Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk akkurat opp for meg nå :lol: Jaah, har du noe DIY på hvordan jeg får av lyktene da? Skal monteres film også vett 8)

Har sett den Koenigsegg-"dokumentaren" her tidligere, ganske så gromt faktisk! 8) Kunne tenke meg en hvit en, med skiboks ;)

Skrevet

Ja, nytt objektiv, det er faen meg dyrt og for min del helt absurd å betale like mye som jeg skal betale for helt nytt kamera :P Fikk med en eks-fotograf venn til å bli med meg på lørdag. Skal prøve å finne et bra objektiv til å ta skarpe bilder av biler i fart. Skal jeg først se på det råeste av racerbiler per i dag så skal jeg prøve å få tatt bilder til krampa tar meg :P

Ha dette i bakhodet som koster 4 laken. Eneste minuset er at det krever litt lys men gjør nytta si utenfor husets fire vegger. Også med bildestabilisator som kan komme til nytte ;)

Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

fish: så at det var 1 butikk. Men ingen FotoVideo elle japanfoto dessverre. (tenker på utvalget). :)

Takk for tipset, skriver ned det jeg så får jeg høre med fotokompis og Fotovideo-gutta :)

Skrevet
Hahaha... skulle akkurat til å poste det samme noekult!

Moderator [space] postet saken tidligere idag. Jeg forstår imidlertid ikke hvordan de har fått 14-1500 kilo bil inn i varevognen på den måten.... :?

Skrevet
Kanskje E30`n går bak i E91`n? :roll:

Jeg kan være behjelpelig med rampe :)

Flott :) Prosjekt når jeg kommer hjem ;)

Han går på taket!

Alt går på taket ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...