Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva annet enn å kjøre deres egene biler, liker dere å gjøre med dem? :)

 

For meg må det nok være det å vaske/detaile dem, eller montere nye deler.

 

Vaske er morsomt, men på denne årstiden er pollenstøv et så stort problem at jeg blir litt oppgitt!  :iwant:

Kjøre på lavest mulig forbruk synes jeg også er morsomt, høres kanskje noe sært ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske er morsomt, men på denne årstiden er pollenstøv et så stort problem at jeg blir litt oppgitt!  :iwant:

Kjøre på lavest mulig forbruk synes jeg også er morsomt, høres kanskje noe sært ut. 

 Å kjøre en langtur, eller fylle full tank og se hvor mange KM man kan få ut av den, har jeg gjort mange ganger. Sært - ja kanskje :P hehe

 

Ja pollenstøvet er teit fortiden... Både for bilene, men mest pga allergien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker for det meste å vaske og stelle, men er jo også morsomt å se hvor mange kilometer man klarer å klemme ut av en tank med drivstoff. Har klart rett over 1100 km på en tank med 325en og 980 km med 520en :) Men dette praktiserer jeg ikke til vanlig altså, blir for kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gullmedalje i swirls pga forrige eier og gorillavask i mange år :/ kjenner til følelsen. + at jeg har en bakfanger hvor en SUV har kosa seg litt med rompa! Også var det ei lita jente som synes det var spennende å tegne på lakken med sten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...