Haukefer Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Z2 er jo ny, mens S4 er vel forrige generasjons? Jeg hadde uansett gått for Sonyen. Mente selfølgelig S5..Hehe Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Skal på jobbintervju i bilbransen..landa 3 intervjuer denne uken her.. og det er litt..flaut..altså måten jeg fikk intervjuene på... 1: Sendte mail med cv og søknad..glemte å legge ved søknad/cv.. Men stod nr mitt i signature og de ringte likevel.. 2: Sendte cv og søknad via mail, hadde skrevet TESLA på søknaden...men de inkalte meg likevel.. 3: Ringte og spurte om stillingen..han ba meg sende søknad..jeg sa rett ut "sender jeg søknad så forsvinner jeg i mengden av søkere..så si meg en dag det passer å ta ett intervju så kommer jeg med cv`en min... han ble litt satt ut...og satte meg opp på intervju Håper jeg får en av de jobbene...har bare søkt på 3 stillinger siden forrige onsdag..og skal på intervju i dag, i morgen og onsdag... VegarVS, M|Fjeld, Haukefer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Har gjort ser du har på punkt 1 og punkt 2 jeg og.. Flaut... Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Dilemma: Vil ha ny tlf idag, står vell mellom Sony z2 og Samsung S5. Er egentlig veldig fan av Samsung men synst Sonyen ser veldig interessan ut.. Sent fra min GT-I9505 via TapatalkHar Z2, du vil ikke angre. Penere design enn S5 som drukner i Android-havet designmessig. Kameraet er helt rått med alt av funksjoner smartphone i dag har. Batteritiden er også vanvittig bra (to hele dager med intens bruk er ingen problem).Troor S5 kan ha noen ekstra gimmicks og kanskje litt kjipere kamera, men generelt sett er Z2 så bra som det kan få blitt om dagen. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ja tror kanskje jeg bikker over på Z2.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Det er litt rart og vemodig å rydde ut av bilen for siste gang, mye rart som samler seg i små hulrom og oppbevaringsrom e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Skal på jobbintervju i bilbransen..landa 3 intervjuer denne uken her.. og det er litt..flaut..altså måten jeg fikk intervjuene på... 1: Sendte mail med cv og søknad..glemte å legge ved søknad/cv.. Men stod nr mitt i signature og de ringte likevel.. 2: Sendte cv og søknad via mail, hadde skrevet TESLA på søknaden...men de inkalte meg likevel.. 3: Ringte og spurte om stillingen..han ba meg sende søknad..jeg sa rett ut "sender jeg søknad så forsvinner jeg i mengden av søkere..så si meg en dag det passer å ta ett intervju så kommer jeg med cv`en min... han ble litt satt ut...og satte meg opp på intervju Håper jeg får en av de jobbene...har bare søkt på 3 stillinger siden forrige onsdag..og skal på intervju i dag, i morgen og onsdag... Haha likte #3 der! sålenge man har litt bein i nesa, så kommer man somregel lengre, og i tilfellet her hadde du helt sikkert falt bort om du ikke hadde vært litt bråkjekk men på #2 der, var det Tesla Motors du søkte til da? Har Z2, du vil ikke angre. Penere design enn S5 som drukner i Android-havet designmessig. Kameraet er helt rått med alt av funksjoner smartphone i dag har. Batteritiden er også vanvittig bra (to hele dager med intens bruk er ingen problem). Troor S5 kan ha noen ekstra gimmicks og kanskje litt kjipere kamera, men generelt sett er Z2 så bra som det kan få blitt om dagen. Vet ikke hvordan kameraet er på Z2, men kameraet på S5 er iallefall dritbra! får store og klare bilder i høy kvalitet hovedgrunnen til at jeg gikk for S5 er at den tåler vann, kan ligge på 1m dyp i 30 min uten at den tar inn vann DET er en kjekk funskjon på mobil for meg! også er det litt kult at den har pulsmåler f.eks, men det blir litt som funfacts - er gøy, men du har aldri bruk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Z2 er vanntett Slik som de fleste av Sony sine modeller de siste årene e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Tåler Z2 vann ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Vet ikke hvordan kameraet er på Z2, men kameraet på S5 er iallefall dritbra! får store og klare bilder i høy kvalitet hovedgrunnen til at jeg gikk for S5 er at den tåler vann, kan ligge på 1m dyp i 30 min uten at den tar inn vann DET er en kjekk funskjon på mobil for meg! også er det litt kult at den har pulsmåler f.eks, men det blir litt som funfacts - er gøy, men du har aldri bruk for det Z2en er også vann- og støvsikker (alt med måte ) Har spylt med vann, can confirm. Ja, pulsmåler og sånt, sånne gimmicks mente jeg at Samsung sikkert har flere av - selv om det er mye tull på Z2en og Beste var at jeg kunne gå inn på menyen og velge bort ("skjule") appene fra Sony jeg ikke ville se, så man kan gjemme bort såkalt bloatware Samsung er nazi på det der, man må lage Samsung-konto ved noen tilfeller og sånne ting hater jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Åja, da har det vel litt med at jeg ikke orker å henge med i teknologien nå om dagen, blir så enkelt å bare fortsette med det jeg har.. selv om jeg har vært endel frem og tilbake mellom samsung og iphone da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Det er litt rart og vemodig å rydde ut av bilen for siste gang, mye rart som samler seg i små hulrom og oppbevaringsrom Når du er ferdig er det bare digg Glemmer fort den gamle bilen når man får en ny bil på tunet noekult og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Det er litt rart og vemodig å rydde ut av bilen for siste gang, mye rart som samler seg i små hulrom og oppbevaringsrom fått solgt e90n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 På skroten i dag og kjøpe starter til bruksbilen ( ford connect varebil ) Fikk på nye felger på den i går, men starter ikke siden starteren er brent............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Når du er ferdig er det bare digg Glemmer fort den gamle bilen når man får en ny bil på tunet Det er helt sant, men jeg har det med å bli glad i bilene og denne har jo vært med meg en stund nå. Nærmere bestemt 3,5 år og 60 000 km, har aldri hatt en bil så lenge før Men ja, den blir nok rimelig fort glemt når drømmebilen står i gården her i morgen forhåpentligvis fått solgt e90n? Nei den går i innbytte Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg