Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Av ren nyskjerrighet, hvilke fordeler får du med teknisk fagskole når du er bilselger?

Får ikkje noen fordeler.

Men eg har fagbrev som motormann å vil utdanne meg videre så eg har flere muligheter senere i livet. 

F.eks offshore, båt, finere stilling på land osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er nok ikke så dumt.

Vurderer det selv, da det gir litt fordeler i jobben jeg har, men får se hva det blir til. Slike ting passer liksom aldri helt, så man bør vel bare hoppe i det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er nok ikke så dumt.

Vurderer det selv, da det gir litt fordeler i jobben jeg har, men får se hva det blir til. Slike ting passer liksom aldri helt, så man bør vel bare hoppe i det. :)

Stemmer, det passer aldri har utsatt det i 2 år nå men må bare hoppe i det å bli ferdig, nå eller aldri tenker eg for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. klarte å kjøpe en dashcam som helt sikkert er ubrukelig på Netthandelen.. Usj.. jaja, par hundre kr fattigere :P

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Et sted må man da starte, full hd og gps?

Kjøpte et DOD LS430W på ebay som julegave til meg selv i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted må man da starte, full hd og gps?

Kjøpte et DOD LS430W på ebay som julegave til meg selv i fjor.

"Skal" være full HD ja, hehe. GPS tror jeg det ikke var.. Skal nå prøves, er ikke være enn å hive det ;)

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et billig jallakamera til faren min på eBay, og det hadde overraskende god bildekvalitet, ble igrunn skikkelig imponert. Det eneste vi aldri fikk til var å filme i loop. Det filmet kun til filen var 4gb (normalt å stoppe her, selv GoPro gjør det, men de fortsetter på en ny fil med en gang), og bare stoppet. Måtte starte filming manuelt hver gang igjen, noe som var litt teit.

Godt mulig det var en skjult funksjon et eller annet sted, men har sett i alt som finnes av menyer uten å bli noe klokere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...