Mattae Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Noen som har bra tips til hvordan frakte et panser med en mers w124 sedan eller e46 stasjonsvogn? Tenkte jeg skulle hente et carbon gtr panser til 328in min på vei tilbake fra Danmark, men sliter med hvordan få det med meg Er jo rails på e46n men er jo litt vanskelig å stroppe det fast der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Hva hvis du napper ut nyrene og dekselet til spylerdysene, og stropper etter åpningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Noen som har bra tips til hvordan frakte et panser med en mers w124 sedan eller e46 stasjonsvogn? Tenkte jeg skulle hente et carbon gtr panser til 328in min på vei tilbake fra Danmark, men sliter med hvordan få det med meg Er jo rails på e46n men er jo litt vanskelig å stroppe det fast der. Kjøp det billigste takstativet du kan finne, evt. finn.no Finn bredden av panseret, lag custom tversgående takstativ som er litt breiere enn panseret ved å da kun bruke festene og da lage nye "stenger" evt. skjøte de originale stengene Det fungerer nok fint. Normalt trenger du bare å finne passende firkantrør og slisse spor på undersiden i hver ende og feste takfestene til rørene Da kan du ta panseret på taket Litt borring, litt filing og litt skruing så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Litt vanskelig å lage til noe på fyllatur i Ålborg men bobleplast og stropper skal jeg alltids få tak i. Var ikke dumt å stroppe sånn. Bør vell gå på railsene på e46n det. Må bare temme sjåføren litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Er du i Danmark nå, så skaffer du noe som er bredere enn panseret som du kan stroppe på tvers av railsene evt. og stropper panseret fast oppå der igjen. Det ville jeg gjort uten at jeg har sett eller prøvd noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Nå skal jeg ut å kjøre Mercedes gitt Skal bli spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Noen som har bra tips til hvordan frakte et panser med en mers w124 sedan eller e46 stasjonsvogn? Tenkte jeg skulle hente et carbon gtr panser til 328in min på vei tilbake fra Danmark, men sliter med hvordan få det med meg Er jo rails på e46n men er jo litt vanskelig å stroppe det fast der. Kast orginal panseret og monter det nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Nå er jeg stolt as - treningssenteret er stengt pga påske, men jeg gravde frem gamle utstyret mitt og tok alle øvelsene jeg skulle ta i dag hjemme! Aaaldri om jeg hadde gjort det før pga mye styr, men nå må jeg opp i vekt og styrke (er 30 år gammel snart, en "nå eller aldri" alder for hard trening for meg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Jeg blir 32 i høst...er "aldri nå" for meg as...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Noen her inne som er gode på data? handler om BIOS, SSD, HDD, oppstart osv, PM meg. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Jeg blir 32 i høst...er "aldri nå" for meg as...haha Haha, du er jo i godformen Jeg trenger mer kjøtt på bena. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Nå skal jeg ut å kjøre Mercedes gitt Skal bli spennende.. image.jpg Gammel mb nøkkel ser utdatert ut Spent på hva du kjører og hva du synes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Gått 1,1 mil i skogen i dag. Helte i meg en øl nå, fy fader det var hellig. flobben og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Nesten halvparten av bilene er borte fra gata og veiene pga påske, BBL ut og piske litt turtall i godværet Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg