Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Ny rekord langs veien i dag - 16.01kr for 95 oppe på Hønefoss... Helt sinnssykt at bensinprisen har mer enn doblet seg de siste 10-12 årene. Med denne farten er det ikke mange årene før vi runder 20kr literen faktisk. En kompis som fyller 98 så 17,25 på pumpa her forleden, helt sykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 En kompis som fyller 98 så 17,25 på pumpa her forleden, helt sykt... Det er vel passe straff for å fylle entusiastfuel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 En kompis som fyller 98 så 17,25 på pumpa her forleden, helt sykt... Jøss... 11,25 dkkroner for 95 oktan her i Århus idag. Har man god råd skal man åpenbart også til lommeboken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Og likevel får man nesten 10% mer drivstoff pr. nettolønn i norge versus Danmark. Basert på en snittkostnad på 14kr/l for 95, vel og merke. Noe jeg har måttet ut med i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Det er vel passe straff for å fylle entusiastfuel. Ja iallfall for han som skal fylle 90 liter med 98 på en Cadillac, som attpåtil bruker 2 liter på mila ved fin langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Og likevel får man nesten 10% mer drivstoff pr. nettolønn i norge versus Danmark. Basert på en snittkostnad på 14kr/l for 95, vel og merke. Noe jeg har måttet ut med i det siste. Det er sant, men det svir like forbasket hver gang tellerverket passerer 1000 kr Har fyllt for over 1000 kr noen få ganger på E34en, men da med lite på tanken og på "feil" dag Edit: Sorry, glemte multisitat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Og likevel får man nesten 10% mer drivstoff pr. nettolønn i norge versus Danmark. Basert på en snittkostnad på 14kr/l for 95, vel og merke. Noe jeg har måttet ut med i det siste. Ja... jo, men bare for 5-6 dager siden kostet en liter 95 oktan 10,20 dkkroner. Det var imidlertid før de for alvor begynte å skyte på hverandre i Irak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Husker at det gikk en 800-850 kr ved hver tankpåfylling i E34 525iX-en (4 år siden). Det var surt hver gang. Med automat, masse utstyr (Panaromatak) og blytung Touring så holdt ikke den tanken lenge. Bensintørst hverdagsbil er idiotisk med mindre man faktisk har noe gromt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Jeg betaler ca. 340 kroner for full tank på Up' en. Akkurat nå er jeg faktisk veldig tilfreds med at dette er bruksbilen. Det blir andre boller når et edelt merke fra Stuttgart står foran huset... e30_joakim og Merrushe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Det blir andre boller når et edelt merke fra Stuttgart står foran huset... Å? Visste ikke at BMW laget biler i Stuttgart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Og hvordan er progresjonen på det området da? Har du følehornene ute. Merker jeg gleder meg litt til en utfyllende rapport og statuo quo på SC/3.2 markedet for tiden. Som man sier, reisen er nesten morsommere enn målet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Ny rekord langs veien i dag - 16.01kr for 95 oppe på Hønefoss... Helt sinnssykt at bensinprisen har mer enn doblet seg de siste 10-12 årene. Med denne farten er det ikke mange årene før vi runder 20kr literen faktisk. 16.16 for 95 her i dag... (billigste i byen) Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Blir dette her godkjent på e39 tro..245/45R18 all the way på supersport coilovers.I morgen faller dommen hos biltilsynet. Jævlig store hjul foran, men de tar akkurat ikke borti noe. Går klar på full sving og er 4.66% opp i rulleomkrets fra 205/65-15 som er orginaldim. Innpresset er 15, noe som også skal være innafor kravene.Håper bare ikke de begynner å skal kreve dokumentasjon på felgene og skape seg. Står tydelig innbanket i felg innpress og alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Ja... jo, men bare for 5-6 dager siden kostet en liter 95 oktan 10,20 dkkroner. Det var imidlertid før de for alvor begynte å skyte på hverandre i Irak... hva ligger dieselen på der nede?Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Og hvordan er progresjonen på det området da? Har du følehornene ute. Merker jeg gleder meg litt til en utfyllende rapport og statuo quo på SC/3.2 markedet for tiden. Som man sier, reisen er nesten morsommere enn målet Jeg har en ganske åpen innstilling til dette prosjektet (jeg har gjort tilsvarende før). Det viktigste er at jeg får "vil ha" følelsen når jeg ser/prøvekjører en bil. Husk at det handler om biler som er 25-30 år gamle... veteranbiler. Jeg reiser derfor ned til Tyskland på lykke og fromme. Finner jeg en fornuftig Porsche får jeg en ekstra fin dag. Reiser jeg med uforrettet sak hjem igjen så er det slik det er. Jeg har ventet i 25 år på å kunne kjøpe en Porsche nummer fem (familie og hus har krevd sitt) og jeg klarer derfor helt sikkert å vente et par ekstra år. Jeg er grunnleggende heller ikke fremmed for å gjøre hele prosjektet mye enklere ved å kjøpe en nyere Porsche... eller BMW... eller noe helt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg