Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja men for å kunne bruke GPS styringen så må den ha blitt aktivert på icloud på telefonens instillinger. Når vi går inn for å finne den så får vi opp bare den han allerede har som er knust i skjermen.

 

 

Så vi får ikke sporet den opp selv. (Jobber i mobilbutikk)

Men har fått tilbud av SONY til å kjøpe Den nye SONY XPERIA Z2. til 2499! (5495 hos lefdal, så 3000 under markedspris) Fikk mail av dem i går med tilbudet, eksklusivt for oss forhandlere.

 

Kanskje jeg skal kjøpe den til han...

 

Jeg vil ooooooooooog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg finner irriterende med Z2 er at hørehøyttaleren (for telefonmottak) er jævlig høylytt. Personen ved siden av kan sitte og høre alt om du har mer enn laveste volum.

Også får jeg ikke vedlagt bilder på forum. Trykker "vedlegg bilder" og den lar deg bare ta bilder med kameraet, Samsungen lot deg bla gjennom galleriet.

 

Mange slike småirritasjoner, men det er vel kanskje ubetydelige argumenter mot awesomeness of telefonen generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel en sånn "rullestol" eller hva en ska kalle det, for handicappede :)  ikke uvanlig å se de farte rundt :P  beste er en gamling her som er overbevist om at han kjører bil  :bart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor jo i andeby 

Hva så? :P

 

10300217_10203141510992845_5731954331064

 

Ny luke, ruta er rød og det er også lista hvor man åpner. Og tror du faen ikke lysa inni bilen mener bakluka ikke er der? De slukker ikke, og får opp feilmelding i dashen. Må visst kjøre diagnose... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...