wicky124 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Dexter er SÅÅÅÅ 2013 da... breakingbad er trøttende i sesong 1...men siste tre episodene er kaos...etter det tar det seg opp rett og slett... har igjen 2 episoder i siste sesong...ikke fått tid til å se på dem enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 hmmh, så på nyhetene på tv2 tidligere i kveld der en eller annen midt-østen spesialist omtalte talibans angrep på den pakistanske flyplassen som "spektakulært".. mulig det er å henge seg opp i småting, men litt drøyt ordvalg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Det spektakulære er vel at det pakistanske militæret ryddet opp såpass fort... terroristene hadde med seg forsyninger og bomber for flere dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 ok, kan på en måte skjønne hva han mente, men han sa at selve terroraksjonen var spektakulær det blir veldig feil i mine ører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Enig med deg der... ordet spektakulær er positivt ladet... og en terror aksjon er vel aldri positiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Dexter er SÅÅÅÅ 2013 da... Haha! ehhm joa, men jeg henger litt etter... jeg har verken sett Breaking Bad, Game of Thrones, Sons of Anarchy eller noen av de andre nevnte her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Friends er best!!! Sent from my iPad using Tapatalk HD e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Haha! ehhm joa, men jeg henger litt etter... jeg har verken sett Breaking Bad, Game of Thrones, Sons of Anarchy eller noen av de andre nevnte her Hvis du ikke har sett breaking bad så er du heldig at du har alt det foran deg. Breaking bad er det beste noensinne, har du lyst på sesongene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Åja. Trodde GOT var navnet jeg. Ikke at noen ikke orka å skrive hele navnet Men ser uansett ikke på sånn tull. Må ha bil og/eller skytevåpen for å bli brukende. Pil og bue eller sverd er for kjedelig og gammeldags. Så du liker ikke Ringenes Herre heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Når kommer ny sesong med SOA? Alt det andre som er lagd gidder jeg ikke se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Hvis du ikke har sett breaking bad så er du heldig at du har alt det foran deg. Breaking bad er det beste noensinne, har du lyst på sesongene ? Så piloten, ikke overbevist. Har resten tilgjengelig også. Når kommer ny sesong med SOA? Alt det andre som er lagd gidder jeg ikke se på. Kommer nok ikke før nærmere jul/etter nyttår, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Så du liker ikke Ringenes Herre heller?Jeg har litt samme meninger som Sjøbuse når det gjelder film og tv, og har derfor naturligvis aldri sett Ringenes Herre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 jau får finne boksehanskene i morgen om jeg ikke får noe vetig svar i dag. Boksehansker er for pyser. Ett ord, ett navn: Lawless, Tom Hardy. Nuff said. Noen her som har kjentskap/erfaring med Porsche 996? Trenger nytt leketøy, og en Carrera 4 er meeeget fristende. Men hvorfor er de så jævla billig? adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Jeg har litt samme meninger som Sjøbuse når det gjelder film og tv, og har derfor naturligvis aldri sett Ringenes Herre. Samme her... Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Har sett den første filmen jeg... Synes ikke det var noe særlig... Koser meg heller med en Olsenbandenfilm da ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg