde felger da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 hahaha jaa kan vell misstolkes, er sånn 10 mnd siden jeg hadde røde felger wicky, du henger etter. Men vi er nå vertfall 8 kompiser som skal ned til ålborg uten mål og mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Får masse snaps av kompiser som er på hemsedal/gol etc.... altså..er det vanlig å dra på en ukes "vi er idioter på idiotfyllatur i påsken" ? Det floerer av dildoer og alkohol og veldig billige jenter som sluker disse dildoene!? folk drekker og danser og fester midt på dagen med ski-klær!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 btw...WOW!!! http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=47830407 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Heeelt vanlig! Jeg velger å overse folk som er fulle, venner eller ikke. Har 0 å prate med en dritings person om Kanskje ikke rart jeg ikke har venner.. Jeg bare skjønner ikke greia med alkohol. Apropos rare ting! Blant godt kledde påsketurister spotta jeg en innlandsbonde i tank top! Han sprada rundt inne på butikken og kastet med jevne mellomrom beundrende blikk i retning sine egne armer. Han var regelrett sprekkeferdig av stolthet, denne karen! Gjett hva denne innlandsbonden hadde valgt å tatovere på armen sin? Et anker, selvfølgelig! Jeg vet ikke helt hvorfor dette trigga grettenheten i meg, men det ble faktisk for mye. Jeg skjønner greia med å vise frem resultatet av boling/trening, men når tempen utenfor er 0 grader blir det bare kvalmt. Synes jeg!Ja, også har vi stancegreiene da.. Wow.. Å senke bilen for så å plage den over fartsdumper med tilskuere.. Blir som å sage av seg begge armene og invitere naboene til et slag tennis. Innimellom tenker jeg at stance er en fin greie for folk med kjøreskrekk. Man er kulest i vennegjengen fordi bilen er ubrukelig og skal man noe sted må man haike Jeg bare lurer på hva man oppnår ved å putte bilen sin gjennom stanceworkskverna. Pros: Man sparer penger på dekk, smale dekk er billigere enn brede. Man får draget... Cons: ...På andre menn. (Kvinner liker at bilen fungerer) Det er sykt vanskelig å skaffe los for vei. Osv.. Ikke skyt, jeg trenger bare en saklig redegjørelse for hva dette opplegget egentlig gir folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 stancevideoen der....drøyt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Latterlig det greiene der da Skraper aldri noe nedi med min bil noenplass, er skvettlappene under frontfanger isåfall, men det betyr ikke noe uansett så. Meningsløst å ha så lav bil som det der Er jo ikke litt brukende. og vertfall teit å ha "konkuranse" når ingen kommer over uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg