Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

316 er ikke du elvrumsing? Det er vel ikke trikkespor der heller meg bekjent hvertfall, men det er vel ei brusteinsgate eller to.

Pendler E6 til Oslo. Den veien er ikke akkurat bra for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt halve norge med smale dekk på brede felger...aldri vært no problem! Om du er redd for at felgene skal sprekke pga asfaltkanter så må du kanskje investere i litt dyrere felger...ikke sharif sine jalla kina kopier som sprekker ved å se stygt på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det farlig å montere x35i eksosanlegg på en x20d bil? BMW Norge mener at dette gir feil mottrykk og vil dermed ikke dekke noen garantier dersom det skulle skje noe..

"her snakker vi om en 435i eksos til en 420d.  Det er jeg ikke helt sikker på om er så lurt. Dette blir som å blåse blokkføyte gjennom en tuba. Tror ikke lyden blir så bra. En annen ting er at mottrykk heller ikke blir korrekt."

 

Hva syns dere?

 

Hvem har sagt dette? Nå har 435i et spjeld i eksosen for å redusere støy når bilen står på tomgang, men den kan man få til å stå åpen hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Saab 93 aero 2004 mod og den har i det siste begynt å hyle sykt fra turboen når den slår inn, jeg synst det er fett, men er det ett tegn på at den begynner å bli dårlig? har aldri hørt turbosus fra den før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...