Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Klarte av alle ting å kjøre på ei måke med F10en i stad.. Dusten sto i veien og spiste på noe, når jeg kom så stakk den av men ombestemte seg plutselig og snudde for å ta med seg "maten" og da var det for sent. Traff nede på støtfangeren forran og gikk imellom hjula ut bak bilen, jeg snudde selvsagt får å sjekke dyret men når jeg kom tilbake så prøvde den å flykte men klarte ikke å fly mer en tre meter. Der landa den i grøfta inne i noen busker, jeg var litt rådvill akkurat da og ringte min far (mine forelder bor to min unna åstedet) som kom å hjalp til med å finne den. Håpte på at den bare var litt fortumlet men etter gjentatteforsøk på å få den på vingene så var det bare å innse at den var "kaputt" :( Så fattern tok nakken på den, det klarte jeg ikke selv :P

Kan jo ikke gjøre annet...Bilen kom iallfall uskadet fra det hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, den er også veldig kjip. Men shit å mange fugler jeg har vært nær her i Stavanger som sitter midt på veien, kom også en hund over veien på fredag som jeg heldigvis så i god tid.. Har dog aldri kjørt på noe som helst, takk gud for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, den er også veldig kjip. Men shit å mange fugler jeg har vært nær her i Stavanger som sitter midt på veien, kom også en hund over veien på fredag som jeg heldigvis så i god tid.. Har dog aldri kjørt på noe som helst, takk gud for det.

Kjørt på en rev midt i Oslo jeg med E32 jeg hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute og cruiser i dag... Trenger ny kaliper, hadde vært så varmt der at div gummi hadde smeltet... Skrik ut om noen har en kaliper. Kjedelig med bremser som er ugreie :(

Aah, bremser som krangler er så irriterende. Det vet jeg alt om!

Har byttet Kalipere på ene siden 3 ganger på 1,5 år nå.

Verste er at bremseskiva blir skjev så det rister i rattet :grr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med HD Hero3 her? Får støy på lyden under opptak. Noe man kan justere på tro? Eller er det garanti sak..

Under fart pleier man å teipe over mikrofonen for å dempe støy, men om støyen forekommer når kamera står stille er det en garantisak imo

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rister noe her også men tror ikke det er kast i skivene, kunne ikke se det... Virker som bremsene mine er bygd om til TII/Turbo-bremser, har firestemplede kalipere mens 2002 egentlig skal ha to... Jaja! Dyrere deler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...