Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva som har skjedd, står bare at en personbil måtte svinge unna for ett vogntog. Har studert bildene, og jeg tror BMW'n har svingt unna for ett vogntog som krysset veien for å kjøre inn til bensinstasjonen. BMW'n har truffet fortauskanten med høyre framhjul og deretter skiltet. Dette ga BMW'n ett løft/flyvetur opp på panseret til X-Trail'en, for deretter skli lett over Huyndai'en før den landet ett par tre meter ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt en del om hyperstate av mine eldre brødre.. det var den tiden folk gikk med new rock og buffalo sko det  :D Jeg er for ung til å huske sånt selv!

 

 

Ja Hyperstate var lissom årets happening... kaotiske tilstander, skumparty og full fest hele natta!

 

Og ja...buffalo og newrock / art sko... det var tider det..da jeg var 182cm høy....hahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Hyperstate var lissom årets happening... kaotiske tilstander, skumparty og full fest hele natta!

 

Og ja...buffalo og newrock / art sko... det var tider det..da jeg var 182cm høy....hahaha :P

 

Og nå er du 182,1? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er du 182,1? :P

Buffalo-sko var det store hos ungdomsskole elevene da jeg gikk på barneskolen, sko med såler på opptil 15cm på det verste. Spør man foreldrene sine(i alderen 50-60 år) var det platåsko, trange bukser man måtte ta på seg våt for å få den på som var trenden. Buksene skulle ha skikkelig sleng rundt legga og helst dekke over hele skoen og nesten helt i bakken.. Ganske rar trend idag egentlig..

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som har skjedd, står bare at en personbil måtte svinge unna for ett vogntog. Har studert bildene, og jeg tror BMW'n har svingt unna for ett vogntog som krysset veien for å kjøre inn til bensinstasjonen. BMW'n har truffet fortauskanten med høyre framhjul og deretter skiltet. Dette ga BMW'n ett løft/flyvetur opp på panseret til X-Trail'en, for deretter skli lett over Huyndai'en før den landet ett par tre meter ved siden av.

 

Vi får ikke sett så mye av bmw'n, men tror det er stolpen som har laget mesteparten av skadene mtp hakket i panseret. Såklart bmw'n som har truffet stolpen, og vippet den over x-trailen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...