Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vi har leigd oss en fin hytte i Danmark. Ligger en time fra Flensburg :smile: Satser på noen turer over til Tyskland, er det noe gøy å få me seg i det området? :smile:

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kjørt til Wolfsburg, er et stykke ditt , ca 3,5 time fra Flensburg.

Det er en by med litt råne biler osv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt til Wolfsburg, er et stykke ditt , ca 3,5 time fra Flensburg.

Det er en by med litt råne biler osv :)

En times kjøretur fra Flensburg dekker det meste av det sydlige Jylland. På dansk side ville jeg ha fått med meg byene Ribe og Sønderborg. På tysk side er det nærliggende å besøke Kiel og Hamburg. Wolfsburg er en lengere tur og krever overnatting. Skal man først kjøre såpass langt ned i Tyskland fra Danmark ville jeg ha gjort dette til et eget prosjekt med bedre tid og planlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En times kjøretur fra Flensburg dekker det meste av det sydlige Jylland. På dansk side ville jeg ha fått med meg byene Ribe og Sønderborg. På tysk side er det nærliggende å besøke Kiel og Hamburg. Wolfsburg er en lengere tur og krever overnatting. Skal man først kjøre såpass langt ned i Tyskland fra Danmark ville jeg ha gjort dette til et eget prosjekt med bedre tid og planlegging.

Ja 3,5 en vei er vel litt mye :P 

Er nok og se på og holde på med i Kiel og Hamburg tenker jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med turtall i de motorene der ja! :P  er vel samme motor som i S2000?

det er jeg ikke sikker på, tror ikke det. s2000 sperrer vel enda litt senere. jeg traff akkurat sperra ved 9000rpm, i det jeg giret til 3 gir :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje en tur til Kiel eller Hamburg ja. Har leid hytte i Nordborg :)

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å leie en privat bolig i selve Hamburg via www.airbnb.com ? Jeg har ikke selv brukt tjenesten, men såvidt jeg forstår har dette blitt temmelig populært... :)

Jeg har tenkt litt på det, men jeg er skeptisk av natur, så jeg vet ikke helt. Man bor i andre sine private hjem, så å drasse med seg en familie med det som det medfører trenger ikke å være bare bare. Hadde jeg vært alene eller det bare hadde vært oss to hadde det vært annerledes derimot.

Vi har leigd oss en fin hytte i Danmark. Ligger en time fra Flensburg :smile: Satser på noen turer over til Tyskland, er det noe gøy å få me seg i det området? :smile:

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Denne dyreparken er litt morsom, med tanke på dette huset. Har vært der selv, og det er vel verdt et besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...