Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke noe å misunne Noekult,er vel det eneste som er fint der den stranda..

Eller forresten hvis du liker vind/regn/bedehus så er det tingen \:D/ hehe

Pøh! Vi har jo Biltema. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde personlig ikke turt i frykt for enorme økonomiske konsekvenser, men digg at det går bra for kompisen din da. Man blir mer eller mindre vant til effekten nesten uansett hvor kraftig motoren er, lurer på om "alt annet" blir kjedelig for han etter den bilen. M3 og sånt må jo være et stort gjesp for karen!

 

Har enda til gode å høre om noen som har fått økonomiske konsekvenser av det. Folk snakker om engangsavgift, men en innbetaling av det gjør bilen registrert med betalt effekt - og det skjer ikke.

Det verste jeg har hørt om, er at folk får beskjed om å fremvise bilen i original stand.

 

attachicon.gifFB_20140605_13_35_05_Saved_Picture.jpg

Klar for neste sesong nå ;)

 

You're doing it wrong.

412071_4153905970056_1593161542_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter backfire her :P

Hehe ja, kan slå tilbake ganske stygt og :P Men i såfall er ikke bil den verste hobbyen å ha heller <3

 

Sendte forresten mail til en som solgte Mazda 323 GTX i ganske fin stand (det er sjelden bil og enda mer sjeldent at de er i bra forfatning!). Gav han 10.000 mindre i bud enn annonsert pris (han ville ha 45.000). Sa han skulle tenke på det :P Har ønsket meg 4wd turbojapse å leke med om vinteren i alle år jeg har hatt lappen, håper jeg får den  [-o< 160-170 hk på litt over ett tonn, det må jo duge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda til gode å høre om noen som har fått økonomiske konsekvenser av det. Folk snakker om engangsavgift, men en innbetaling av det gjør bilen registrert med betalt effekt - og det skjer ikke.

Det verste jeg har hørt om, er at folk får beskjed om å fremvise bilen i original stand.

Det kan være litt vanskelig når du har kjørt over 3 personer og kvestet bilen rundt en lyktestolpe.

Finner forsikringsselskapet da ut at bilen er trimmet så vil de si at forsikring ikke gjelder og du risikerer regress på flere milioner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være litt vanskelig når du har kjørt over 3 personer og kvestet bilen rundt en lyktestolpe.

Finner forsikringsselskapet da ut at bilen er trimmet så vil de si at forsikring ikke gjelder og du risikerer regress på flere milioner

Jeg må passe på å ikke kræsje jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...