noekult Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Nei det husker jeg desverre ikke... Nederlag å våkne opp til en knust telefon når jeg har 2.5 uke igjen på jobb... Sent from my iPad using Tapatalk HD Den er veldig kjip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Klarte av alle ting å kjøre på ei måke med F10en i stad.. Dusten sto i veien og spiste på noe, når jeg kom så stakk den av men ombestemte seg plutselig og snudde for å ta med seg "maten" og da var det for sent. Traff nede på støtfangeren forran og gikk imellom hjula ut bak bilen, jeg snudde selvsagt får å sjekke dyret men når jeg kom tilbake så prøvde den å flykte men klarte ikke å fly mer en tre meter. Der landa den i grøfta inne i noen busker, jeg var litt rådvill akkurat da og ringte min far (mine forelder bor to min unna åstedet) som kom å hjalp til med å finne den. Håpte på at den bare var litt fortumlet men etter gjentatteforsøk på å få den på vingene så var det bare å innse at den var "kaputt" Så fattern tok nakken på den, det klarte jeg ikke selv Kan jo ikke gjøre annet...Bilen kom iallfall uskadet fra det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Off, den er også veldig kjip. Men shit å mange fugler jeg har vært nær her i Stavanger som sitter midt på veien, kom også en hund over veien på fredag som jeg heldigvis så i god tid.. Har dog aldri kjørt på noe som helst, takk gud for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Ute og cruiser i dag... Trenger ny kaliper, hadde vært så varmt der at div gummi hadde smeltet... Skrik ut om noen har en kaliper. Kjedelig med bremser som er ugreie S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Off, den er også veldig kjip. Men shit å mange fugler jeg har vært nær her i Stavanger som sitter midt på veien, kom også en hund over veien på fredag som jeg heldigvis så i god tid.. Har dog aldri kjørt på noe som helst, takk gud for det. Kjørt på en rev midt i Oslo jeg med E32 jeg hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Noen som bor i Rørvik her og har en telefon di vil selge? Samme hvilken telefon det er pm Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Kjørt på en rev midt i Oslo jeg med E32 jeg hadde... Ojda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Større sjanse for å kjøre på en "rev" enn en rev, i Oslo. Shattered og majuz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Ute og cruiser i dag... Trenger ny kaliper, hadde vært så varmt der at div gummi hadde smeltet... Skrik ut om noen har en kaliper. Kjedelig med bremser som er ugreie Aah, bremser som krangler er så irriterende. Det vet jeg alt om! Har byttet Kalipere på ene siden 3 ganger på 1,5 år nå. Verste er at bremseskiva blir skjev så det rister i rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Noen med HD Hero3 her? Får støy på lyden under opptak. Noe man kan justere på tro? Eller er det garanti sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Noen med HD Hero3 her? Får støy på lyden under opptak. Noe man kan justere på tro? Eller er det garanti sak..Under fart pleier man å teipe over mikrofonen for å dempe støy, men om støyen forekommer når kamera står stille er det en garantisak imo Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Var støy inne også :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Aah, bremser som krangler er så irriterende. Det vet jeg alt om! Har byttet Kalipere på ene siden 3 ganger på 1,5 år nå. Verste er at bremseskiva blir skjev så det rister i rattet Aah, bremser som krangler er så irriterende. Det vet jeg alt om! Har byttet Kalipere på ene siden 3 ganger på 1,5 år nå. Verste er at bremseskiva blir skjev så det rister i rattet Aah, bremser som krangler er så irriterende. Det vet jeg alt om! Har byttet Kalipere på ene siden 3 ganger på 1,5 år nå. Verste er at bremseskiva blir skjev så det rister i rattet Rister noe her også men tror ikke det er kast i skivene, kunne ikke se det... Virker som bremsene mine er bygd om til TII/Turbo-bremser, har firestemplede kalipere mens 2002 egentlig skal ha to... Jaja! Dyrere deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Var en ordentlig rev, as in a animal! Oppe ved tåsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Lurer på om jeg blir bannet fra bimmers snart....igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg