Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har bra tips til hvordan frakte et panser med en mers w124 sedan eller e46 stasjonsvogn?

Tenkte jeg skulle hente et carbon gtr panser til 328in min på vei tilbake fra Danmark, men sliter med hvordan få det med meg :P

Er jo rails på e46n men er jo litt vanskelig å stroppe det fast der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bra tips til hvordan frakte et panser med en mers w124 sedan eller e46 stasjonsvogn?

Tenkte jeg skulle hente et carbon gtr panser til 328in min på vei tilbake fra Danmark, men sliter med hvordan få det med meg :P

Er jo rails på e46n men er jo litt vanskelig å stroppe det fast der.

Kjøp det billigste takstativet du kan finne, evt. finn.no

Finn bredden av panseret, lag custom tversgående takstativ som er litt breiere enn panseret ved å da kun bruke festene og da lage nye "stenger" evt. skjøte de originale stengene :) Det fungerer nok fint.

 

Normalt trenger du bare å finne passende firkantrør og slisse spor på undersiden i hver ende og feste takfestene til rørene :) Da kan du ta panseret på taket :) Litt borring, litt filing og litt skruing så er du i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å lage til noe på fyllatur i Ålborg :P men bobleplast og stropper skal jeg alltids få tak i.

Var ikke dumt å stroppe sånn. Bør vell gå på railsene på e46n det. Må bare temme sjåføren litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bra tips til hvordan frakte et panser med en mers w124 sedan eller e46 stasjonsvogn?

Tenkte jeg skulle hente et carbon gtr panser til 328in min på vei tilbake fra Danmark, men sliter med hvordan få det med meg :P

Er jo rails på e46n men er jo litt vanskelig å stroppe det fast der.

Kast orginal panseret og monter det nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg stolt as - treningssenteret er stengt pga påske, men jeg gravde frem gamle utstyret mitt og tok alle øvelsene jeg skulle ta i dag hjemme! Aaaldri om jeg hadde gjort det før pga mye styr, men nå må jeg opp i vekt og styrke (er 30 år gammel snart, en "nå eller aldri" alder for hard trening for meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...