asv Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Skal ikke påstå at jeg ofte har lånt bort biler, men har jeg fått spørsmål om det så har jeg lånt den bort. Det er bare en bil, og det er veldig fint å være hyggelig og grei med kompiser. Veldig flott å vite at den dagen jeg trenger det så får jeg tjenesten gjengjeldt. Så får dere som knapt nok stoler på dere selv ta beina til fatts når dere står der og så gjerne skulle ha lånt en bil. Sent fra min GT-I8190 via Tapatalk Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Men.kanskje den ser bedre ut med fenderlidta på da? Får litt skille? Kanskje? Tror iallefall jeg må få laga til et Skibsplast-merke å ha på.... Slik var den før jeg lakka fra fenderlista og opp.. Under fenderlista får bli til høsten, må få brukt den litt også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Ett Skibsplast merke i rødt hadde jo gjort seg bak over fenderlista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Blir noe slikt! Enten rødt eller svart Fikk logo i god oppløsning tilsendt fra Skibsplast nå, må bare få trykt den opp.... Kjøpte forøvrig original kalesje direkte fra dem i fjor! Ganske imponerende at de fortsatt lagerfører kalesje til en såpass gammel båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 e60 lci eller e92? Begge deler tenkt med x25D 197hk motoren. For meg virker modellene veldig likt priset. Samtidig er jo begge modellene nokså bra når det gjelder feil? Har kjørt 2 stk e61 535d pre lci, der likte jeg ikke girkassene. men girkasse i lci e70 syns jeg fungerte bra, det samme i en 08 320da e92. Så vil tro 525d lci har tilsvarende kasse som e70 og den nyere e92? Har ikke behov for den ekstra plassen som er i e60, men får jo større bil med mer comfort for samme pengene omtrent. samtidig som jeg har hatt e90 før, ikke at det er samme bil som e92, men er jo nokså like, spesielt interiøret. e92 føles en del mer lekent å kjøre enn e60 da, det som gjør meg veldig i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ett steg nærmere nybil-bestilling av 316iA nå Hvilken farge ville dere valgt? Vasket CRXen og det gikk opp for meg hvor mange synlige småriper ikke-metallic svart lakk kan få ved minste uforsiktighet, samt hvor vanskelig sort lakk er å holde rent hvis man bruker bilen hver dag. Så jeg har tenkt å eventuelt bestille med metallic lakk! Kompis har mørkeblå E36 og jeg har aldri likt mørkeblå biler, men i solskinn ser fargen dritlekker ut. Derfor heller jeg nå mot Imperial Blue! Ser veldig fint ut på real life bildene jeg ser på Google Images hvertfall. Men jeg så en mørkegrå F30 for noen dager siden og den så overraskende bra ut også (likte heller aldri grå biler, skikkelig rart det der!). Men med beige interiør så er kanskje grått eksteriør litt feil - føler at mørkeblå vil kle det interiøret mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 e60 lci eller e92? Begge deler tenkt med x25D 197hk motoren. For meg virker modellene veldig likt priset. Samtidig er jo begge modellene nokså bra når det gjelder feil? Har kjørt 2 stk e61 535d pre lci, der likte jeg ikke girkassene. men girkasse i lci e70 syns jeg fungerte bra, det samme i en 08 320da e92. Så vil tro 525d lci har tilsvarende kasse som e70 og den nyere e92? Har ikke behov for den ekstra plassen som er i e60, men får jo større bil med mer comfort for samme pengene omtrent. samtidig som jeg har hatt e90 før, ikke at det er samme bil som e92, men er jo nokså like, spesielt interiøret. e92 føles en del mer lekent å kjøre enn e60 da, det som gjør meg veldig i tvil Om du skal ha en "ungdomsbil", altså ikke har planer om familie med det første hadde jeg uten tvil valgt e92. Jeg ville derimot forsøkt å fått en 325i, gjerne i kombinasjon med manuell kasse. En sedan vil aldri bli like lekker som en coupé, men har du planer om å ha bilen lenge slik at barn kanskje vil dukke opp etterhvert er det jo greit med noe ekstra plass og bakdører. e60 LCI har også noe tøffere girspake. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Har absolutt ikke planer om familie, og håper det forblir sånn noen år til Blir for fort lei til å ha noe bil lenge likevell. Tipper jeg vill ha den toppen 1 år. Forsåvidt enig ang bensinmotor, men forsikring er mye vanskeligere på den, samt noe høyere forbruk(det kan jeg leve med da), men totalt sett blir den en del dyrere i drift. E92 er vanskelig å forsikre der jeg har rimelig forsikring. Er kun 320i/d og 325d som ikke er "svartelistet". E60 derimot kan jeg fint forsikre en 535D 286hk får 10k i året fullkasko 20 000km. 325d koster ca samme. Pris på bensiner får jeg ikke opp. 328n min og var svartelista, den nekta de å forsikre men fikk den igjennom nå får 2 mnd siden. Er rundt 300 jeg ser for meg å legge i dette, tror det bør være nok til et greit eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ett steg nærmere nybil-bestilling av 316iA nå Hvilken farge ville dere valgt? Vasket CRXen og det gikk opp for meg hvor mange synlige småriper ikke-metallic svart lakk kan få ved minste uforsiktighet, samt hvor vanskelig sort lakk er å holde rent hvis man bruker bilen hver dag. Så jeg har tenkt å eventuelt bestille med metallic lakk! Kompis har mørkeblå E36 og jeg har aldri likt mørkeblå biler, men i solskinn ser fargen dritlekker ut. Derfor heller jeg nå mot Imperial Blue! Ser veldig fint ut på real life bildene jeg ser på Google Images hvertfall. Men jeg så en mørkegrå F30 for noen dager siden og den så overraskende bra ut også (likte heller aldri grå biler, skikkelig rart det der!). Men med beige interiør så er kanskje grått eksteriør litt feil - føler at mørkeblå vil kle det interiøret mye bedre. En farge jeg aldri skal ha igjen er svart.. Tøft når det er blankt og uten spor av vaskeriper..Sølvgrå er vell den mest praktiske fargen, desidert den kjedeligste og Mørkegrå kan ver ganske tøft. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Dilemma: Vil ha ny tlf idag, står vell mellom Sony z2 og Samsung S5. Er egentlig veldig fan av Samsung men synst Sonyen ser veldig interessan ut.. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Dilemma: Vil ha ny tlf idag, står vell mellom Sony z2 og Samsung S4. Er egentlig veldig fan av Samsung men synst Sonyen ser veldig interessan ut.. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Iphone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Iphone Nei!! hehe, har nok med iPaden Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Z2 er jo ny, mens S4 er vel forrige generasjons? Jeg hadde uansett gått for Sonyen. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/godt-parkert/a/10123708/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg