Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes 4g dekning er tregt?

Det varierer veldig, spørs litt når på døgnet f.eks.

Har en 4g router fra netcom, målte 50/10Mbit her om dagen. Akkurat nå har jeg 27/7Mbit.

Klager ikke :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - noen som har gode tips mot maur? Jeg lå i krig med maur i fjor våres og trodde jeg hadde blitt kvitt dem - men de er back for more. Kom hjem i stad til et virvar av maur overalt på vegg og inngangsparti. Gudskjelov har de ikke kommet inn i gangen og på badet som i fjor, så jeg tok det jeg hadde for hånden (parafin, Biltema motorolje, Zalo og Klorin) og dekorerte utsiden...blir spennende å se om de er på an igjen i morgen.

 

Sliter med det samme hver vår :) Da typiske "sukkermaur" som liker seg i sanden mellom belegningssteinen på gårdsplassen!

Kjøper maurkverk som blandes ut i en 10liters bøtte, dette skvettes litt rundtomkring der mauren liker seg, denne behandlingen foregår med et par timers mellomrom, og vips så er problemet vekk resten av sommeren :P La merke til idag at de er tilbake nesten for fullt(for våren), så blir nok en ny behandling imorgen :)

Eventyrlige nordmenn nå. Syke syke greier.

Typisk nordmenn å like å se andre nordmenn har fått utrettet noe i utlandet :D Som "ivrig" NRK P2 lytter så er det mange slags vinklinger man får innover seg som kommer fra den ene og den andre gjennom kringkastingen. Are Kalvø er vel den som setter dette mest på spissen :P

 

 

 

 

Dævendøtte-sykkelstøtte.. Her er det bare å bla opp 31.800€ og få drømmebilen!

http://www.bavarianclassics.com/en/#/carsforsale/10503xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker ikke selve hastigheten, men bruker jo 30år på å gjøre noe, når det først skjer noe er det raskt..

og det gjelder om jeg har full dekning eller bare en strek.

Du kan prøve å sette en statisk dns server. Google sin er grei å teste med om mobiloperatøren tillater dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her handla printerblekk fra yaha.no, inkclub.no, inkmann.no eller noe lignende nettsider? Tenkte også å prøve meg på uoriginale patroner, har dere prøvd det? Har holdt meg til originale i alle år, men sparer jo en del hundringser på det uoriginale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her handla printerblekk fra yaha.no, inkclub.no, inkmann.no eller noe lignende nettsider? Tenkte også å prøve meg på uoriginale patroner, har dere prøvd det? Har holdt meg til originale i alle år, men sparer jo en del hundringser på det uoriginale :)

Hvor mye koster en fargelaser om dagen? Holder jo en evighet med laser i sort-hvitt, er farger et musst kan jo det være et alternativ?

 

HP-laserjet eller Canon sine skrivere er helt klart å anbefale!! Sitter med en HP LaserJet fra tidlig 2000-tallet :P Aldri no tull, spyr ut ark uten stans bare man holder den med papir :) Har byttet toner èn gang på 10 år :P

 

Det er jo selvfølgelig en vurderingssak kostnadsmessig, men blekk er ganske så avleggs synes jeg, har ikke tatt i en blekkskriver på skole, jobb eller privat på veldig lang tid, fikk tak i en eldgammel kontormaskin (laser) før den jeg har nå. Blekkskriver hadde jeg da jeg var typ 5-6 år, skrev ut fantastisk tregt, hang seg alltid opp og svingdyre patroner :D

 

Denne 30 kg tunge klossen fra 1994 tok halve gutterommet, men sparte hele husholdningen for blekkutgifter i mange år :D

 

hp-laserjet-4-plus_jpghighres.jpg?itok=8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargelasere koster ikke stort mer enn en vanlig blekkskriver, men om man printer bilder er de ikke helt til å anbefale. Man må også bytte toner en gang i blandt, noe som ikke er så langt fra blekkpatroner i pris.

 

Jeg hadde en fra HP for et par år siden, og den varte vel i 3-4 år før den begynte å tulle og jeg kastet den. Tror den kostet 1500,- den gang, og de koster neppe mer nå.

 

Nå er jeg på min andre fotoprinter fra Canon, og er egentlig fornøyd med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...