Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

30 varmegrader i skyggen er nesten litt for mye å be om synes jeg... Er bare en plass og være og det i bilen med aircondition på full guffe ;)

E klassen har brukt opp gassen sin..så ingen ac...og det virker som om det kommer vaaaaarm luft ut av bilen selv om vifta er skrudd av (nei kommer ikke luft..bare føles sånn) blir klamt og vaaarmt inni der... på tide å bytte gass i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E klassen har brukt opp gassen sin..så ingen ac...og det virker som om det kommer vaaaaarm luft ut av bilen selv om vifta er skrudd av (nei kommer ikke luft..bare føles sånn) blir klamt og vaaarmt inni der... på tide å bytte gass i den...

Tom for gass mener du vel? Best å få fyllt og lagt inn sporstoff for å avdekke eventuelt lekkasjer samt bytte av tørkefilter. Så blir det fres! Skal fylle ACen før jeg reiser på ferie, skal se hvor lenge det holder før det siver ut igjen..

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=37&products_id=393

Noen som har noe å si om denne pakken? Jeg skal kjøpe en poleringsmaskin, og tenkte egentlig å handle på scandicshine, men titter på andre sider også.

Jeg har ikke hørt om de merkene før.

Vi har denne på jobben... den er fin hvis du liker å bruke laaaang tid på polere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politmagnet denne.. Kompis sin 325i. Vi ble stoppet av sivilen etter noen eminente forbikjøringer etc. Politimannen var iKKE fornøyd.

post-70993-0-45211700-1402326071_thumb.j

EDIT: Ja det sitter 3 fulle kvinnemennesker i baksetet. De var svært begeistret for kjøringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politmagnet denne.. Kompis sin 325i. Vi ble stoppet av sivilen etter noen eminente forbikjøringer etc. Politimannen var iKKE fornøyd.

attachicon.gif20140528_202525.jpg

EDIT: Ja det sitter 3 fulle kvinnemennesker i baksetet. De var svært begeistret for kjøringen..

kjører man idiot så spiller det somregel ikke noen rolle hvilken bil man har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig :P

Hva mener du med det? :)

Det er en maskin som fungerer helt allright. Jeg fikk ikke no sånn "wow!" Opplevelese av den akkurat :P Det som er fint med denne, er at den gir ingen hologramer :) men det tar litt for lang tid, for min del iallefall ;) men den er helt grei liksom :)

fikk et lyn-kurs på denne maskina, sammen med disse rupes produktene... og det viste seg at teknikk var veldig viktig her (som med mange andre maskiner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...