Fredrik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 hva ligger dieselen på der nede? Sent from my iPad using Tapatalk HD 10,40 dkkroner idag her i Århus. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Jeg betaler ca. 340 kroner for full tank på Up' en. Akkurat nå er jeg faktisk veldig tilfreds med at dette er bruksbilen. Det blir andre boller når et edelt merke fra Stuttgart står foran huset... Men så vil du kjøre 911-en kanskje 1/10 av Up'ens kjørelengde, også er det faktisk noe helt annet å bruke penger på bruksbilen vs. en morobil. Jeg har aldri angret på å fylle tanken på mine morobiler for så og bruke opp alt så fort som mulig (), men på bruksbil får jeg AIDS av å bruke penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 hater hver gang jeg har lite bensin på e38'n, de fleste pumpene stopper på 1000kr, og blir gjerne rett over, så får bare et par liter på neste fylling. hadde pumpa gått til 1100kr hadde hjulpi mye, (kunne sikkert skrudd de opp til 1500kr, det holder for de fleste.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Eller du kan fylle før du nesten er helt tom hehe Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Hva har du gjort idag da wicky? Jo det skal jeg si deg..jeg har atter en gang punktert Så stod i en busslomme og bytta hjul. Det var morro det!! "oi så trist! Hva gjorde du etter det da?" Jo det skal jeg si deg...Jeg prøvde nye M4...hvorfor?Fordi jeg fikk lov! Kjørte den kanskje 500meter...og tilbake igjen...Men kan skryte av å ha kjørt den S.Hafsmo og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Men så vil du kjøre 911-en kanskje 1/10 av Up'ens kjørelengde, også er det faktisk noe helt annet å bruke penger på bruksbilen vs. en morobil. Jeg har aldri angret på å fylle tanken på mine morobiler for så og bruke opp alt så fort som mulig ( ), men på bruksbil får jeg AIDS av å bruke penger. Up'en er faktisk ganske morsom å kjøre... spesielt i bynære strøk (og den er ikke helt på jordet på landeveiene heller). Jeg har iallefall aldri hatt en bedre bybil, men selvfølgelig er en entusiastbil noe helt annet. Jeg sparer derfor alt hva jeg kan til en slik bil... Wicky: Kul bil, men kun 500 meter?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Det er sant, men det svir like forbasket hver gang tellerverket passerer 1000 kr Har fyllt for over 1000 kr noen få ganger på E34en, men da med lite på tanken og på "feil" dag Edit: Sorry, glemte multisitat Ja, det svir litt, men plager meg egentlig ikke over hodet. Fyller mine 95l med et smil. Litt værre er det når jeg skal fylle 300l bensin på båten, men det går nå greit det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Hvordan klarer du å punktere så mye Wicky? Jeg har aldri punktert jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Nye M4 er bare helt sykt rå, BMW har nok en gang klart det Ja, det svir litt, men plager meg egentlig ikke over hodet. Fyller mine 95l med et smil. Litt værre er det når jeg skal fylle 300l bensin på båten, men det går nå greit det og. Jo akkruat den barrierer der gjør litt vondt, men det er sjelden jeg fyller så mye heldigvis. Kjører som oftest 800 km på en tank og det holder greit i 2-3 uker F10en er mye gøyere å fylle på når man tenker på hva man får ut av hver liter som blir forbrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Hva har du gjort idag da wicky? Jo det skal jeg si deg..jeg har atter en gang punktert Så stod i en busslomme og bytta hjul. Det var morro det!! {style_image_url}/attachicon.gif 10403421_10154361020360045_1438449236172826618_n.jpg "oi så trist! Hva gjorde du etter det da?" Jo det skal jeg si deg...Jeg prøvde nye M4...hvorfor?Fordi jeg fikk lov! Kjørte den kanskje 500meter...og tilbake igjen...Men kan skryte av å ha kjørt den Var det du som satt bak rattet på e16 mellom Sandvika og rud? Så samme bil i motgående i ettermiddag, brutal bil Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Nye M4 er bare helt sykt rå, BMW har nok en gang klart det Jo akkruat den barrierer der gjør litt vondt, men det er sjelden jeg fyller så mye heldigvis. Kjører som oftest 800 km på en tank og det holder greit i 2-3 uker F10en er mye gøyere å fylle på når man tenker på hva man får ut av hver liter som blir forbrent Ja... at det er en entusiastbil eller kraftig diesel hjelper. Jeg savner nesten dieselpurken med tanke på hvor langt man kunne kjøre på en tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Hva har du gjort idag da wicky? Jo det skal jeg si deg..jeg har atter en gang punktert Så stod i en busslomme og bytta hjul. Det var morro det!! "oi så trist! Hva gjorde du etter det da?" Jo det skal jeg si deg...Jeg prøvde nye M4...hvorfor?Fordi jeg fikk lov! Kjørte den kanskje 500meter...og tilbake igjen...Men kan skryte av å ha kjørt den Blir som meg forrige helg, da lånte jeg 3 stk M3'er av SSP og de måtte flyttes til en garasje for parkering om natten og kjøres tilbake til utstillingen morgenen etter. Var ikke mange meterene, men jeg har kjørt dem.. 1725 hk til sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Haha, syke speil på den M4'n men ja, rå bil Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Hva har du gjort idag da wicky? Jo det skal jeg si deg..jeg har atter en gang punktert Så stod i en busslomme og bytta hjul. Det var morro det!! 10403421_10154361020360045_1438449236172826618_n.jpg "oi så trist! Hva gjorde du etter det da?" Jo det skal jeg si deg...Jeg prøvde nye M4...hvorfor?Fordi jeg fikk lov! Kjørte den kanskje 500meter...og tilbake igjen...Men kan skryte av å ha kjørt den Den var rå! Er det bare meg eller er bagasjelokket mer CSL(høyere kick) enn vanlig 4-serie? Hvor står forresten denne M4'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Er på telefonen så får ikke linka inn video, men fyy faen har dere sett han som vant "svensksladden" på mantorp i helga? E28 power :D Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg