Kattlikzm Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 http://www.abcnyheter.no/motor/2014/06/08/fikk-oynene-opp-etter-sjokkerende-kinoreklame Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 30 varmegrader i skyggen er nesten litt for mye å be om synes jeg... Er bare en plass og være og det i bilen med aircondition på full guffe E klassen har brukt opp gassen sin..så ingen ac...og det virker som om det kommer vaaaaarm luft ut av bilen selv om vifta er skrudd av (nei kommer ikke luft..bare føles sånn) blir klamt og vaaarmt inni der... på tide å bytte gass i den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Jeg er meget sjokkert over at AC'en funker upåklagelig i E39'en, i E46'en derimot.. Bare kjøleskaplukt og 0 effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=37&products_id=393 Noen som har noe å si om denne pakken? Jeg skal kjøpe en poleringsmaskin, og tenkte egentlig å handle på scandicshine, men titter på andre sider også. Jeg har ikke hørt om de merkene før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Har selv krauss (den billigere varianten) og har ingenting vondt å si om den, men hadde nok heller kjøpt rupes pakken i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hvis bare maskinen koster mye mindre enn den pakken, hadde jeg nok kjøpt kun maskinen billigst også kjøpt produktene av et annet kjent merke noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hvis du vurderer Rupes hadde jeg heller kjøpt dennepakken og denne bakplaten. Da får du i praksis både Rupes 21 og 15. 21 kan bli litt stor på trange plasser på bilen. Ellers er jeg svært fornøyd med bilnerden, både pris og service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 E klassen har brukt opp gassen sin..så ingen ac...og det virker som om det kommer vaaaaarm luft ut av bilen selv om vifta er skrudd av (nei kommer ikke luft..bare føles sånn) blir klamt og vaaarmt inni der... på tide å bytte gass i den... Tom for gass mener du vel? Best å få fyllt og lagt inn sporstoff for å avdekke eventuelt lekkasjer samt bytte av tørkefilter. Så blir det fres! Skal fylle ACen før jeg reiser på ferie, skal se hvor lenge det holder før det siver ut igjen.. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=37&products_id=393 Noen som har noe å si om denne pakken? Jeg skal kjøpe en poleringsmaskin, og tenkte egentlig å handle på scandicshine, men titter på andre sider også. Jeg har ikke hørt om de merkene før. Vi har denne på jobben... den er fin hvis du liker å bruke laaaang tid på polere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Politmagnet denne.. Kompis sin 325i. Vi ble stoppet av sivilen etter noen eminente forbikjøringer etc. Politimannen var iKKE fornøyd. EDIT: Ja det sitter 3 fulle kvinnemennesker i baksetet. De var svært begeistret for kjøringen.. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Politmagnet denne.. Kompis sin 325i. Vi ble stoppet av sivilen etter noen eminente forbikjøringer etc. Politimannen var iKKE fornøyd. 20140528_202525.jpg EDIT: Ja det sitter 3 fulle kvinnemennesker i baksetet. De var svært begeistret for kjøringen.. kjører man idiot så spiller det somregel ikke noen rolle hvilken bil man har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Riktig Vi har denne på jobben... den er fin hvis du liker å bruke laaaang tid på polere Hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Syyyykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Riktig Hva mener du med det? Det er en maskin som fungerer helt allright. Jeg fikk ikke no sånn "wow!" Opplevelese av den akkurat Det som er fint med denne, er at den gir ingen hologramer men det tar litt for lang tid, for min del iallefall men den er helt grei liksom fikk et lyn-kurs på denne maskina, sammen med disse rupes produktene... og det viste seg at teknikk var veldig viktig her (som med mange andre maskiner) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48940289&searchclickthrough=true Synspunkter på dette? Hadde vært deilig med noe nøkkelferdig helt nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg