e30_joakim Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Vi har leigd oss en fin hytte i Danmark. Ligger en time fra Flensburg Satser på noen turer over til Tyskland, er det noe gøy å få me seg i det området? Sent from my iPad using Tapatalk HD Kjørt til Wolfsburg, er et stykke ditt , ca 3,5 time fra Flensburg. Det er en by med litt råne biler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Wtf danmark: http://www.tv2.no/2014/05/12/nyheter/politiskno/politisk/utenriks/5589946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Wtf danmark: http://www.tv2.no/2014/05/12/nyheter/politiskno/politisk/utenriks/5589946 Hehehe... only in denmark... den filmen er det helt store diskusjonstemaet her nede nå. Jeg tipper at den blir trukket tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Kjørt til Wolfsburg, er et stykke ditt , ca 3,5 time fra Flensburg. Det er en by med litt råne biler osv En times kjøretur fra Flensburg dekker det meste av det sydlige Jylland. På dansk side ville jeg ha fått med meg byene Ribe og Sønderborg. På tysk side er det nærliggende å besøke Kiel og Hamburg. Wolfsburg er en lengere tur og krever overnatting. Skal man først kjøre såpass langt ned i Tyskland fra Danmark ville jeg ha gjort dette til et eget prosjekt med bedre tid og planlegging. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 En times kjøretur fra Flensburg dekker det meste av det sydlige Jylland. På dansk side ville jeg ha fått med meg byene Ribe og Sønderborg. På tysk side er det nærliggende å besøke Kiel og Hamburg. Wolfsburg er en lengere tur og krever overnatting. Skal man først kjøre såpass langt ned i Tyskland fra Danmark ville jeg ha gjort dette til et eget prosjekt med bedre tid og planlegging. Ja 3,5 en vei er vel litt mye Er nok og se på og holde på med i Kiel og Hamburg tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 testa akkurat Integra. ganske morsomt egentlig, når man bare kan dra på og dra på videre på samme giret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Godt med turtall i de motorene der ja! er vel samme motor som i S2000? VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Godt med turtall i de motorene der ja! er vel samme motor som i S2000? det er jeg ikke sikker på, tror ikke det. s2000 sperrer vel enda litt senere. jeg traff akkurat sperra ved 9000rpm, i det jeg giret til 3 gir Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 En times kjøretur fra Flensburg dekker det meste av det sydlige Jylland. På dansk side ville jeg ha fått med meg byene Ribe og Sønderborg. På tysk side er det nærliggende å besøke Kiel og Hamburg. Wolfsburg er en lengere tur og krever overnatting. Skal man først kjøre såpass langt ned i Tyskland fra Danmark ville jeg ha gjort dette til et eget prosjekt med bedre tid og planlegging.Tenkte kanskje en tur til Kiel eller Hamburg ja. Har leid hytte i Nordborg Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Det er nok ikke samme motoren, men vtec-teknologien er lik. Motoren i S2000 ble kåret til årets motor. VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Vtec turbo er rått Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Vtec turbo er rått Sent from my iPad using Tapatalk HD så det lå en s2000 med kompressor på finn.no nå.. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 så det lå en s2000 med kompressor på finn.no nå.. Sikkert ganske skøy det og ja... Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Hehehe... only in denmark... den filmen er det helt store diskusjonstemaet her nede nå. Jeg tipper at den blir trukket tilbake... To timer senere har Folketinget trukket filmen tilbake... selvfølgelig. http://jyllands-posten.dk/politik/ECE6719423/folketinget-har-fjernet-omstridt-video/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Hva med å leie en privat bolig i selve Hamburg via www.airbnb.com ? Jeg har ikke selv brukt tjenesten, men såvidt jeg forstår har dette blitt temmelig populært... Jeg har tenkt litt på det, men jeg er skeptisk av natur, så jeg vet ikke helt. Man bor i andre sine private hjem, så å drasse med seg en familie med det som det medfører trenger ikke å være bare bare. Hadde jeg vært alene eller det bare hadde vært oss to hadde det vært annerledes derimot. Vi har leigd oss en fin hytte i Danmark. Ligger en time fra Flensburg Satser på noen turer over til Tyskland, er det noe gøy å få me seg i det området? Sent from my iPad using Tapatalk HD Denne dyreparken er litt morsom, med tanke på dette huset. Har vært der selv, og det er vel verdt et besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg