Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Forskjell på tyske autobahn og Norske drittveier :) Så at testene varierer fra land til land tviler jeg ikke på. Men Naf mener nå vertfall w210 er den mest driftsikre bilen i Norge...

Ikke at di har erfaring med og plukke opp biler langs veien osv. :)

Ja NAF med sine 520 000 er virkelig troverdig opp i mot ACAC med sine 18 millioner medlemmer.... Det at Mercdes er så mye bedre enn alle andre er bullshit herfra til månen, viser hvor mye ett tidligere så storslått merke kan hypes opp på gammel suksess.

Her skal du få ADAC sin "Pannenstatestikk" for 2012, 2011 og 2010

post-47692-0-60445500-1400193734_thumb.j

post-47692-0-60888700-1400193745_thumb.j

post-47692-0-68580500-1400193752_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forstår det at ADAC mener Bmw er konge. 
Men man kan ikke sammenlikne tyske veier og klima med norske.  Mener du Naf sine tall er oppdiktet da?
jeg vet ikke hvilket merke som er mest driftsikkert. Men jeg tror det i Norge er mercedes w210 siden Naf sier det :) Jeg vil også gjerne se statestikken til Adac ifra 96 til foreks. 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ett BMW forum da.. ;) Begynner en å lage tråd om en annen bil så kommer plutselig flere og flere, plutselig har vi ett BMW forum fullt av andre merker. Men jeg regner med at Fredrik publiserer bilen for oss i sin egen alternative tråd :)

Nå har vi faktisk legitim off-topic seksjon her da.

Når vi har et medlem som har vært med nesten fra starten av, får en så spesiell bil, så skal`n få lov til det på off topic tråden :D

Gjelder forsovidt alle andre, hvis det er snakk om Porscher, ferrarier, lambo`s, bentley, aston martin osv, så trangsynte er vi ikke. :)

For jeg regner med at vi alle liker superbiler og hyperbiler ???? =D

Nei ser den at det blir feil hvis den blir satt sammen med BMW-topicene, men off topic fungerer jo fint =)

EDIT: Bjørn har jo om sin Tesla uten at det har vært noe problemm heller =)

Da off topic ble opprettet så var det slik at alt mulig skulle kunnediskuteres. men egene tråder om biler er ikke meningen. Slik som for eksempel. Min nye Porsche 911. Min nye Nissan 200sx. osv... Det vil også bli problematisk og tillate en bil (Porsche 911)og ikke en annen. (Nissan 200sx)

Og igjen, er IKKE snakk om å åpne for alle slags bilmerker.

Og den Tesla tråden har vært diskutert opp og ned flere steder. Så den har ikke vært helt problemfri.

Jeg synes 6er lyden er den beste ! V8 lyd er også tøft men ingenting kan overbevise meg

Ikke se på denne bilen. bare hør på lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss :o veit ikke om jeg har helt trua på det da.. drivverk er vel rimelig bra sikkert, men rust og ikke minst elektriske feil er de jo kjent for...  var 2000-2008 det stod på vg da, w210 facelift (00-03) var jo noe bedre og w211 (03-09) har jeg egentlig bare hørt skryt av :)

man ringer ikke etter bergingshjelp fordi man har rust på dører eller ett defekt varmeapparat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forstår det at ADAC mener Bmw er konge. 

Men man kan ikke sammenlikne tyske veier og klima med norske.  Mener du Naf sine tall er oppdiktet da?

jeg vet ikke hvilket merke som er mest driftsikkert. Men jeg tror det i Norge er mercedes w210 siden Naf sier det :) Jeg vil også gjerne se statestikken til Adac ifra 96 til foreks. 2000

Nei Audi er veldig overraskende konge :) Klima forskjellene mellom Norge og Tyskland er jaggu ikke så store at det skal ha noe betydelig innvirkning.

Ja og jeg skulle gjerne sett de 25 år gamle NAF rapportene du nevnte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Audi er veldig overraskende konge :) Klima forskjellene mellom Norge og Tyskland er jaggu ikke så store at det skal ha noe betydelig innvirkning.

Ja og jeg skulle gjerne sett de 25 år gamle NAF rapportene du nevnte ;)

Linken jeg linket til viste vel dette? Las ikke over den men har lest det før så trodde vertfall det var samme link. Du viser Adac fra 2006 og oppover... Dette er totalt uinteressant og har ingenting med vår diskusjon og gjøre. Nye biler er like. Jeg snakker om w124 og til dels w210. Derifra ble Mb ett vanlig bilmerke :)

Og helt til slutt... Jeg synes Bmw er den desidert beste bilprodusenten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da off topic ble opprettet så var det slik at alt mulig skulle kunnediskuteres. men egene tråder om biler er ikke meningen. Slik som for eksempel. Min nye Porsche 911. Min nye Nissan 200sx. osv... Det vil også bli problematisk og tillate en bil (Porsche 911)og ikke en annen. (Nissan 200sx)

Og den Tesla tråden har vært diskutert opp og ned flere steder. Så den har ikke vært helt problemfri.

Ikke se på denne bilen. bare hør på lyden.

Heftig lyd men går heller for dette 

https://www.youtube.com/watch?v=o6GOzbQlv0A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...