Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare forskjell på vanlige e39 sidelister uten chrome. og M sidelister?

 

Man fikk faktisk en rekke forskjellige lister til E39, deriblant standard (svart matt med chrome øverst), shadowline (svart matt uten chromefelt), M-tech (sort matt, uten chrome, men med utsparing for M-tech merke på framdørene), lakkerte standardlister (f.o.m facelift, uten chrome) og Executive Edition/2002-2003 (lakkerte lister med chrome nederst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som har måttet bade i dag? Hadde meg en dukkert nettopp, var forfriskende og godt! Egentlig en litt dum facebook-trend, men det gir temmelig stor glede å få utfordre andre igjen  :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette nominasjonsgreiene er noe 'tull', har vært bælming av øl, sprit, burning og nå bading :P Jeg holder meg pent unna alt dette, og blir jeg såkalt nominert så kommer man nok ikke til å se meg gjøre noe som helst med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok på meg ansvaret av å utfordre de siste på lista mi, og de tok faktisk utfordringa på strak arm :) Er jo ikke slik at det er så altfor kaldt i vannet uansett... 

Er ikke ofte jeg bader i vannet i Norge egentlig... Forrige gang var vell 1. Januar 2013 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey nå spyr jeg snart av hele jævla badegreia.
Gøy første 10 videoer, men når gud og hvermann skal stille seg opp på et berg å si de nøyaktig samme tingene som for 50. personer siden, da blir det ikke gøy.

Blitt nominert, men gidder faen ikke hoppe i noe vann for å legge ut en lik video som toppen får 8 likes fordi ingen gidder å sitte å like og engasjere seg på en hau med like filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, du skulle jo ha kommet bort å slått av en prat :) Er så vanskelig å så se hvem som er hvem, kjenner liksom folk igjen på bilene ;)

 

Var du der altså? Pokker at jeg ikke så deg. La ikke merke til noen av bilene dine heller.

Bra treff med godt oppmøte, veldig stor variasjon og kvalitet. Synes det er bra at man ikke har system på parkeringen, litt mer spennende å "lete" etter biler da.

De jeg husker best må være X5en til Nautiluz og den dakargule E92 M3 individual-bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si dere 1 ting jeg..

 

Badegreia er for og av narsissister, bloggere og kåtsekker. 

Noen vil vise resultatet av en vinter på SATS, andre føler seg ikke vel i eget skinn hvis trender ikke følges og noen vil bare rettogslett se gamle klassevenninner/naboen/kollegaen med lite klær.

 

Trur je.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si dere 1 ting jeg..

 

Badegreia er for og av narsissister, bloggere og kåtsekker. 

Noen vil vise resultatet av en vinter på SATS, andre føler seg ikke vel i eget skinn hvis trender ikke følges og noen vil bare rettogslett se gamle klassevenninner/naboen/kollegaen med lite klær.

 

Trur je.

Så har du de som tror det er normalt å bade med masse klær på seg. Mystisk vis så er det spesielt overvektige som utpeker seg her..

Så til og med ei som først hadde vanlig BH så sports-BH over der igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, all fornuft tilsier at overvektige mennesker (som faktisk risikerer hjertestans v/bading i kaldt vann) burde ha på seg mest mulig klær.. Et håndtak hadde kanskje vært mer hjelpsomt.

 

Jeg er feit selv, men jeg foretrekker virkelig å bade kun iført badebukse :) RAWR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når ble det mindre kaldt å bade med masse klær? Det eneste jeg kan se for meg er at du veier mer fordi klærne absorberer masse vann og man blir mindre bevegelig i vannet - noe som jo er negativt når du skal på land igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey nå spyr jeg snart av hele jævla badegreia.

Gøy første 10 videoer, men når gud og hvermann skal stille seg opp på et berg å si de nøyaktig samme tingene som for 50. personer siden, da blir det ikke gøy.

Blitt nominert, men gidder faen ikke hoppe i noe vann for å legge ut en lik video som toppen får 8 likes fordi ingen gidder å sitte å like og engasjere seg på en hau med like filmer.

 

8? Jeg passerte lett 30 ;P 

Men sant, mange sier akkurat det samme, og kaller den andre en jævla idiot :P Jeg tok med go-proen i vannet, og sa alt samtidig som jeg hadde vannet til skuldrene ;P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...