Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Folk flest driter i url i dag. Alt søkes opp Google og Facebook likevel.

Joda, men når en vil fremstå som profesjonell i møte med nye eventuelle kontakter så nytter det ikke å ha jalla-addresser eller jalla-bedriftsnavn på visittkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for langt domenenavn.. En URL skal være kortest mulig ;)

Hva har du planer om å selge? :)

Skal importere diverse praktiske ting som ikke finnes på norske markedet fra før, og videreselge til etablerte forhandlerkjeder for bilrekvisita i Norge. Ikke bestemt meg helt spesifikt enda, ser på flere ting, må undersøke en god del også.

 

Jeg har sjekket en forkortelse som er tilgjenglig, det er ingen stress å ta den da sikkert ingen tenker på den, men den skal jeg regge når jeg blir aktiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men når en vil fremstå som profesjonell i møte med nye eventuelle kontakter så nytter det ikke å ha jalla-addresser eller jalla-bedriftsnavn på visittkortet.

PartsAndRetards klarer seg jo bra? :P

Er vel ikke det mest "seriøse" navnet det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn betyr egentlig lite, det er produkter, pris og serivce som teller ! :sly:

Synes ikke navn er så viktig, Parts And Retards har gode produkter, og foretrekker handel over disk hos dem  :)

Navnet er jo forsåvidt noe som fester seg til hjernebarken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke akkurat klage på jobb..

 

*snipp*

 

Sånn...ser dere? "its not on bitches"....

Dette minner veldig mye om min forrige sjef. Jeg hadde null fravær, startet som vanlig en time før de andre og dro hjem en time senere stort sett hver dag. Jeg jobbet som bare pokker og hadde en arbeidslyst som aldri før, men den avtok gradvis etterhvert som kjeften begynte å komme.. Og den kjeften var så urimelig som det kan gå ann å få blitt.. Etter et år orket jeg ikke mer og fant meg ny jobb. Nå stortrives jeg i ny jobb med særdeles godt arbeidsmiljø og ålreite sjefer. Satser på mange år fremover i samme bedriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...