noekult Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Deilig bil. Lykke til (og gi meg bilen du bruker minst lol)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Deilig bil. Lykke til (og gi meg bilen du bruker minst lol)! tja denne her bruker jeg egentlig aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Greit nok for meg! I morra skal jeg levere bakluka for lakking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Men han har vel en Audi som snart gis vekk tenker jeg Jeg skal egentelig bare holde kjeft, har ikke klart å selge min egen bil enda heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Den audien ja...trodde den var solgt jeg? Du burde lære av meg...aldri kjøp audi...umulig å bli kvitt selv om man nærmest gir den bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Jøss, naboen har tilsynelatende kjøpt seg en e34 540. Må knipse et par bilder og slå av en prat en dag. Litt artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Den audien ja...trodde den var solgt jeg? Du burde lære av meg...aldri kjøp audi...umulig å bli kvitt selv om man nærmest gir den bort... Tro meg Wicky, aldri mer Audi her heller....Du blir aldri kvitt den, de ser helt like ut og de kan koste deg store summer og mye irritasjon....akkurat som skadedyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Hvorfor ble Audien aldri solgt? Pga. mangel på skinnseter? Jeg hadde blitt gal om jeg ikke ble kvitt en så grei bil på månedsvis... Hadde gått og brent ned bilen eller noe sånt i frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 vurderer å kjøpe spec 3+ clutch og alu, enkelt massesvinghjul, til 10 lapper fra statene men irriterer meg noe inni granskauen over tolla som må bli bet !!! "tolles/skattes" jo i usa? forbanna dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 vurderer å kjøpe spec 3+ clutch og alu, enkelt massesvinghjul, til 10 lapper fra statene men irriterer meg noe inni granskauen over tolla som må bli bet !!! "tolles/skattes" jo i usa? forbanna dritt! http://www.posterestantestromstad.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 nå er ikke akkurat USA med i EU, noe som vil si at du må betale svensk moms som så vidt meg bekjent også er på 25 % Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 prøvde 2 ganger på finn i løpet av 2 århar ikke hatt noe hast med å selge den er i daglig bruk.fått utallige innbytte tilbud men ikke hatt noe hast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 http://www.posterestantestromstad.no Har du prøvd dette? Lurer på om jeg skal gjøre dette med en handel fra Sverige! Må si jeg synes det er litt skummelt Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 prøvde 2 ganger på finn i løpet av 2 år har ikke hatt noe hast med å selge den er i daglig bruk. fått utallige innbytte tilbud men ikke hatt noe hast virka nå sist at du var drittlei den? ______________ Dag 2 på jobb..føler jeg ikke har energi...eller interesse av å gjøre noe fornuftig utover arbeidsoppgavene mine.... Godt jeg har søkt på 3 nye stillinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Ja men ikke mitt problem lenger, foreldrene mine har den jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg