Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Et "magisk" øyeblikk på Statoil i går...... Jeg står utenfor kundetoalettet og venter på tur... skal ikke gjøre noen banebrytende ting, bare ha ut litt cola. Mye Cola, faktisk. Det er ikke et alternativ å vente til neste bensinstasjon. Jeg har begynt å få kinesisk ansiktsfarge. Endelig vris låsen om, og døren åpnes. Mannen som peser ut av doen har et panisk blikk. Som om han nettopp har overlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18. Han svetter. Han peser. Kroppsformen hans bærer preg av at han glemte å ta av seg dyna før han kledde på seg i dag tidlig. Han tar med seg prostataundersøkelsesblikket sitt og forsvinner. Farlig fort.

Det er min tur. Allerede i døråpningen skjønner jeg at jeg er i trøbbel. Før jeg når fram til doen, griner jeg mer enn en gjennomsnittsblitzer under Oslopolitiets tåregassangrep. Hva i helvete har denne mannen spist? Hoggorm?

Malingen flasser fra taket. Jeg holder pusten mens jeg forsøker å få Colaen ut med et trykk som kunne ha slukket en kirkebrann på fire sekunder. Underveis må jeg puste. Jeg må jo det. Fuck teorien om kometnedslag. Nå vet jeg hva dinosaurene døde av. Herre Jesus! Det er som om kanarifugler dør i flokk rundt meg, blikket blir stadig mer tåkete, og elementer av grevling sniker seg inn i odøren fra mannen som så ut som om han hadde sluttet å drite i april i fjor. Hadde mannen gitt ut egen parfyme, hadde den fått navnet "Eau de Svartedauen" med et hint av lik og roadkill. Jeg er endelig ferdig..... vasker hendene mens jeg merker at jeg blir skjeløyd og at hørselen er i ferd med å forsvinne på det ene øret. Ikke faen om jeg trekker pusten en gang til. Jeg famler meg frem til døra... river den opp...... og stirrer rett inn i øynene på en nydelig kvinne....

som venter på tur.

Jeg ser på henne at jeg ser ut som om jeg nettopp har overlevd en frontkollisjon på trehjulssykkel mot et vogntog på E18. Jeg svetter. Jeg peser. Kanskje har forrige dogjest bare pisset han også? Kanskje er doen et forvandlingsskap som gjør oss alle til Ringeren fra Notre Dame, etter at en eller annen kunde la igjen Tsjernobyl-ruka fra lille helvete der inne? Jeg smiler forsiktig til henne, før jeg tar løpefart og forsvinner så fort jeg kan. Jeg hører gispene hennes på lang avstand... skjønner at hun gjør korsets tegn der inne...... og tenker at jeg ikke kan leve med ansvaret for byllepestaromaen i det lille rommet. Jeg vet ikke om hun hadde nådd frem til doen.... men jeg løp tilbake, presset leppene mot nøkkelhullet og ropte: "JEG BARE PISSA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips på felger til e92'n min?

Tror jeg vil ha 19"

Tenkte egentlig helst concave felger, men finner egentlig ikke noen jeg har så veldig lyst på, isåfall blir det fort veldig dyrt.

Vurdert GS silvertrack(lm kopi) i 9.5" foran å bak da de går får 1000kr felgen på gs :P men er litt lei de og har jo allerede hatt de på gamle e90'n. Men er jo fin pris og ser jo bra ut på e92.

Tenkt på div som dotz mugello og sånt, men vet ikke hvor pent det blir.

Er ikke kantfelger litt ut?

Viktige her er at det ikke blir så alt for dyrt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klage på gif innlegg her? Er jo tross alt tulletråden...?

En gif nå og da går sikkert greit. Men når det blir mange pr side så lagger hele siden om man ikke har super raskt nett.

Mobilen min nekta og åpne siste side i tulletråden for en stund siden. Kom på nett hjemme og fant en post med masse gif filer. Dette gjore at mobil nettet mitt ikke klarte og åpne sia.

Og det er vel mye slike gif bilder som er ræva og uten noe spesiel mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klage på gif innlegg her? Er jo tross alt tulletråden...?

Selv om det er tulletråden er det ikke fritt fram for alt av artigheter/kjedsomheter etc. heller. Det er fortsatt et BMW forum, men tulletråden ble laget som et supplement for å slippe seg litt løs en gang i tiden, og det er fortsatt meningen med tråden. Som sjøbuse allerede har påpekt gjør disse gif-filene lastingen treg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt digg å kjøre når det er fint vær!

Det er digg å kjøre i pent vær, sakte med rutene nede og cruise litt, men ikke på E6.. du kan gjerne komme til Fredrikstad og levere i Hønefoss for en sum for meg om du gidder det i dag :) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...