Julianv Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jo vis man har CSL-bil så Men jeg vil ikke ha noe luftledning, jeg vil bare gjøre det litt penere. Se snap wicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Så snappen nå....ja ser problemet...Men bare monter ett deksel der? Men er det egentlig noe synlig for andre enn deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Finner ikke tråden din i linken i signaturen din Julian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Prøver å finne et deksel som passer haha. Sikkert bare jeg som ser det.. Kan evt kanskje lakke sort inni der? Så blir det veldig mye mindre synlig. hmm. Se der du, det må jeg fikse på! Sikkert i forbindelse med oppdateringen av bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Fikk tlf fra Shell isted, jeg hadde vist glemt å betale for Diesel der igår...... Flaut Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Fikk tlf fra Shell isted, jeg hadde vist glemt å betale for Diesel der igår...... Flaut Sent from my iPad using Tapatalk HD Det er flaut! Skal ikke gjøre meg til kjeltring for en tank, men for noen år siden så hadde jeg fylt på en bensin stasjon her i Fredrikstad. Snø som bare det ute, hadde lekt litt, så bilen var møkkete. Satt i kortet, kode og fylte opp. etter et par timer satt jeg og tenkte på at jeg ikke hørte noe lyd eller sto OK på skjermen så dro ned på bensinstasjonen 4-5 timer senere. Gikk inn og spørte de som jobbet der, og ja det var en sølv BMW som hadde dyttet inn kortet men hadde ikke blitt trukket for det, da kort terminalen utenfor funket dårlig i kulden.. Betalte for full tank og fikk shampo og svamp siden jeg var ærlig og kom tilbake Samme stedet jeg fyller hele tiden og fyller der enda hermanoo90 og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Noen som kjenner "dclemme" her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Mechanical motor madnessPsychic gets non-stop prank calls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Prøvde meg med iron-x i dag, virka bra det stoffet men fyy for ei lukt må være verste lukta jeg har kjent fra noe vaskemiddel Skjønner hvorfor folk skriver man bør bruke hansker vertfall, kan ikke være bortpå noe kvinnfolk i dag jeg vertfall nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hørt at det er godt på tirsdager også ... Sent from my iPhone using Tapatalk Eter kyllingkebab nå, mmmm mm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Ble en Kebab Alexander på Balkan på meg i lunsjen, er så mett at jeg sprekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Apropo Balkan...savner Cevapi middag fra når vi var i Bosnia for to år siden....det var digg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Savner halal mcdonalds Skal spise endel der når jeg er i Marokko, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Lurer på hvorfor de ikke har en halal-mccern her... kjøpegruppen er jo enorm i oslo/akershus.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Prøvde meg med iron-x i dag, virka bra det stoffet men fyy for ei lukt må være verste lukta jeg har kjent fra noe vaskemiddel Skjønner hvorfor folk skriver man bør bruke hansker vertfall, kan ikke være bortpå noe kvinnfolk i dag jeg vertfall nå Skal liksom lukte kirsebær... Vel vel sier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg