Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Prøver å finne et deksel som passer :P haha. Sikkert bare jeg som ser det.. Kan evt kanskje lakke sort inni der? Så blir det veldig mye mindre synlig. hmm.

 

Se der du, det må jeg fikse på! Sikkert i forbindelse med oppdateringen av bimmers :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf fra Shell isted, jeg hadde vist glemt å betale for Diesel der igår...... Flaut :P Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

Det er flaut! 

 

Skal ikke gjøre meg til kjeltring for en tank, men for noen år siden så hadde jeg fylt på en bensin stasjon her i Fredrikstad. 

Snø som bare det ute, hadde lekt litt, så bilen var møkkete. 

Satt i kortet, kode og fylte opp. 

etter et par timer satt jeg og tenkte på at jeg ikke hørte noe lyd eller sto OK på skjermen så dro ned på bensinstasjonen 4-5 timer senere. 

 

Gikk inn og spørte de som jobbet der, og ja det var en sølv BMW som hadde dyttet inn kortet men hadde ikke blitt trukket for det, da kort terminalen utenfor funket dårlig i kulden..

Betalte for full tank og fikk shampo og svamp siden jeg var ærlig og kom tilbake :) 

 

Samme stedet jeg fyller hele tiden og fyller der enda :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg med iron-x i dag, virka bra det stoffet :)

 

men fyy for ei lukt :P må være verste lukta jeg har kjent fra noe vaskemiddel :P

 

Skjønner hvorfor folk skriver man bør bruke hansker vertfall, kan ikke være bortpå noe kvinnfolk i dag jeg vertfall nå  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg med iron-x i dag, virka bra det stoffet :)

 

men fyy for ei lukt :P må være verste lukta jeg har kjent fra noe vaskemiddel :P

 

Skjønner hvorfor folk skriver man bør bruke hansker vertfall, kan ikke være bortpå noe kvinnfolk i dag jeg vertfall nå  :lol:

Skal liksom lukte kirsebær... Vel vel sier jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...