adne95 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Fredrik har en plan for neste helg, og ryktene sier at Ken Block har samme plan. que? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Fredrik har en plan for neste helg, og ryktene sier at Ken Block har samme plan.Hæ?Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Fredrik skal på ACR neste helg Med mindre det har dukket opp noe annet i siste liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Hæ? Sent fra min C6903 via Tapatalk ikke prøv å skjul det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 ikke prøv å skjul detEr det du snakker om a?? Hva skal jeg skjule?? Jeg satte et spørsmåltegn ved innlegget til kvasi av en grunn.. Men ser over at det er prat om acr så da forklarer resten seg selv Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 http://sommertreff.no/fredric_aasbo_kommer_til_vartreffet/ For dem som lurer M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Ahhh, endelig ferie.. Smakte med en sommerøl før legging nå 5 dager til roadtripen til Danmark/Sverige, enda mer øl.. Farlig med sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Hehe, og her er bilde Facebook genrasjonens måte å feire en ulykke på. Thumbs up! turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 God søndag bimmersfolk, da er endelig sommeren her og jeg har et par spørsmål: Er det lov å kjøre bil med ørepropper og hodetelefoner? hvis ikke hva er straffen? Har politiet lov til å sjekke bagasjerom helt uten videre eller må de ha en grunn til det. Hva er straffen for å kjøre med promille for en som ikke har hatt lappen i mer enn 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Så du har tenkt å kjøre i fylla, med en kidnappet person i bagasjen, og må bruke ørepropper for å ikke høre skrikingen og bankingen? Haukefer, Halvor_nor, thbrekke og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 God søndag bimmersfolk, da er endelig sommeren her og jeg har et par spørsmål: 1 Er det lov å kjøre bil med ørepropper og hodetelefoner? hvis ikke hva er straffen? 2 Har politiet lov til å sjekke bagasjerom helt uten videre eller må de ha en grunn til det. 3 Hva er straffen for å kjøre med promille for en som ikke har hatt lappen i mer enn 2 år. 1 ja, men man skal høre evnt sirener. så måkke være helt tett, 2 ved skjellig mistanke så har de vell lov til det, 3 de tar lappen samma om du har hatt dne i 1dag eller 40 år, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Så du har tenkt å kjøre i fylla, med en kidnappet person i bagasjen, og må bruke ørepropper for å ikke høre skrikingen og bankingen? konejakten er i gang 1 ja, men man skal høre evnt sirener. så måkke være helt tett, 2 ved skjellig mistanke så har de vell lov til det, 3 de tar lappen samma om du har hatt dne i 1dag eller 40 år, så det spiller ingen rolle hvilken promille man har, gir de ikke bøter eller klipper de førerkortet med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Så du har tenkt å kjøre i fylla, med en kidnappet person i bagasjen, og må bruke ørepropper for å ikke høre skrikingen og bankingen? hahahahahaa lættis svar Saucen: har du fucka opp femmern til fattern? du hadde sikkert promille, gjemt no smuglersprit i bagasjen..og når politiet spurte hvorfor du ikke stoppa så sa du "oi nei jeg hørte på musikk på øretlf"....? turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 hahahahahaa lættis svar Saucen: har du fucka opp femmern til fattern? du hadde sikkert promille, gjemt no smuglersprit i bagasjen..og når politiet spurte hvorfor du ikke stoppa så sa du "oi nei jeg hørte på musikk på øretlf"....? ikke helt, bluetooth tilkoblingen på mobilen min funker ikke, så jeg har brukt ørepropper i det siste xD angående promille og slikt så ville jeg bare vite hva loven er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg