Skårholen Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Hardanger i Hordaland Jeg var litt treig til og skrive innlegget mitt, for det var ment til han som har innlegget over ditt Kjetil^^ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Deilig og cruise cab i solsteiken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Pen bil! men de felgene må ha kant...ellers ser de ikkeno bra ut på den modellen der føler jeg.. Og når det er sagt så skulle jeg virkelig ønske jeg eide en sånn klassiker Enig i att de burde ha meir kant ja, men er fattern sin bil, og disse Felgene ble slengt på i en helvettes fart sist helg da han skulle på veteranbilløp og det var morkne dekk på de orginale felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Man får jo nyere biler med åtter og toppløsthet...Men de vekker ikke samme gode feelingen den bilen der gir Men ja..bytt dekk på de andre og fjern de felgene der...bare ett tips Kjetil^^ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Gamle biler generelt er langt mer levende enn nye biler(år>1987 ish). En god kosebil for meg er Merc eller BMW, hvor 124 er for ny og E34 er for ny. Kjører jeg 124 eller E34 får jeg ikke godfølelsen faktisk.. En E28, E24, R107, W126 osv. Ja da begynner man å snakke Gosjameg så mye jeg savner E24n, særlig når man tenker på hvor problemfritt det bilholdet var(inntil komplikasjoner som overgikk mine kunnskaper oppsto) Jeg har hatt hundrevis av arbeidstimer på den 124n min føler jeg Nå har jeg hatt den oppi lufta i en uke for å bytte foringene i forstillingen, alt bærer preg av ganske mange kilometer.. Særlig når det er tynt med gods rundt der foringene er presset inn, stålet er rett og slitt slitt ned av foringen over tid. Stabstaget "har snart halve tykkelsen" og den ene bærearmen er medtatt Foringene som satt i bilen har produksjonsdato våren 1993 på hovedforingene preget inn i støpen(bilen er fra sent 1993), og det bør tilsi at de ble satt inn da bilen var ny, og det er imponerende når bilen nå har rundet 490 000km Jeg har hatt klunk derfra nå i snart et år, og bilen har slitt yttersiden av dekka forran greit mye.. så de er på overtid kan man si. For å mimre litt, så er dette om en uke akkurat et år siden, dagen jeg solgte E24n Fint sommervær hvor jeg tilbød meg å kjøre bilen en siste tur i godværet til kjøpers hjemsted. Jeg hadde da akkurat rygget bilen ut og støvsugd garasjen btw. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Artigste jeg har lest i hele dag: Var strandet på en hytte i flere dager pga uvær; vi slo sammen alle spillene på hytta til ett spill; supermonopol. Måtte spille sjakk på rådhusplassen bl.a. Vi hatet hverandre når spillet var over, men fikk tida til å gå.. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 skjønte ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 7-serie ála wicky. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Jeg har en nabo nede i veien som har altfor mye penger, For en del år tilbake kjøpte han et hus nede ved sjøen for 8 millioner+, og siden har jeg sett han 4-5 ganger. Bor i Oslo og er tydeligvis opptatt, så dette er sommerhuset hans.. Mannen er opprinnelig indisk, og kler seg dertil med "indisk" antrekk, turban og stokk. I dag hadde han sysselsatt et fotballag med polakker for å vedlikeholde tomta, og mens jeg var ute og slentret i sola stoppet jeg og slo av en prat. "Har ikke sett deg på en stund. Har du kjøpt deg ny bil, ser jeg. Solgt S-klassen?" spurte jeg. Sto en splitter ny hvit Mercedes CLS i oppkjørselen... "Neida, den står hjemme. Jeg har 12 biler, så i dag ble det CLSen..." Noen som har det. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Jeg har en nabo nede i veien som har altfor mye penger, For en del år tilbake kjøpte han et hus nede ved sjøen for 8 millioner+, og siden har jeg sett han 4-5 ganger. Bor i Oslo og er tydeligvis opptatt. Mannen er opprinnelig indisk, og kler seg dertil med "indisk" antrekk, turban og stokk. I dag hadde han sysselsatt et fotballag med polakker f€or å vedlikeholde tomta, og mens jeg var ute og slentret i sola stoppet jeg og slo av en prat. Har ikke sett deg på en stund. Har du kjøpt deg ny bil, ser jeg. Solgt S-klassen?" spurte jeg. Sto en splitter ny hvit Mercedes CLS i oppkjørselen... "Neida, den står hjemme. Jeg har 12 biler, så i dag ble det CLSen..." Noen som har det. Han er der jeg har planlagt å være, men jeg skal nøye meg med 10 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Gamle biler generelt er langt mer levende enn nye biler(år>1987 ish). En god kosebil for meg er Merc eller BMW, hvor 124 er for ny og E34 er for ny. Kjører jeg 124 eller E34 får jeg ikke godfølelsen faktisk.. En E28, E24, R107, W126 osv. Ja da begynner man å snakke Tro meg, når man til daglig kjører F10 så skal jeg love deg at E34 føles gammelt nok Men på den positive siden så setter jeg mer pris på å kjøre den nå, har fått ett litt annet inntrykk etter å ha fått sett ting litt i perspektiv. E90 som jeg hadde, F10 og E34 befinner seg i hver sine ytterkanter og kan ikke sammenliknes på noen måte. Den E28en der du viser noen glimt av ser fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 "Han er der jeg har planlagt å være" I turban med stokk? Ny sesong av Suits, for de som er interessert i det HPVL og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Når vi snakker om gammelt og 80 tallet, jeg liker å slappe av en lørdagskveld med 80 tallets kanskje beste TV serie på hjemmekinoen Miami Vice Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Når vi snakker om gammelt og 80 tallet, jeg liker å slappe av en lørdagskveld med 80 tallets kanskje beste TV serie på hjemmekinoen Miami Vice Jeg har vel sagt dette en gang tidligere, men hadde du vært kvinnfolk hadde jeg sendt desperate frier-brev til deg hver dag Har ikke sett på Miami Vice på ganske lenge nå faktisk siden jeg har kjøpt inn "Kojak" som substitutt. Men hører stadig vekk på Jan Hammer-musikken fra serien, har en Ferrari Testarossa på peishylla og et bilde av Don Johnson med den hvite Testarossaen som bakgrunnsbilde på PCen Tenkte å fyre opp Miami Vice sesong 1 i løpet av sommeren. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 I turban med stokk? Bingo majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg