Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ikke prøv å skjul det

Er det du snakker om a?? Hva skal jeg skjule?? :P Jeg satte et spørsmåltegn ved innlegget til kvasi av en grunn.. Men ser over at det er prat om acr så da forklarer resten seg selv

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag bimmersfolk, da er endelig sommeren her og jeg har et par spørsmål: 

Er det lov å kjøre bil med ørepropper og hodetelefoner? hvis ikke hva er straffen? 

Har politiet lov til å sjekke bagasjerom helt uten videre eller må de ha en grunn til det. 

Hva er straffen for å kjøre med promille for en som ikke har hatt lappen i mer enn 2 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag bimmersfolk, da er endelig sommeren her og jeg har et par spørsmål: 

1 Er det lov å kjøre bil med ørepropper og hodetelefoner? hvis ikke hva er straffen? 

2 Har politiet lov til å sjekke bagasjerom helt uten videre eller må de ha en grunn til det. 

3 Hva er straffen for å kjøre med promille for en som ikke har hatt lappen i mer enn 2 år. 

1 ja, men man skal høre evnt sirener. så måkke være helt tett,

2 ved skjellig mistanke så har de vell lov til det,

3 de tar lappen samma om du har hatt dne i 1dag eller 40 år,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har tenkt å kjøre i fylla, med en kidnappet person i bagasjen, og må bruke ørepropper for å ikke høre skrikingen og bankingen?

konejakten er i gang ;) 

1 ja, men man skal høre evnt sirener. så måkke være helt tett,

2 ved skjellig mistanke så har de vell lov til det,

3 de tar lappen samma om du har hatt dne i 1dag eller 40 år,

så det spiller ingen rolle hvilken promille man har, gir de ikke bøter eller klipper de førerkortet med en gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har tenkt å kjøre i fylla, med en kidnappet person i bagasjen, og må bruke ørepropper for å ikke høre skrikingen og bankingen?

hahahahahaa lættis svar :P

Saucen: har du fucka opp femmern til fattern? du hadde sikkert promille, gjemt no smuglersprit i bagasjen..og når politiet spurte hvorfor du ikke stoppa så sa du "oi nei jeg hørte på musikk på øretlf"....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahaa lættis svar :P

Saucen: har du fucka opp femmern til fattern? du hadde sikkert promille, gjemt no smuglersprit i bagasjen..og når politiet spurte hvorfor du ikke stoppa så sa du "oi nei jeg hørte på musikk på øretlf"....?

ikke helt, bluetooth tilkoblingen på mobilen min funker ikke, så jeg har brukt ørepropper i det siste xD angående promille og slikt så ville jeg bare vite hva loven er :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...