Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer å kjøpe spec 3+ clutch og alu, enkelt massesvinghjul, til 10 lapper fra statene men irriterer meg noe inni granskauen over tolla som må bli bet !!! "tolles/skattes" jo i usa? forbanna dritt!

 

Lokal moms refunderes når det eksporteres, men om selger lar det komme deg til gode er noe annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å kjøpe spec 3+ clutch og alu, enkelt massesvinghjul, til 10 lapper fra statene men irriterer meg noe inni granskauen over tolla som må bli bet !!! "tolles/skattes" jo i usa? forbanna dritt!

 

Kjenner du ikke noen som har adresse i Sverige da ? blir ikke moms på varene da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ikke noen som har adresse i Sverige da ? blir ikke moms på varene da ;)

 

Det er feil. Det er kun varer som sendes i EU som er momsfritt om du bruker poste restante i Sverige.

Varer fra USA får du uansett moms på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva som er penest er relativt... Men E65 facelift er fin! Pre-face er kanskje ikke den vakreste uten riktig mods...

 

Men usikker på om folk skjønner hva jeg mener...Når jeg hadde E65 så var det mange som snudde seg og kom bort etc...føler ikke at det er det samme med f01...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva som er penest er relativt... Men E65 facelift er fin! Pre-face er kanskje ikke den vakreste uten riktig mods...

 

Men usikker på om folk skjønner hva jeg mener...Når jeg hadde E65 så var det mange som snudde seg og kom bort etc...føler ikke at det er det samme med f01...?

 

F01 ser mer ut som F10. E65 og E60 er veldig ulike biler i forhold til F01 og F10. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det ligger mye i at F-serien er mer lik i karosseriet enn E-serien var. (Og takk gud for det)

Nå er jeg mer blind enn de fleste, men F01 og F10 er like, og F10 og F30 er like i mine øyne.

 

Dermed blir F01 mindre prangende. Og den er ikke så jævla glorete som E65 er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i den...E65 var ganske synlig i trafikken.... selv før jeg kjøpte min så snudde man seg etter den svære sjuern....F01 blender inn i trafikken på en helt annen måte....  Kanskje litt kjipt...spesielt om man betaler 1,5mill for en ny sjuer.. (som er verdt 600 3år etterpå....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...