Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

kult på arabisk slang :)

Er Wicky egentlig araber?... :?

Ikke for å være kjip (igjen) Fredrik, men er det bare når du "Chatter" det er lov?

Nei... dette var et ærlig spørsmål som jeg også fikk svar på og sogar fulgte opp med noen innlegg om hva slags språk arabisk egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint jeg var hjemme fra jobb i dag, nå kom det plutselig noen takst menn som skulle se på hybelen jeg leier, noen som vet hvilken krav jeg har vis den blir solgt?

Jeg har ingen interesse for å kjøpe, men vil gjerne leie i vært fall et halvt år til, men vet ikke om det bare er hybelen eller hele bygget som skal selges, er en butikk i første etasje og jeg leier i andre.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint jeg var hjemme fra jobb i dag, nå kom det plutselig noen takst menn som skulle se på hybelen jeg leier, noen som vet hvilken krav jeg har vis den blir solgt?

Jeg har ingen interesse for å kjøpe, men vil gjerne leie i vært fall et halvt år til, men vet ikke om det bare er hybelen eller hele bygget som skal selges, er en butikk i første etasje og jeg leier i andre.

?

Du har to eller tre måneders oppsigelses tid om eier skal selge og gir deg beskjed om å flytte, om ikke dere har kontrakt på noe annet? Annet enn det så har ikke du noen rettigheter på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og da var vi i gang igjen.. Er det faktisk helt umulig for noen av dere i ikke klare å unngå chattingen?? Det virker tydeligvis helt håpløst. Bruk den tulleprat.net greia, evt den msn greia. Og blir det snart ikke bedre, så blir de av dere det gjelder utestengt. Om dere lurer på hvem dere er? Les opp igjen noen av de forgående sidene.

Skulle da ikke tro at det var så fryktelig vanskelig å holde seg til en regel som dette? Men der tar jeg visst feil gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og da var vi i gang igjen.. Er det faktisk helt umulig for noen av dere i ikke klare å unngå chattingen?? Det virker tydeligvis helt håpløst. Bruk den tulleprat.net greia, evt den msn greia. Og blir det snart ikke bedre, så blir de av dere det gjelder utestengt. Om dere lurer på hvem dere er? Les opp igjen noen av de forgående sidene.

Skulle da ikke tro at det var så fryktelig vanskelig å holde seg til en regel som dette? Men der tar jeg visst feil gitt.

Hvor går grensen egentlig?

Enig i at når 2 folk prater med hverandre over en hel side så er det irriterende, men du må slappe litt av. Den skikkelige tulletråden (som er forsvunnet) trengte ikke slik nazi kontroll som det utøves nå..

Relax!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går grensen egentlig?

Enig i at når 2 folk prater med hverandre over en hel side så er det irriterende, men du må slappe litt av. Den skikkelige tulletråden (som er forsvunnet) trengte ikke slik nazi kontroll som det utøves nå..

Relax!

Det er ikke din oppgave å mene noe om hvor grensen går for hva som er chatting og tullprat. Dette er helt suverent moderatorenes oppgave... så når mAZE sier at nok er nok... så er det nok. Alternativt så er vi i gang med tulletråden v4.0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...