Kjennern Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Er nok ikke så mange som er enige med meg om dette men jeg synes E36 er en ganske døll bil. Synes den modellen er nitrist... E46 er jo lysår foran i utseende/design. K-E reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Har brukt finn.no xenonpærer på alle bilene som har fått defekt pære siste 3-4årene (med original xenon) og de funker helt fint Takk for tipset. Prøver å finne en H11 10w til parklyset, men det er visst ikke så enkelt. Ser ut som det kun er BMW, GS, Koed etc. som har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Da har du også en E36 som er lik 90% av de andre. Pen bil. Men ikke noe ekstra med en E36 syns jeg. Da er E30 og E46 mye bedre og se på. Men E30 er jeg dritt lei egentlig. Meget mulig de er 90% lik andre men til gjengjeld en "safe"look som er tidløs og fin. E30 er råe som fy men gi opp mot 100000 eller mer for et godt eksemplar er galskap i mine øyne. turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Noen som har peiling på feriering i Danmark? Skal kjøre ned med et vennepar i slutten av juli, og vi har ikke anelse hvor det er best å være, spesielt med tanke på været. Lurer også på om noen har erfaring med firma som leier ut feriehus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Ja. Du er trygg med en E36. Men den er drit kjedelig. Absolut ingen har sakt noe om min eller snudd seg etter den. Får mer oppmerksomhet i Skoda'n til broren min enn i E36'n. Så det er jo tydelig at det er en normal kjedelig bil Noen som har peiling på feriering i Danmark? Skal kjøre ned med et vennepar i slutten av juli, og vi har ikke anelse hvor det er best å være, spesielt med tanke på været. Lurer også på om noen har erfaring med firma som leier ut feriehus Vi brukte dansonmer en gang. rublings og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Takk for tipset. Prøver å finne en H11 10w til parklyset, men det er visst ikke så enkelt. Ser ut som det kun er BMW, GS, Koed etc. som har dette. skal du bytte til led parklys? njæææh...på en bmw så ser det faktisk finest ut med de originale gule <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Ja,folk er forskjellig og godt er det:). E46 er ikke noe bil for meg som prosjekt i det hele tatt.Heller en konebil som hun har lyst på. Dessuten så er ikke jeg så opptatt av å bli lagt merke til heller. Méeeeen hvertfall her som jeg bor ,er det stadig mindre og mindre gode og tøffe eks av e36. Her er det jallarigget utrangserte e36 318 i bøtter og spann turbina10 og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 skal du bytte til led parklys? njæææh...på en bmw så ser det faktisk finest ut med de originale gule <3 Nei, det har gått på den ene siden, så skal bare ha ny pære Skal jeg bytte til led i park må jeg bytte pærene til tåkelysene også, og det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Er nok ikke så mange som er enige med meg om dette men jeg synes E36 er en ganske døll bil. Synes den modellen er nitrist... E46 er jo lysår foran i utseende/design. Må si jeg er veldig uenig i det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Hvis du ikke har sett breaking bad så er du heldig at du har alt det foran deg. Breaking bad er det beste noensinne, har du lyst på sesongene ? næhh... har netflix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Må si jeg er veldig uenig i det der. Det er jo ikke noe galt i det, vi kan vel alle ha egne meninger om hvilke biler vi liker eller ikke liker. turbina10 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tigging/blir-forbudt-aa-tigge-i-hele-landet/a/23226974/ ENDELIG. Etter 8 år med Jensemann så får vi ut PAKKET av byen, denne organiserte tiggeturismen der de sitter med iphones under pleddene og stjeler som RAVNER på nattestid. Gleder meg til å sparke klingende kaffekopper nedover karl johan så fort dette blir innført... Fredrik 90, HPVL, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Det er jo ikke noe galt i det, vi kan vel alle ha egne meninger om hvilke biler vi liker eller ikke liker. Jeg er enig med deg angående E36 og E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 E46 for meg er en bil med letthet jeg kunne hatt,fine som bare det.Dog for ny for min del som prosjekt. Men mitt problem er at når jeg så e36 på 90 tallet noe som var min ungdomstid,var dette noe av det råeste jeg visste om på veien.. Disse formene som var på denne kombinert med lyden av sekseren var fint og rått. Jeg har fikset opp min e34 som jeg drømte om på 90 tallet så hvorfor ikke kline til med en e36 også? Tror det kunne ha blitt riktig så koslig jeg.. Fredrik 90, turbina10, noekult og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Go for it, sveigis. Viktigste med slik bil er at man faktisk vil ha den og blir glad av å holde på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg