Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, endte plutselig opp her etter en litt spontan bestilling.

 

Trodde forøvrig det skulle være "passelig" med folk i Legoland i dag, så brydde meg ikke med å bestille billetter eller noe, men når vi kom så var det jo totalkaos.

 

Endte opp med å kjøpe billetter via mobilen mens vi stod i kø. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødela ryggen min på jobb i dag. Så frem til påskeferie på hytta, men dette tror jeg ikke kiropraktoren fikser på en behandling. Så vondt har jeg aldri hatt før, for nå stråler det med smerter fra ryggen og ned i foten. Blir nok senga på meg resten av påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får masse snaps av kompiser som er på hemsedal/gol etc.... altså..er det vanlig å dra på en ukes "vi er idioter på idiotfyllatur i påsken" ? Det floerer av dildoer og alkohol og veldig billige jenter som sluker disse dildoene!? folk drekker og danser og fester midt på dagen med ski-klær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt vanlig! Jeg velger å overse folk som er fulle, venner eller ikke. Har 0 å prate med en dritings person om :)

Kanskje ikke rart jeg ikke har venner.. Jeg bare skjønner ikke greia med alkohol.

 

 

Apropos rare ting! Blant godt kledde påsketurister spotta jeg en innlandsbonde i tank top! Han sprada rundt inne på butikken og kastet med jevne mellomrom beundrende blikk i retning sine egne armer. Han var regelrett sprekkeferdig av stolthet, denne karen!

 

Gjett hva denne innlandsbonden hadde valgt å tatovere på armen sin? Et anker, selvfølgelig!  :-s

 

Jeg vet ikke helt hvorfor dette trigga grettenheten i meg, men det ble faktisk for mye. Jeg skjønner greia med å vise frem resultatet av boling/trening, men når tempen utenfor er 0 grader blir det bare kvalmt. 

 

Synes jeg!

Ja, også har vi stancegreiene da.. 

 

 

Wow.. Å senke bilen for så å plage den over fartsdumper med tilskuere.. Blir som å sage av seg begge armene og invitere naboene til et slag tennis. 

 

Innimellom tenker jeg at stance er en fin greie for folk med kjøreskrekk. Man er kulest i vennegjengen fordi bilen er ubrukelig og skal man noe sted må man haike :D

 

Jeg bare lurer på hva man oppnår ved å putte bilen sin gjennom stanceworkskverna.

Pros:

 

Man sparer penger på dekk, smale dekk er billigere enn brede.

Man får draget...

 

Cons:

 

...På andre menn. (Kvinner liker at bilen fungerer) 

Det er sykt vanskelig å skaffe los for vei.

 

Osv.. Ikke skyt, jeg trenger bare en saklig redegjørelse for hva dette opplegget egentlig gir folk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig det greiene der da :P

 

Skraper aldri noe nedi med min bil noenplass, er skvettlappene under frontfanger isåfall, men det betyr ikke noe uansett så.

 

Meningsløst å ha så lav bil som det der :P Er jo ikke litt brukende. og vertfall teit å ha "konkuranse" når ingen kommer over uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...