Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Å gå rundt å tro at EL-bileiere først og fremst tenkte på miljøet da de bestilte en slik bil er vel en litt godtroende tanke. Hadde det blitt like billig å kjøre bil med fossilt drivstoff, så hadde ikke EL-biler solgt i det heletatt i dette landet!

Nå var mitt innlegg ment til fredrik90, men her gjør du det samme som han. Alle over en kam. Klart det finnes folk som kjøper elbil for miljøargumentet! Mest sannsynlig ikke alle, sikkert ikke halvparten engang, jeg har ikke dekning for å fastslå hvor stor andel det er, men eg lurer jævlig på hva bakgrunnsstoff du og fredrik90 sitter på som sier at ALLE elbileiere kjøper elbil av økonomiske årsaker.

http://bellona.no/nyheter/samferdsel/elbiler/2013-08-bellona-leder-frederic-hauge-far-europas-forste-tesla-model-s

Det var sikkert billig for Hauge å kjøpe første elbilen gang på gang på tvangsaksjon mens han prøvde å få til endringer som fordeler til elbiler. Nesten så man skulle tro han gjorde det av personlig lidenskap for miljøet? Men det kan ikke stemme, ingen bryr seg om miljøet når man kjører elbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hjelpe fattern med å selge noen 18" sorte TSW felger til VAG/Passat-A4 er det vel. Med nesten ubrukte Goodyear Eagle F1 225/45-18"..

Gruer meg som f til den jobben.

 

Eneste positive er at han bytta inn DKW'n i en ny F31 320da M-Sport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hjelpe fattern med å selge noen 18" sorte TSW felger til VAG/Passat-A4 er det vel. Med nesten ubrukte Goodyear Eagle F1 225/45-18"..

Gruer meg som f til den jobben.

 

Eneste positive er at han bytta inn DKW'n i en ny F31 320da M-Sport :)

Send meg ett bilde.. :P

Passer de 4motion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk og felger og sånt er dyrt... Skal late som at jeg er original-Polizei fremover fordi jeg ikke gidder å tape penger på felger og senkesett og sånt lol

 

 

Haha jeg tenkte akkurat det samme når jeg fikk tilbake E90en og la om til sommerhjul.. Men det ender nok i felg og senk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hard på gassen kanskje ? ;-) Sent fra min C6903 via Tapatalk

 

Ikke mer enn hva bilen skal tåle vertfall :)

 

På Mercedes er hvertfall hardyen merket med retning, og det samme var det på gamle BMWn min :P

Ikke så jeg kunne se, prøvde å se etter og, men så ingenting når jeg monterte. Men står vell helt sikkert en plass jeg ikke så og er nå feil vei... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...