noekult Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Dekk og felger og sånt er dyrt... Skal late som at jeg er original-Polizei fremover fordi jeg ikke gidder å tape penger på felger og senkesett og sånt lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Å gå rundt å tro at EL-bileiere først og fremst tenkte på miljøet da de bestilte en slik bil er vel en litt godtroende tanke. Hadde det blitt like billig å kjøre bil med fossilt drivstoff, så hadde ikke EL-biler solgt i det heletatt i dette landet! Nå var mitt innlegg ment til fredrik90, men her gjør du det samme som han. Alle over en kam. Klart det finnes folk som kjøper elbil for miljøargumentet! Mest sannsynlig ikke alle, sikkert ikke halvparten engang, jeg har ikke dekning for å fastslå hvor stor andel det er, men eg lurer jævlig på hva bakgrunnsstoff du og fredrik90 sitter på som sier at ALLE elbileiere kjøper elbil av økonomiske årsaker. http://bellona.no/nyheter/samferdsel/elbiler/2013-08-bellona-leder-frederic-hauge-far-europas-forste-tesla-model-s Det var sikkert billig for Hauge å kjøpe første elbilen gang på gang på tvangsaksjon mens han prøvde å få til endringer som fordeler til elbiler. Nesten så man skulle tro han gjorde det av personlig lidenskap for miljøet? Men det kan ikke stemme, ingen bryr seg om miljøet når man kjører elbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Skal hjelpe fattern med å selge noen 18" sorte TSW felger til VAG/Passat-A4 er det vel. Med nesten ubrukte Goodyear Eagle F1 225/45-18".. Gruer meg som f til den jobben. Eneste positive er at han bytta inn DKW'n i en ny F31 320da M-Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Skal hjelpe fattern med å selge noen 18" sorte TSW felger til VAG/Passat-A4 er det vel. Med nesten ubrukte Goodyear Eagle F1 225/45-18".. Gruer meg som f til den jobben. Eneste positive er at han bytta inn DKW'n i en ny F31 320da M-Sport Send meg ett bilde.. Passer de 4motion? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Der ble de solgt gitt. Hyggelig kar som kom sammen med hele familien omtrent noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Der ble de solgt gitt. Hyggelig kar som kom sammen med hele familien omtrent Bra det ordna seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Ja, digg. Da håper jeg de andre kommer i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Hvordan kan hardykobling ryke på 1 uke? Kjøpte ny på koed å har røket igjen nå. Kan jeg ha montert feil? Prod feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Litt hard på gassen kanskje ? Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Ceramic Pro blir det også på bilen, i Juni en gang. DET skal bli digg det. Lakken er ille etter vinteren, skikkelig ille. Noen som har prøvd det her enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Hvordan kan hardykobling ryke på 1 uke? Kjøpte ny på koed å har røket igjen nå. Kan jeg ha montert feil? Prod feil? På Mercedes er hvertfall hardyen merket med retning, og det samme var det på gamle BMWn min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Dekk og felger og sånt er dyrt... Skal late som at jeg er original-Polizei fremover fordi jeg ikke gidder å tape penger på felger og senkesett og sånt lol Haha jeg tenkte akkurat det samme når jeg fikk tilbake E90en og la om til sommerhjul.. Men det ender nok i felg og senk uansett. 316 og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Litt hard på gassen kanskje ? Sent fra min C6903 via Tapatalk Ikke mer enn hva bilen skal tåle vertfall På Mercedes er hvertfall hardyen merket med retning, og det samme var det på gamle BMWn min Ikke så jeg kunne se, prøvde å se etter og, men så ingenting når jeg monterte. Men står vell helt sikkert en plass jeg ikke så og er nå feil vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 På Mercedes står det noe tyskt på den ene siden, med ungdomsskoletysken min, klarte jeg heldigvis å fange dette opp. På gamle BMWn sto det en liten søt pil på siden! En meget fornøyd Tesla-eier: majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 sveise i bensintank ekke bare bare viste seg å ikke være så lett å få helt tett den første måten jeg prøvde, men da ble det den enkleværste måten heller (enklest å sveise, værst i forhold til andre planene ) lakk som ei sil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg