Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Til alle som har forza 5 på xbox one nå har fått gratis nurburg nordschleife bana er helt lik som den på ordentlig :)

hehe ja 325i og 328i går ikke dårlig de nei :)

Du klarer virkelig ikke å bruke multisitat du? Syns du det er det vanskelig eller er det antall innlegg du prøver å øke? Blir jævlig mye innlegg etterhverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg likegreit kjøpt hos bavaria eller no..hva er prisen der? kan vel umulig være store penger å spare ved å kjøpe på finn.no?

Det ble ingen av delene. Tok en quick fix istedet. Dro på nærmeste bilrekvisita, kjøpte en 10w pære. Poppet ut den gamle og satte inn den nye. Så du MÅ faktisk ikke bytte hele greia med sokkel og reflektor som det står i instruksjonsboka og som BMW hevder. Nyttig tips for dere andre i samme situasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en hvit E28 på biltralle i Elverum i dag. Bar preg av å ha stått ute i lang tid, med mosegrodd panser også videre. Håper noen skal redde den, ikke at den var på vei til skroten! Noen her? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer virkelig ikke å bruke multisitat du? Syns du det er det vanskelig eller er det antall innlegg du prøver å øke? Blir jævlig mye innlegg etterhverandre...

Kjennern - istedenfor å like innlegg som irettesetter Erik95, hva med å gjøre noe med denne spammingen? Sjøbuse og du sletter jo mine og Fredrik 90 sine innlegg over en lav sko, hva med å gjøre noe nyttig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruksbilen ( Ford Connect 2004, eu godkjent i går kveld :) 

Audi A6 jeg kjøpte billig av en nabo av pappa, kjøpt kule felger og byttet pærer på bilen utvendig, EU godkjent i går den også :) 

Så om noen vil ha Audi A6 1,9 TDI 1998 modell, bra bil som bruksbil, tenkte meg 25 000 for den, årsavgifta betalt, ligger til rundt 30 000 ++ på finn.no 

en flekk på forskjerm og litt overflate rust på dørene ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som liker oslo for tiden? 26grader og delvis overskyet <3

Ja, ingenting er som bylivet i sommervarmen. Takke seg til at man slipper å bo på landet, i nærheten av små vann med bademuligheter og is salg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ambivalent forhold til Oslo. Drittby når det er grått vær, men helt fantastisk når det er sol og sommer. Det eneste som er kjipt er alle populære steder blir stappet når sola skinner, men da gjelder det å benytte seg av de skjulte perlene der det ikke er så mange folk (vi pleier aldri å sitte i Sofienbergparken f eks, men Middelalderparken i stedet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel relativt mange folk i middelalderparken også vel? Synes alltid det er stappa når man kjører forbi... Liker de små fortauskafeene som er i sidegatene på løkka og frogner etc... Nettop tatt meg par timer fri fra jobb og tatt med kona ut og tatt en liten matbit og fått med oss litt sol og cruisa litt i clk med rutene nede :)

Når jeg tenker meg om er det mange år siden vi bare stakk til byen uten å gjøre noe annet enn å loke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...