Mattae Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Haha ja, men fant faktisk ikke motoren når jeg trødde hodet under å kjikka, men leste nå at jeg må av med lista under lykta og noe greier får å finne den. Er helst det jeg hadde lite lyst å vente på å få ny justeringsmotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Noen som husker den E36 coupeen jeg posta for en uke siden? Den med massive plastikk-skjermbreddere? Vel...den er ferdig... sammen med en helt lik en: M|Fjeld og eriksen76 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Noen som husker den E36 coupeen jeg posta for en uke siden? Den med massive plastikk-skjermbreddere? Vel...den er ferdig... sammen med en helt lik en: Hmm, interessant. Valg av farger that is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Noen som husker den E36 coupeen jeg posta for en uke siden? Den med massive plastikk-skjermbreddere? Vel...den er ferdig... sammen med en helt lik en: Hmm.. det var annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Alt er foliert... men bilene har luftfjæring og rotiform hjul... man må vel komme opp med slike fargekomboer for å skille seg ut for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 http://vincelewis.net/unsoldcars.html Trist.. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hmm, interessant. Valg av farger that is. Hmm.. det var annerledes Alt er foliert... men bilene har luftfjæring og rotiform hjul... man må vel komme opp med slike fargekomboer for å skille seg ut for tiden... http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Art_Car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 ja er klar over det, MEN ingen andre har vel foliert sine E36 i slike farger før? alt handler om å skille seg ut.... Kryr av sorte s211 mercer i Oslo....og i verden...Men ingen rød krom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 ja er klar over det, MEN ingen andre har vel foliert sine E36 i slike farger før? alt handler om å skille seg ut.... Kryr av sorte s211 mercer i Oslo....og i verden...Men ingen rød krom... Beholder min e36 i svart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Noen som husker den E36 coupeen jeg posta for en uke siden? Den med massive plastikk-skjermbreddere? Vel...den er ferdig... sammen med en helt lik en: Flere bilder? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Noen som har hybel/leilighet til leie i kristiansand ? eller kjenner noen som har ? Helst i nærheten av kvadraturen, trenger en plass å bo fra juli/aug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Flytte utenlands? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Noen som har hybel/leilighet til leie i kristiansand ? eller kjenner noen som har ? Helst i nærheten av kvadraturen, trenger en plass å bo fra juli/aug Hvis du flytter ned hit til solkysten så må du komme på E34 treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 gjør et kjempe kupp i dag se linken nedenfor. et billigere prosjekt får du ikke tak i. http://bimmers.no/topic/783070-535-prosjekt-selges-nye-bilder-viser-dokumentasjon-på-bilendeler/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 kinda art...? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg