Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal ta meg en tur i CLKen idag... Problemet er at alle veier rundt omkring her er "booring":.. altså... man ender ikke opp no sted spennende... nesten bedre å ta seg en rånetur til Oslo sentrum egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal ta meg en tur i CLKen idag... Problemet er at alle veier rundt omkring her er "booring":.. altså... man ender ikke opp no sted spennende... nesten bedre å ta seg en rånetur til Oslo sentrum egentlig...

Kom til byen, jeg skal straks til Grytelokket for å ta meg en babb. Spanderer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal 13 episoder med Derrick begynnes på snart.

Potetgull,brus og sjokolade er funnet frem.Dette blir kos med litt retro :).

Gamle Bmw ,Mercedeser osv. :)

Gled deg :) Har de DVDene selv og jeg tror jeg må se dem igjen snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå.. vacn.no har vært nede i noen dager. Nå er de visst på vei oppigjen, men det viser seg at det er et halvt år med data som er borte..

Festlig å tenke på at en har betalt 500kr for tilgang til forumet da..

Joda en får diverse rabatter rundt omkring, men sikkert kjipt med alle de innleggene som er borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for fredric til nå har vært en hel masse feildømming fra dommerne sin side. Navn har mye å si når det kommer til poeng i formula d dessverre.. Er jo bare å se hvor mange ganger fredric har kjørt omt og deretter tapt (for gittin, saito og Forsberg) hvor han i første runde skulle ha vunnet.. Men nå har han faen meg klart det, så da er ikke det så farlig mer :)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...