Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Ja. Sniker meg innpå jeg vettu. Fant ingen passende annledning og skrike ut "jeg er Sjøbuse ny the way" Men skal ordne det neste år. Hehe.

 

 

assa lissom atte.... det der er bare sånn rasistisktktk og fremmedhatfremmende...jeg hilsa jo på alle bak solbrillene mine, og da kan du lissom si "hola sea-booos here dude"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja. Sniker meg innpå jeg vettu. Fant ingen passende annledning og skrike ut "jeg er Sjøbuse ny the way" Men skal ordne det neste år. Hehe.

 

En meget valid problemstilling! Er svært sjelden passende å bryte inn med "Hei, jeg er xxxxxxxxx forresten".

 

Jeg stemmer for at man får utdelt sånne ved oppmøte:

 

Princess-Nametags1.jpg

 

Ja, eller noe litt mer mandig kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Fredrik fra Danmark: Siste par siders språkbruk er normalt innenfor den norske sjangeren slang...det er derfor ikke nødvendig å linke/quote forumregler der det presiseres at det må brukes bokmål/nynorsk på dette forumet... :)

 

Jeg tror de fleste skjønner at innleggene var ment som interne direkte spøker mellom brukerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget valid problemstilling! Er svært sjelden passende å bryte inn med "Hei, jeg er xxxxxxxxx forresten".

 

Jeg stemmer for at man får utdelt sånne ved oppmøte:

 

Princess-Nametags1.jpg

 

Ja, eller noe litt mer mandig kanskje :P

 

 

ååå skal skaffe sånne til Inaya!

 

Hun var forresten med på MBE sin vårmønstring idag...og hun måtte dobbeltsjekke alle felger ved å ta på dem 2 ganger før hun sa takk og gikk videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen passende annledning og skrike ut "jeg er Sjøbuse ny the way" Men skal ordne det neste år. Hehe.

Hehe, nestegang får vi alle sammen skrive nicknavnet på en lapp og henge på jakka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

assa lissom atte.... det der er bare sånn rasistisktktk og fremmedhatfremmende...jeg hilsa jo på alle bak solbrillene mine, og da kan du lissom si "hola sea-booos here dude"...

Først så starta du samtalen med Nautiluz. Da passa det ikke å skyte inn "Sjøbuse her"

Etterpå starta du samtale med glenno. Da passa det heller ikke å skyte inn "Seabugger here" :)

En meget valid problemstilling! Er svært sjelden passende å bryte inn med "Hei, jeg er xxxxxxxxx forresten".

Jeg stemmer for at man får utdelt sånne ved oppmøte:

Princess-Nametags1.jpg

Ja, eller noe litt mer mandig kanskje :P

Rosa er råtøff farge. Så den var helt innafor syns jeg.

Hehe, nestegang får vi alle sammen skrive nicknavnet på en lapp og henge på jakka :P

Jeg vurderte og lage t-skjorte med nicket over hele ryggen. Men hadde uansett på jakke. Så ingen ville ha sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en viss sannhet i det du skriver, men samtidig drar du de fleste over en kam ... :)

Nav har jo vært en katastrofe, spesielt på 70-80-90 tallet, da nærmest alle som ba om uføretrygd fikk det, nordmenn kan skylde på seg selv der, hvis dem er ufornøyde på det punktet. =)

Men hvem har skylden? Hvem kan rette opp i probleme du fremstiller?

Folkene? eller de som styrer landet?

 

Den som har hovedansvaret for at vi har fått et delvis mislykket flerkulturelt Norge er Gro Harlem Brundtland, landssvikeren.

Jeg synes ikke du skal skylde på NAV, da det ikke er der problemet starter. Hovedproblemet er den dårlige holdningen som mange innvandrere har - fraskrive seg ansvar for eget liv, ingen stolthet og ryggrad, og passe på at man melker kua helt tørr. Dette gjelder spesielt somaliere, som er en folkegruppe som ikke klarer å integrere seg andre steder enn jungelen de kommer fra. 88% av somalierne går på trygd - er det ikke en deilig følelse å vite at vi skattebetalere betaler for ungene og khat-misbruken deres.

De siste årene har vi blitt såpass opplyste om problemene ifbm innvandring, så konsekvensene av disse bølgene vi mottar nå kan vi ta på vår egen naive kappe. Det er et europeisk fenomen at man ønsker å utrydde sin egen art gjennom snillisme ovenfor alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla gutta! Trenger hjelp fort.

 

Skal bytte ytre/indre styreledd på e46en. Ser at Gs selger Original del og noe fra LMI. 

Er det stor forskjell mellom disse to? Er det idiotisk å gå for LMI? Noen som har erfaring med LMI styreledd?

 

 

Edit: Trenger jeg flere deler for å bytte styreleddet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla gutta! Trenger hjelp fort.

 

Skal bytte ytre/indre styreledd på e46en. Ser at Gs selger Original del og noe fra LMI. 

Er det stor forskjell mellom disse to? Er det idiotisk å gå for LMI? Noen som har erfaring med LMI styreledd?

 

 

Edit: Trenger jeg flere deler for å bytte styreleddet? 

 

 

Er det stor prisforskjell på dette da? Er det snakk om under 150 kroner hadde jeg kjøpt org, men er det mere ville jeg kjøpt uroginal.

 

Du trenger Ytre og indre, mange selger dette i "ett" med litt rabatt (koed mener jeg gjør det). Innerst på det indre sitter det ett låseblekk på mutteren, det kan gjenbrukes men greit å bytte når du har det tilgjengelig eller planlegger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i somaler-problemet...

haha du elsker somalere :D !

 

 

Den som har hovedansvaret for at vi har fått et delvis mislykket flerkulturelt Norge er Gro Harlem Brundtland, landssvikeren.

Jeg synes ikke du skal skylde på NAV, da det ikke er der problemet starter. Hovedproblemet er den dårlige holdningen som mange innvandrere har - fraskrive seg ansvar for eget liv, ingen stolthet og ryggrad, og passe på at man melker kua helt tørr. Dette gjelder spesielt somaliere, som er en folkegruppe som ikke klarer å integrere seg andre steder enn jungelen de kommer fra. 88% av somalierne går på trygd - er det ikke en deilig følelse å vite at vi skattebetalere betaler for ungene og khat-misbruken deres.

De siste årene har vi blitt såpass opplyste om problemene ifbm innvandring, så konsekvensene av disse bølgene vi mottar nå kan vi ta på vår egen naive kappe. Det er et europeisk fenomen at man ønsker å utrydde sin egen art gjennom snillisme ovenfor alt annet.

 Ser hva du mener =)

Men snilissmen i Norge har i minst like stor grad tillat slike holdninger og dermed bidratt til en mislykket integrering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...