noekult Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 GRATULERER TIL AUDI FOR Å HA VUNNET 24 HOURS OF LE MANS!!!!!!!!!!!! :D :D Fy faen. 1 stakkars Audi igjen mot 3 hissige Peugeoter som "ikke har mye å tape" - også klarer faen meg Audi teamet å holde tunga så jævlig i munn og være så strategisk smarte at de faktisk klarer å vinne mot slutten!! Herregud, skal ALDRI disse Audi igjen :D :D Fantastisk race :D
FredrikE24 Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Audi kjerra med TDI motor var det ikke? Så litt på det istad.
Jordfræsar Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Jeg så også på i natt og i dag Mye mer morro enn formel 1 for min del! TDI kjærra ja!
noekult Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Mhm. Hele racet var litt Audi vs. Peugeot i grunn. Sistenevnte har også TDI maskiner. De merkene er ganske jevne fra før, men Audi mista første av tre biler i kræsj etter ca. 1 time og sin andre bil midt på natta (rundt 02-tiden?). Etter det måtte Audi bare være strategiske og forsiktige for å vinne mot Peugeot som hadde alle bilene i bra form. Helt sjukt spennende race de siste minuttene, enda mer enn F1-finaler der det står tett om "constructors champions".
[space] Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 De langstrekkene på Le Mans er helt sjuke... Går LITT unna der
noekult Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 ":3puasoip]De langstrekkene på Le Mans er helt sjuke... Går LITT unna der Også slutter de med helt sykt skarpe svinger... Nå har man jo karbonbremser som stopper bilene raskt fra 350 km/t., men tenk på 70-tallet. Turbomonstere med 500-700 hk (kanskje mer?) og vekt langt under tonnet, med bremser som aldri ville blitt godkjent for en personbil engang i dag...
[space] Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Tidligere var vel hele Mulsanne straight rett på også, uten sjikanene. Da gikk det vel rimelig greit i slutten av sletta i en Porsche 917 f.eks. Tøffe gutter http://en.wikipedia.org/wiki/24_Hours_of_Le_Mans Tidligere var sletta 5km, men FIA lagde sikkerhetsregler som sa at ikke en langstrekke kunne være mer enn 2 km.
oddis Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Før hadde de ikke sjikaner på langstrekka i det hele tatt!! Tenk deg overtrøtte sjåfører i 400km/t. Og bremser og resten som er lagd i et vognskjul i forhold til dagens teknologi/sikkerhet. Audi beviser igjen at maskineriet dems fungerer. Mer enn noe annet er det nok hele teamet som samme drar lasset. Det går jo nesten i rykk og napp fra år til år hvem som har den raskeste vs den driftsikre. Edit: Space var raskere enn meg der gitt.
Fredrik Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 ":33zijb9z]De langstrekkene på Le Mans er helt sjuke... Går LITT unna der Også slutter de med helt sykt skarpe svinger... Nå har man jo karbonbremser som stopper bilene raskt fra 350 km/t., men tenk på 70-tallet. Turbomonstere med 500-700 hk (kanskje mer?) og vekt langt under tonnet, med bremser som aldri ville blitt godkjent for en personbil engang i dag...
[space] Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Hvem stakk av med seieren i klassen under? Altså den hvor Corvette pleier å være dominerende?
NBCustom Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Var det ikke Corvette, Porsche, BMW z4 da på første, andre og tredje, tror det Gratulerer Audi ja! Fikk ikke med meg mer enn slutten i dag, æsj.. men men, får se mer neste gang.
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 GRATULERER TIL AUDI FOR Å HA VUNNET 24 HOURS OF LE MANS!!!!!!!!!!!! :D :DFy faen. 1 stakkars Audi igjen mot 3 hissige Peugeoter som "ikke har mye å tape" - også klarer faen meg Audi teamet å holde tunga så jævlig i munn og være så strategisk smarte at de faktisk klarer å vinne mot slutten!! Herregud, skal ALDRI disse Audi igjen :D :D Fantastisk race :D Audi har hatt stor suksess med V10 TDI motoren i Le mans, de gjorde det alle trodde ikke gikk ann. Audi er ellers på høgget om dagen, aldri før har de hatt mer balletak på konkurrentene enn det dem har nå med bla nye A6. Audi er supre biler og jeg savner Audi på flere måter, særlig Audifølelsen. Men det er også en del av Audi følelsen jeg er litt glad for å være uten, særlig med tanke på at mye ved bilene virker underdimensjonert i forhold til BMW. Beste bilen jeg har hatt er en Audi og dårligste bilen jeg har hatt er en Audi så det går begge veier.
NBCustom Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Fineste Audien nå er Audi A7, fy faen dem er fine
Zibiri Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 CCN treff i larvik i dag? http://www.op.no/nyheter/article5636343.ece
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Fineste Audien nå er Audi A7, fy faen dem er fine Naboen over veien her har en sort A7 3,0 TDI, fyttirakkern for en lekker doning
Anbefalte innlegg